خطوط هوایی ساوت وست به عشق شما نیاز دارد (راهی شگفت انگیز برای نشان دادن آن دارد)


gettyimages-1239716021.jpg

عشق یک شاهراه دو طرفه است.

دنیل اسلیم / گتی

زمستان در راه است.

بله، دوباره.

به نظر می‌رسد که امروز صبح بود که درباره اختلالات بیشتر خطوط هوایی در سراسر آمریکا خواندم، اما مدیران شرکت‌های هواپیمایی – همانطور که اغلب انجام می‌دهند – منتظر طوفان‌های آینده هستند.

چگونه می توانند با آنها مقابله کنند؟ وقتی زمان تعطیلات به پایان می رسد، بچه ها به مدرسه بازگشته اند و انتخابات مانند خرس های وحشتناک در جنگل به نظر می رسد، چگونه می توانند شما را به پرواز ادامه دهند؟

ما شما رو دوست داریم. ما واقعا شما را دوست داریم.

اخیراً من به خصوص مجذوب حرکات خطوط هوایی جنوب غربی شده ام.

این شرکت هواپیمایی است که همیشه ابراز عشق می کند اما همیشه آن را نشان نمی دهد. با این حال، اخیراً از این که خود را برای بشریت دوست داشتنی کرده است، چیزی شبیه به تماشایی شده است.

چرا، اما چند هفته پیش، جنوب غربی اعلام کرد که اعتبار پرواز آن برای همیشه زنده خواهد ماند.

“این دیوانگی منصفانه چیست؟!” مدیران خطوط هوایی رقیب در خواب فریاد زدند. اما بله درست بود. ساوت وست متوقف شد تا ببیند انسان های واقعی چه چیزی را دوست دارند و چیزی را به آنها داد که ممکن است به آنها احترام بگذارند، قدردانی کنند و حتی آن ها را دوست داشته باشند.

چرا یک شرکت هواپیمایی باید این کار را انجام دهد؟

می‌خواستم باور کنم که این منحصراً درخواستی برای عشق و محبت دوباره از سوی انسان روزمره است. با این حال، ممکن است در اینجا یک جنبه جنون آمیزتر وجود داشته باشد.

در تماس درآمد سه ماهه دوم این شرکت هواپیمایی، Southwest اعتراف کرد که مسافران تفریحی محدودیت خاصی در میزان آمادگی برای پرداخت دارند.

مدیران ساوث وست نگران بودند که آیا سفرهای کاری به زودی به حجم کافی باز خواهد گشت. به نظر نمی رسید این اتفاق بیفتد.

آیا شما را شگفت زده می کند اگر بشنوید که تاجرانی که بیشتر سفر می کنند در زمینه های آموزشی، دولتی و مشاغل کوچک بوده اند؟

آیا تعجب آور است که کسانی که کمتر سفر می کنند – حداقل در جنوب غربی – در زمینه های مشاوره، بانکداری و، به نظر، فناوری هستند؟

پس لطفاً تصور کنید که با اطمینان از اینکه اعتبار پرواز هرگز منقضی نمی شود، Southwest ممکن است کسب و کارها را وسوسه کند که تعداد بیشتری از مدیران خود را در سفرها برنامه ریزی کنند، زیرا بدانند اگر سفرها به دلایلی لغو شوند، آنها اعتبار دائمی در بانک خود دارند.

به طرز عجیبی، اندرو واترسون، مدیر ارشد بازرگانی Southwest در تماس با درآمد شرکت داشت: “منفعت مورد انتظار با ورود به فصل سفر در اینجا، پس از تابستان، این است که مسافران بیشتری به ازای هر حساب در جاده ها خارج شوند.”

تو چی میدونی؟ این هجوم جدید عشق ممکن است واقعاً در مورد سفر کاری باشد.

شواهد من، ملود، به همین جا ختم نمی شود.

بیایید به شما کمک کنیم، ای مشاغل.

به محض اینکه ساوت وست اعتبار پرواز خود را ارائه داد و راه اندازی شد کمک کسب و کار جنوب غربی.

ایده در اینجا ساده است — به مدیران مسافرتی شرکتی که سخت کوش هستند کنترل فوری و تکنولوژیکی بر پرواز شرکتشان بدهیم.

کدام مدیر مسافرتی شرکتی «داشبوردهای منحصر به فرد، گزارش‌ها، پردازش خودکار مزایای قراردادی، دریافت یا درخواست خدمات مشتری و موارد دیگر» را دوست ندارد؟ بله، خیلی بیشتر.

و صبر کنید، اولین مزیت زیر معرفی اصلی در سایت Southwest چیست؟ چرا تصویری از دو مهماندار هواپیمای بسیار خوشحال Southwest که انگار خیلی با هم پرواز کرده اند. اوه، و کلمات: “اعتبار پرواز منقضی نمی شود. اعتبار پرواز منقضی شده است.”

می بینید که آنها در تاکید بر این موضوع برای مشاغل بسیار مهم هستند.

بیشتر وجود دارد. خیلی بیشتر.

در حال حاضر، شما فکر می کنید که Southwest بسیار بسیار ناامید از عشق مشتریان تجاری است. اما صبر کنید، خیلی بیشتر است. خیلی بیشتر.

در یک جریان واقعی گدازه از عشق، جنوب غربی اعلام کرد که مشتریان اکنون می توانند گروه شبانه روزی خود را به صورت آنلاین ارتقا دهند.

چه کسی دوست ندارد در گروه با شکوه سوار شدن A1-A15 باشد؟ جایی که مردم برای گرفتن بهترین صندلی ها عجله دارند. که برای برخی، در واقع صندلی های راهرو هستند، که باعث می شود مشتریان سطح B به راحتی کنار بیایند. A اولین بار در سطل های سربار نیز می گیرند.

حالا به نظر شما چه نوع تراکتی را بیشتر می خواهید؟ شاید مسافری در صنعت مشاوره، بانکداری یا فناوری که فقط می‌خواهد بعد از سه روز جلسات دشوار به خانه برگردد – و شرکت‌هایش برای خرید بلیط Business Select برای آنها خیلی خسیس بودند؟

چیزی بسیار خوشحال کننده در مورد یک شرکت هواپیمایی وجود دارد که به نظر می رسد واقعاً بر روی غافلگیری مشتریان خود متمرکز است. در یک راه خوب، یعنی.

در تمام اینها یک پیچ نهایی وجود دارد. Southwest سرمایه گذاری زیادی در پروازهای کوتاه مدت بین شهرهای تجاری انجام داده است. به صورت عملیاتی برای شرکت هواپیمایی کار می کند. اما، با نزدیک شدن به زمستان، ایده آل این است که تاجران واقعی این مسیرهای خاص را سیل کنند.

Southwest’s Watterson دوباره: “این فقط به شما نشان می دهد که در این برهه از زمان، تقاضای تجاری کافی برای آن سطح از مسیرهای کوتاه مدت وجود ندارد. اما همانطور که وارد فصل سفرهای تجاری سنگین تر می شویم که می توان از طریق بازگشت سفرهای تجاری آن را کاهش داد.”

دیدن اینکه Winter of Love ساوث وست تا چه حد ممکن است تأثیر بگذارد بسیار جذاب خواهد بود.

اما صبر کنید، این تازه وارد شد. گزارش سالانه و پیش‌بینی انجمن جهانی سفرهای تجاری به تازگی منتشر شده است. آی تی موزه ها سفر کاری ممکن است تا سال 2026 به سطح قبل از همه گیری بازگردد.

آه


منبع: https://www.zdnet.com/article/southwest-airlines-needs-your-love-its-got-a-marvelous-way-of-showing-it/#ftag=RSSbaffb68