خطوط هوایی ساوت وست مشکل بزرگی دارد و مشتریان ممکن است آن را ندانند

سخنگویی به من گفت: “هواپیمایی جنوب غربی به حقوق کارکنان خود برای بیان نظرات خود احترام می گذارد. برای بیش از 51 سال، ما فرهنگ افسانه ای و برنده جوایز جنوب غربی را حفظ کرده ایم که مردم ما را تجلیل می کند و استعدادهای برتر را جذب می کند.”

همچنین: رؤسا از شما جاسوسی می کنند؟ در اینجا فاجعه بارترین حقیقت در مورد نرم افزار نظارت است

به طور مشابه با Southwest، وعده نه تنها این بود که از افرادی که با آنها کار می‌کردید لذت ببرید، بلکه می‌توانید با مشتریان به شیوه‌ای شخصی‌تر ارتباط برقرار کنید، در حالی که همچنان بخشی از یک شرکت بسیار کارآمد و سودآور هستید.

به عنوان مثال، ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، به کارمندان می گوید قطب نماهای فرهنگی خود را تنظیم کنند و فکر نکنید که سرگرمی باید به طور خودکار با پول همراه باشد.

به طرز عجیبی، رابرت جردن، که در اوایل سال جاری مدیر عامل شرکت هواپیمایی شد، موافق است که این فناوری به اندازه کافی خوب نیست. اما زمانی که شما یک خط هوایی را اداره می کنید که تا حد زیادی به حسن نیت بسیار زیاد کارمندان وابسته است – و سطح مشابهی از حسن نیت در بین مشتریان – تا چه زمانی می توانید مردم را ناراضی نگه دارید؟

این تظاهرات در خارج از یک مهمانی به اصطلاح Spirit در نشویل برگزار شد، جایی که مدیران Southwest در حال جشن گرفتن سودهای بی سابقه بودند.

همانطور که ما به سمت دوران خطرناک اقتصادی پیش می رویم، غرغرهای شرکت های فناوری بسیار زیاد است.

همچنین: خطوط هوایی ساوت وست به عشق شما نیاز دارد (راهی شگفت انگیز برای نشان دادن آن دارد)

باشگاه فرهنگ کارمای خود را از دست می دهد؟

خلبانان ادعا می کنند که فناوری Southwest به سادگی قادر به برنامه ریزی کارآمد کارکنان نیست. به حدی که خلبانان اغلب پروازهای خود را تغییر می دهند و خود را از موقعیت خارج می کنند و گاهی نمی توانند بلافاصله به خانه بازگردند.

با این حال، همزمان، خلبانان آن در حال تظاهرات هستند. پلاکارد در دست دارند که می گویند: “عملیات جنوب غرب. از اول تا بدترین.” و حتی دردناک تر: بهره برداری از فرهنگ اکنون به فرهنگ جنوب غربی تبدیل شده است.

استفاده قوی از “در واقع” وجود دارد. به نظر می رسد این شرکت هواپیمایی نشان می دهد که همه آنقدر ناراضی نیستند. اما پس از آن، مهاجم خودآگاه از جنوب غربی: “در حالی که ما اذعان می کنیم که هنوز کار در پیش روی ما برای بازگشت به قابلیت اطمینان عملیاتی قبل از همه گیری وجود دارد، ما از کار تیم دائماً در حال رشد خود که با مهمان نوازی Southwest به مشتریان و همکارانمان خدمت می کنند قدردانی می کنیم.”

چگونه با احیای فرهنگ خود نسبت به تغییر زمان واکنش نشان می دهید تا کارمندان شروع به غر زدن نکنند؟

همچنین: با یک حرکت بحث برانگیز، خطوط هوایی ساوت وست برای خدمات بهتر به مشتریان تلاش می کند

همچنین: دستگاه های قدیمی خود را با کارت های هدیه آمازون معامله کنید. در اینجا چگونگی آن است

نمای جانبی هواپیمای خطوط هوایی جنوب غربی.

خطوط هوایی جنوب غربی/ اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک

پس واضح است که شرکت هواپیمایی متوجه شده است که فرهنگ آن مورد انتقاد قرار گرفته است.

بنابراین موری، کمی شبیه به یک کارمند گوگل است: “حمله به فرهنگ سال‌هاست که ادامه دارد.”

من فرود آمدم، می بینید، پادکست اخیر با حضور رئیس اتحادیه خلبانان جنوب غربی، کیسی موری.

وقتی با شکایت خلبانان شرکت هواپیمایی ساوث وست مواجه شدم، این موضوع بالای چشمانم می لرزید.

موری نگران است که خطوط هوایی توصیه های کمتری برای استخدام خلبانان احتمالی دریافت کند. آیا این موضوع فرهنگی هم هست؟

همچنین: کارکنان احساس می کنند که از فرهنگ شرکت خود جدا شده اند. راه حل ممکن است در ورود به سیستم باشد

پول بیشتر یعنی لذت بیشتر؟

مشتریان ممکن است ادعا کنند که عاشق خدمات مهربان تر و خدمه پرواز شادتر هستند. اما، به خصوص در دوران رکود، آیا آنها فقط به قیمت اهمیت می دهند؟

بیشتر از نظر فنی نادرست است


منبع: https://www.zdnet.com/article/southwest-airlines-has-a-big-problem-and-customers-may-not-know-it/#ftag=RSSbaffb68

ممکن است فکر کنید همه چیز به حالت عادی بازگشته است. چرا، Southwest به تازگی تبلیغات زیادی به دست آورده است – برخی از نوع مثبت آن نیستند هدیه رایگان ukelele در پرواز از لانگ بیچ به هاوایی.

در نهایت، ماه های آینده ممکن است کاملاً آزمایش باشد. با این حال، این سوال ممکن است این باشد که آیا مشتریان به اندازه کافی اهمیت می دهند – یا اینکه به اندازه کافی مشکلات فرهنگی ادعا شده را مشاهده می کنند – تا بخواهند تجارت خود را جابجا کنند.

با این حال موری اشاره می کند که حدود 75 درصد از کارکنان Southwest در حال حاضر قراردادهایی در دست مذاکره دارند. او گفت: «آنها مسئول تولید درآمد هستند. در حالی که اتحادیه می گوید، مدیران به خود پاداش های هنگفتی می پردازند و مهمانی هایی را برای جشن گرفتن سودهای بی سابقه برگزار می کنند.

من از شرکت هواپیمایی خواستم تا واکنش خود را به انتقادات موری و تظاهرات نشان دهد.

او پیشنهاد کرد که این شرکت هواپیمایی “هیچ چشم انداز واقعی، هیچ انگیزه واقعی” ندارد.

پرواز به فون تاون لغو شده است

هنوز هم سخت است که خطوط هوایی را به عنوان شرکت های فناوری تصور کنیم، حتی اگر آنها به طور فزاینده ای در هر سطح از تجارت خود به فناوری وابسته باشند. با این حال، مشکلاتی که برخی به نظر می‌رسند آنقدرها هم بی‌شباه به مشکلات Pichai و Google نیستند.

البته خلبان ها خواهان قرارداد جدید هستند.

و این شاید تندترین جمله او باشد: “خلبانان ما از گفتن “متاسفم” خسته شده اند.”

او گفت که Southwest از «شرکتی که از کارمندان خود حمایت می کند به شرکتی که توسط کارمندانش حمایت می شود» تبدیل شده است.

مشتریان ممکن است ندانند که این اتفاق می افتد. به همین دلیل است که خلبان ها اعتصاب می کنند. آنها می خواهند مشتریان نگران باشند. آنها می خواهند که آنها نیز مانند خودشان عصبانی باشند.

بیایید مکث کنیم تا به یاد بیاوریم که فرهنگ شرکتی چه کاری می تواند انجام دهد. به عنوان مثال، در مورد گوگل، قول ضمنی همیشه این بود که شما سرگرمی (تا حدودی کودکانه) خواهید داشت، در حالی که با افراد بسیار باهوشی کار می‌کردید که کارهای بسیار هوشمندانه انجام می‌دادند و مقادیر نامفهومی پول به دست می‌آوردند.

با این حال، سخنگو افزود: “در واقع، مهمانی روح جنوب غربی ما با حضور بیش از 4000 کارمند جنوب غربی برگزار شد که به هم پیوستند تا شرکت هواپیمایی ما را جشن بگیرند.”