خطوط هوایی دلتا همه چیز را برای مشتریان ثروتمندتر خراب کرد. سپس یک نفر ایده ای داشت


هواپیماهای خطوط هوایی دلتا در باند فرودگاه.

دنبال پول رفتند نه مشتری.

دلتا/ اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک

شما در یک سفر کاری هستید. سرانجام.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

شما با عجله به سمت JFK می روید و به محض اینکه به آنجا رسیدید، هزاران ایمیل برای رسیدگی دارید. و دو رئیس بی کفایت.

چه کار میکنی؟ با عجله به سالن هواپیمایی می‌روید، نوشیدنی می‌خورید، روی یک صندلی راحتی می‌نشینید، شلنگ دیجیتال خود را بیرون می‌آورید و شروع به خاموش کردن آتش می‌کنید.

این روزها چندان آسان نیست. سالن های هواپیمایی پر است. به نحوی، افراد بسیار زیادی از موقعیت عالی برخوردار هستند. یا، در بسیاری از موارد، کارت های اعتباری که به آنها موقعیت عالی می بخشد.

به نظر می رسد این موضوع برای خطوط هوایی دلتا تبدیل به یک مسئله خاص شده است.

چندی پیش، این ایرلاین تصمیم گرفت که باید افراد ممتاز را به ممتازها و صرفاً تا حدودی ممتاز تقسیم کند. در آتلانتا، فقط به افراد واجد شرایط خاص اجازه می دهد فوراً وارد سالن های خود شوند. بقیه باید صف می‌کشیدند، انگار برای استارباکس صف می‌کشیدند. یا کنترل پاسپورت

خواری محض محسوس و دردناک بود.

به نظر می رسید مشکل عمدتاً از پول ناشی می شود. البته.

همچنین: یونایتد ایرلاینز به تازگی یک وعده مضحک به مشتریان داده است (باورتان می شود؟)

دارندگان کارت پلاتینیوم آمریکایی اکسپرس با امتیاز استفاده از Sky Club تزیین شدند. به نظر می رسد تعداد آنها بیشتر و بیشتر شده است. بیشتر و بیشتر از آنها در حال پرواز بودند. ناگهان، آنها در میان کسانی بودند که از دسترسی خودکار محروم شدند. و همچنین، بحث برانگیز، کسانی که 845 دلار در سال برای عضویت در Sky Club پرداخت کرده بودند.

مثل این بود که یک عضو باشگاه کانتری بودم و هنوز باید برای ورود به آن صف می کشید.

با گذشت ماه‌ها، گزارش‌های متفاوتی از پیشرفت‌ها گزارش شده است. یا نه.

همچنین: او با خطوط هوایی آمریکا پرواز کرد، او با یونایتد پرواز کرد. برای هر دو، غیرقابل تصور اتفاق افتاد

تکان دهنده ترین از یک دلتا معمولی، جاناتان جیکوبز بود، که تصویری را منتشر کرد یک صف عظیم که منتظر ورود به Sky Club دلتا در JFK است.

این فقط باعث تعجب شد که چرا این مردم زحمت کشیدند تا این همه منتظر بمانند، فقط برای گرفتن یک نوشیدنی رایگان و یک صندلی راحتی در یک سالن شلوغ. برای برخی، شاید، وضعیت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

با این حال، این بود USA Today خبرنگار Zach Wichter که به این تصویر پاسخ داد: “من روز یکشنبه تجربه مشابهی داشتم. هرچند خیلی سریع حرکت کرد و در حالی که ما منتظر بودیم از باشگاه چند تنقلات آوردند.”

من به طرز عجیبی تحت تأثیر این ژست دلتا قرار گرفتم.

یک نفر در جایی ایستاده بود تا به آنچه در خارج از درهای باشگاه مورد احترام می‌افتد فکر کند. آنها به خود زحمت دادند و تعجب کردند: “شاید بتوانیم استخوانی به این افراد بیندازیم. آیا این چیزی نیست که شرکت هواپیمایی ما به آن معروف باشد؟ تفکر؟ خدمات مشتری؟”

همچنین: امریکن ایرلاینز پیشنهاد می کند که اوضاع با یونایتد سه برابر بدتر است

قرار است، بله. اما هیچ ایرلاینی اخیراً هیچ نوع توانایی خدمات مشتری را نشان نداده است، عمدتاً به این دلیل که تعداد زیادی از نمایندگان خدمات مشتری توانمند در طول همه گیری همه گیر رها شدند. اوه، و خطوط هوایی به هر حال نمی‌خواهند پول زیادی را برای خدمات مزاحم مشتری خرج کنند.

Wichter اضافه کرد که سالن JFK دلتا از یک پیچ و تاب عجیب لذت می برد. او گفت وقتی بالاخره وارد باشگاه آسمان شد، پیدا کردن صندلی نسبتا آسان بود. که این احتمال را باز می‌گذارد که شرکت هواپیمایی در تلاش است مطمئن شود که پس از ورود، ممکن است با فضای آرامش‌بخشی روبرو شوید. باز هم یک فکر خوشایند.

در مورد چگونگی پیشرفت سفرهای کاری در ماه های آینده، اتفاق نظر درستی وجود ندارد. آنچه واضح است این است که خطوط هوایی با توجه به سودآوری که ارائه می دهد، از آن ناامید هستند.

همچنین: امریکن ایرلاینز اعلامیه بسیار هیجان انگیزی را اعلام کرد. دلتا فقط خندید

شاید حتی کوچکترین ژست ها در تشویق مدیران به پرواز تفاوت ایجاد کند.

حتی اگر این یک ساندویچ یا چند چیپس سیب زمینی باشد در حالی که در صف انتظار حمام کردن در وضعیت خود هستید.




منبع: https://www.zdnet.com/article/delta-air-lines-ruined-things-for-richer-customers-then-someone-had-an-idea/#ftag=RSSbaffb68