خطوط هوایی یونایتد فکر می کند که اگر به جنوب غربی پرواز کنید، احمق هستید

با این حال، اینجا (تنها) بخشی است که واقعاً مرا سرگرم می کند. را Points Guy Musses که این کمپین در سه بازار – دنور، هیوستون و شیکاگو اجرا می شود.

با این حال، اینجا یک رهبر بازار است که یک بازیکن کوچکتر را مسخره می کند. چه چیزی ممکن است باعث آن شده باشد؟

در هر یک از فرودگاه های شهرهایی که یونایتد و جنوب غربی با هم رقابت می کنند، یونایتد سهم بیشتری از ترافیک را دارد.

لطفاً اگر بیش از حد تحمل می کنم، من را اصلاح کنید، اما هرگز بدم نمی آمد که 24 ساعت قبل از پرواز چک کنم. بلکه انتظار را بیشتر می کند.

این با داستان پروازی از جنوب غربی شروع می شود که 24 ساعت قبل از پرواز فراموش کرده بود که چک در کند و در گروه مخوف C قرار گرفت – مخصوصاً در حال حاضر وحشتناک است زیرا هواپیماها بسیار پر هستند.

من فقط می پرسم زیرا این شرکت هواپیمایی به تازگی یک وب سایت راه اندازی کرده است که یک سرویس جدید را اعلام می کند و نظر یونایتد را نشان می دهد که مشتریان Southwest افراد رقت انگیزی هستند.

راستش آیا این افراد اصلاً می دانند دارند چه می کنند؟

چی؟ فکر کردی این همه نظر من بود؟ چطور تونستی؟

اکنون، در اقدامی سخاوتمندانه متکبرانه، یونایتد به مشتریان جنوب غربی پیشنهاد داده است که به آنها «تماس دادگاه سی» می‌گویند تا عذاب بالقوه‌شان را یادآوری کند.

این نمی تواند ترس باشد، می تواند؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/united-airlines-thinks-youre-a-fool-if-you-fly-southwest/#ftag=RSSbaffb68

هنگامی که شما رهبر بازار هستید، به کسانی که پایین تر از خود هستند اهمیت نمی دهید. اینطور نیست که اپل این روزها تبلیغات زیادی برای تمسخر مایکروسافت انجام می دهد، اینطور نیست؟

ممکن است مجبور شوید به بدترین صندلی های هواپیما متوسل شوید.

“چه جیپ خوبی!” من شما را مشتاق می شنوم یونایتد راه درازی را طی کرده تا تبدیل به ایرلاینی شود که همه از آن متنفر بودند، زیرا فشارهای زیادی را وارد کرده بود. خشن کردن مسافران که دوست نداشتند از روی صندلی‌هایشان ضربه بخورند.”

همچنین: بهترین آژانس مسافرتی یک الگوریتم هوش مصنوعی است

سایت نام دارد NotGroupC. و اوه، چه جالب است.

زیرا وقتی از سانفرانسیسکو به لس‌آنجلس پرواز می‌کنم، واقعاً به یک صندلی دراز کشیده و یک سالن فرودگاه نیاز دارم.

هواپیمای خطوط هوایی یونایتد در آسمان

یونایتد ایرلاینز

نه، به نظر می‌رسد اینها احساسات گروه‌های طنز در یونایتد ایرلاینز است.

آیا مسافر تجاری معمولی شما با این همه سرگرم می شود؟ کسی هست؟ شاید. این روزها خیلی ها تحت تأثیر ظلم آشکار قرار گرفته اند.

می‌دانی، نوعی ظلم و ستم که باعث می‌شود شما با «اقتصاد پایه» پرواز کنید و به شما – نگاه کنید – هیچ انتخابی برای صندلی نمی‌دهد. مگر اینکه شما بیشتر بپردازید، یعنی. خدایا این کاری نیست که یونایتد انجام می دهد؟ چرا، این است. و در ارائه اقتصاد پایه خود بسیار شدیدتر از مثلاً دلتا یا آمریکایی است. چطور اتفاق افتاد؟

پس چرا یونایتد بخواهد راه جنوب غربی را پرت کند — به خصوص در مورد چیزی بسیار پیش پا افتاده و مشکوک؟

اما در این مورد، یونایتد حرکت خود را به مقاصدی دور می برد. این وب‌سایت به مشتریان جنوب غربی یادآوری می‌کند که یونایتد «هیچ هزینه‌ای برای تغییر ندارد. و صندلی‌های صاف را ندارد. و… هر کسی را در فرودگاه می‌پذیرد؟»

خطوط هوایی جنوب غربی. چنین شرکت وحشتناکی

با این حال، واضح است که یونایتد معتقد است این تحمیل شنیع است، شبیه به لایه برداری زیر بغل شما.

یا باید آن را به طنز تحقیر آمیز؟

همچنین: چگونه هنگام مسافرت خانه خود را ایمن نگه دارید

تمام آن مهمانداران خندان، شکاف شکست را می پوشانند. آیا آنها حتی از آنچه واقعاً در حال وقوع است آگاه هستند؟ مسافران جنوب غربی آنقدر رنج می‌برند که شاید انرژی لازم برای ابراز ناراحتی خود را ندارند.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

حالا چرا یونایتد بخواهد این کار را انجام دهد، به غیر از امید خوشحال کننده به مکیدن کمی اطلاعات مشتری؟ اوه، زیرا ادعا می کند که “شرکت هواپیمایی است که به شما امکان می دهد صندلی خود را از قبل انتخاب کنید.”