داده ها و دوقلوهای دیجیتال در حال تغییر گلف هستند. ممکن است تاب گلف شما را هم درست کنند

Otto می‌گوید: «سناریویی را تصور کنید که در آن در حال بازی با یک شبیه‌ساز گلف هستید و در واقع می‌توانید خودتان را با نحوه بازی حرفه‌ای‌ها در این هفته با استفاده از فناوری همه‌جانبه مقایسه کنید.

“زمان خود را صرف کنید، مردم را با خود همراه کنید و متوجه شوید که اگرچه ارزان نیست، اما سرمایه گذاری است که به شما کمک می کند تا یک تجارت پایدار در آینده بسازید.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/data-and-digital-twins-are-changing-golf-they-might-fix-your-golf-swing-too/#ftag=RSSbaffb68

اتو تشخیص می دهد که این چشم انداز مبتنی بر داده در حال حاضر در دوردست ها قرار دارد. برای رسیدن به مقصد نهایی، تیم او باید اطمینان حاصل کند که داده ها قابل استفاده، قابل باور و درست هستند.

داده ها در فضای ابری پردازش می شوند و تصویر دوره با استفاده از Unreal Engine 4 که یک موتور بازی گرافیکی کامپیوتری سه بعدی است که توسط Epic Games ساخته شده است، ارائه می شود.

اتو می‌گوید بازیکنان برتر در حال حاضر از داده‌ها استفاده می‌کنند – نه فقط از سازمان او، بلکه از سایر متخصصان داده – برای بهبود و بهبود عملکرد خود استفاده می‌کنند.

او می‌گوید: «می‌خواهیم آن را به یک رویداد مادام‌العمر تبدیل کنیم، به طوری که بازیکنان را از طریق حرفه‌های آماتوری و زندگی حرفه‌ای‌شان دنبال کنیم.

در حالی که پیشرفت‌ها در The Open قدرت تغییر مبتنی بر داده‌ها را نشان می‌دهد، اتو می‌گوید گردآوری اطلاعات در سراسر ورزش کار پیچیده‌ای است. در یک هفته شلوغ، R&A باید داده‌های 230 مسابقات را مدیریت کند که در قالب‌های مختلف ارسال می‌شوند.

“گلف بازها به طور کلی، پذیرنده های اولیه هستند، زیرا فکر می کنند که این کار مشکلات آنها را حل می کند. آنها از فناوری استقبال می کنند. این در مورد سود نهایی است. آنها همیشه به دنبال این چیز اضافی هستند، به خصوص وقتی می بینند که سایر پذیرندگان اولیه موفق هستند.” می گوید.

تغییر در مقابل سنت

برای تحقیق و توسعه و شریک فناوری آن، تحول دیجیتال یک فرآیند مبتنی بر داده است.

تصویر: Getty Images/iStockphoto

او می‌گوید: «زمین گلف آینده بسیار شبیه به هم خواهد بود، اما استفاده شما از داده‌های به دست آمده از آن به‌طور چشمگیری تغییر خواهد کرد».

بنابراین، در حالی که سرعت تغییرات در حال افزایش است، اتو می گوید که نمی توان در نتایج عالی عجله کرد. او به سایر رهبران کسب و کار که از داده ها استقبال می کنند، توصیه می کند که رویکردی مشابه به تحول دیجیتال داشته باشند.

ما شاهد این خواهیم بود که در گلف و سایر ورزش‌ها با ارائه‌های AR و VR، جایی که شما در برابر بازیکنان برتر بازی می‌کنید، این اتفاقات بیشتر می‌شود.

علاوه بر کمک به آموزش آماتورها، اتو می خواهد بینشی که سازمانش جمع آوری می کند تا به ایجاد یک رابطه داده قوی تر با بازیکنان برتر بازی کمک کند.

هدف جمع آوری داده های بیشتر – مانند دینامیک چرخش و اطلاعات مربوط به ردیابی توپ و ردیابی بدن – برای غنی سازی دوقلو دیجیتال و ایجاد تصویری حتی دقیق تر از بازی گلف و افرادی است که به طور حرفه ای آن را بازی می کنند.

در یک تور پشت صحنه فناوری در این دوره، اتو به ZDNet توضیح می دهد که چگونه تیم و شریک فناوری او NTT Data داده ها را از 32000 عکس در طول The Open جمع آوری می کنند و در حال ایجاد یک دوقلو دیجیتال هستند که به تحول دیجیتال بیشتر کمک می کند.

اتو این چشم انداز مبتنی بر داده را در R&A، که بدنه حاکم گلف و برگزارکننده The Open، مسابقات گلف مشهور جهانی است که اخیراً در سنت اندروز، اسکاتلند برگزار شد، به اجرا در می آورد.

تجسم نتایج در دوره توسط یک ابتکار دیجیتالی نوپای دوقلو انجام می شود که باید به بهبود نحوه تماشا و بازی این ورزش در سال های آینده کمک کند.

او می‌گوید: «من فکر می‌کنم تحول دیجیتال یک تغییر در فرهنگ است که در آن داده‌ها ذاتی کسب‌وکار هستند. “داده‌ها کاری را که انجام می‌دهید هدایت نمی‌کند، اما کاری را که انجام می‌دهید تسهیل می‌کند. و این برای ما به عنوان یک تجارت و ورزش گلف به طور کلی صادق است.”

داده های ShotView نیز به فشار داده می شود دیوار داده NTT، که یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت بالا در مسیر است که پیشرفت یک بازیکن را در مسیر خود به سمت یک حفره در کنار یک نمای کلی از آنچه در طول مسیر اتفاق می افتد نشان می دهد.

این همه استفاده از داده ها و فناوری های نوظهور می تواند برای طرفدارانی که از ارزش های سنتی بازی لذت می برند زنگ خطری ایجاد کند.

با این حال، شاید مهم‌ترین تأثیر این فعالیت‌های اطلاعاتی فشرده، روشی باشد که در آن درس‌های آموخته شده از هفته پرفشار و پرفشار The Open، تحولات سراسر ورزش را برای ۵۱ هفته دیگر سال به اطلاع می‌رساند.

اسکن‌های منبع باز LiDAR دوره – و داده‌های منابع دیگر، از جمله امتیازدهنده‌های پیاده‌روی و حسگرهای در مسیر – برای ایجاد یک نمایش گرافیکی از چشم‌انداز دوره و پیشرفت بازیکنان ادغام شده‌اند.

برای ساختن این دوقلو دیجیتال، تیم اتو مسیر و عملکرد بازیکنان را با جزئیات دقیق ترسیم کرده است.

با این حال، علاقه مندان به گلف، نباید خیلی نگران باشند. چشم انداز اتو این است که این فقط پایه های اساسی بازی است که به طرز ماهرانه ای دگرگون شده است.

این نمایش داده‌های تقریباً هم‌زمان کمک می‌کند طرفداران را مطلع و به‌روز نگه دارد.

در حالی که بسیاری از مردم تحول دیجیتال را به عنوان همه چیز در مورد پذیرش فناوری جدید می‌دانند، استیو اتو، مدیر ارشد فناوری R&A، می‌گوید که کلید موفقیت در جای دیگری نهفته است.

در حالی که برخی از این محتوای مبتنی بر داده به صفحه‌های تلویزیون در سراسر جهان منتقل می‌شوند، بینش دیگری وجود دارد برای به روز رسانی ShotView استفاده می شود، یک صفحه وب اختصاصی است که به طرفداران گلف اجازه می دهد تا موقعیت زنده هر بازیکن در The Open را به همراه آمار مربوط به هر سوراخ مشاهده کنند.

متخصصان داده های داخل زمین مسیری را که هر گلف باز به هر سوراخ طی می کند، کلیپ کرده و برچسب گذاری می کند. در کل، تیم حدود 70 ساعت محتوا را در چهار روز مسابقات ضبط و برچسب گذاری می کند.

اتو می گوید که توسعه این دوقلو دیجیتال به او این امکان را داده است که با دقت بیشتری در مورد جمع آوری داده ها، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل بلادرنگ فکر کند.

اتو می گوید این دوقلو دیجیتال – که استفاده می کند نقشه برداری، رندر و الگوریتم هایی برای تقویت فناوری ShotView – همه چیز در مورد ایجاد پایه های آینده ورزش است.

از نزدیک توپ گلف روی چمن سبز

یک الگوریتم مسیرهای کلیدی هر سوراخ را اولویت بندی می کند، به طوری که جالب ترین نمایش های گرافیکی عکس ها و امتیازات در ShotView و روی دیوار داده نشان داده می شود.

نتایج چشمگیر است. در عرض یک دقیقه پس از خروج بازیکن، اطلاعات مسیر هر بازیکن به سمت سوراخ در دسترس رسانه ها قرار می گیرد.

مرحله بعدی تحول دیجیتال، استفاده از دوقلو دیجیتال برای تقویت پیشرفت‌های بیشتر در این ورزش، از جمله استفاده از داده‌های جمع‌آوری‌شده از The Open و سایر مسابقات برای بهبود نحوه آموزش و توسعه بازیکنان آماتور است.

“خیلی زود، شما می توانید برای یک درس به فروشگاه حرفه ای خود بروید و بگویید، “این دور من است. من واقعا برای بازی کردن سختی کشیدم، به من یاد بده.” بنابراین، همه چیز به تجربه کاربر و سفر کاربر و چگونگی تغییر آن بستگی دارد تا اینکه زمین گلف چگونه به نظر می رسد.