خطوط هوایی دلتا به تازگی اعتراف بی‌رحمانه‌ای کرده است که ممکن است مشتریان را خسته کنند

اما در اینجا، به نظر می رسد، از همه چیز، فیس بوک است. فقط بدون در نظر گرفتن یک پیامد بالقوه – و کاملاً قابل پیش بینی – به حداکثر درآمد رسید.

او پیشنهاد کرد: در گذشته در مورد دعوا در هواپیما صحبت می‌کردیم، اکنون یک دعوا برای ورود به هواپیما وجود دارد، زیرا مردم می‌خواهند بروند.

اما کسب درآمد بد و بی فکر دلتا به این معنی است که بسیاری از آنها اصلاً قادر به رفتن نبودند، حتی زمانی که بلیط خریده بودند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/delta-air-lines-just-made-a-callous-admission-that-customers-may-find-galling/#ftag=RSSbaffb68

screen-shot-2022-07-18-at-5-18-46-pm.png

ممکن است استرس‌ها، نزاع‌ها، تأخیر ساعت‌های بی‌پایان، لغو پرواز و حتی تعطیلات خراب را تحمل کرده باشید، اما اکنون همه چیز خوب پیش می‌رود.

همچنین: یکی از مسافران دلتا یک سوال ساده پرسید. جواب یک فاجعه بود

اینجا چیزی برای دیدن نیست

این ممکن است به این دلیل باشد که تکه‌هایی از حقیقت ظاهر می‌شوند که اگر به گوش بیشتر مشتریان برسد، آنها را آتش می‌زند و شعله‌های آتش ابروهایشان را می‌سوزاند.

چیزی که ممکن است حتی نگران‌کننده‌تر به نظر برسد این است که این مورد از دلتا می‌آید. این شرکت هواپیمایی است که نام تجاری خود را بر اساس قابلیت اطمینان، خدمات مشتری و به طور کلی بیشتر از بسیاری از رقبای خود متمرکز بر انسان ساخته است. مشتریان برای این کار حق بیمه پرداخت کردند.

تقریبا فراموش کردم. باستین با غزلیاتش تمام نشد.

برای شما، خوب، ممکن است کوپن های مسافرتی یا کیف های زیر چشمی به دست آورده باشید، اما شما فقط خسارت جانبی هستید، خوب، دقیقاً چه چیزی؟

شاید من دارم خشن رفتار میکنم به وضوح اداره یک شرکت هواپیمایی دشوار است. باید تصمیمات سخت گرفت.

برخی ممکن است این را اینگونه ترجمه کنند: “ما یک شرکت هواپیمایی هستیم. می‌خواهیم تمام پولی را که می‌توانیم به دست آوریم. بنابراین این کار را انجام دادیم، بدون اینکه فکر کنیم که آیا این ممکن است یک آشفتگی کامل و فاجعه بار در زندگی مشتریان ما ایجاد کند.”

مطمئنم که اشک ها زیر ابروهای آواز تو سونامی تشکیل می دهند.

آنها واقعاً می خواهند بروند.

بنابراین، با شنیدن یک توضیح (و اعتراف) کاملاً غم‌انگیز و غم‌انگیز که در جریان صحبت‌های اخیر دلتا درباره شماره‌های سه‌ماهه‌ی دوم آمده بود، متوجه شدم که به سوی بی‌هدف متمایل شدم.

اوه، اما باستیان ادامه داد: “وقتی بهار آمد و موج عظیمی از راه رسید، همه ما به خود تاکید کردیم که هر کاری می توانیم انجام دهیم تا آن درآمد را به دست آوریم. ما خیلی تلاش کردیم.”

همه چی خوبه.

برای طولانی‌ترین زمان در سال جاری، خطوط هوایی اصرار داشتند که با کمبود کارکنان، آب و هوای بد و حتی ادعای کمبود کارکنان در کنترل ترافیک هوایی مواجه هستند.

به نظر می رسد دلتا به مشتریان، برند یا توانایی های خود فکر نکرده است. فقط پول میخواست و اگر تنها چیزی که می توانستید از خطوط هوایی دریافت کنید کوپن های مسافرتی بود، خوب، چه کسی می داند که واقعاً چه زمانی می توانید از آنها استفاده کنید؟

برای خطوط هوایی، یعنی.

آیا هیچ کس در خطوط هوایی زمزمه نکرد: “می دانی چیست؟ مطمئن نیستم که بتوانیم از اینجا به آنجا برسیم.”؟

حداقل، این چیزی است که آنها به مشتریان خود گفته اند.

اکنون، خلبانان دلتا در حال تظاهرات هستند و اصرار دارند که این ایرلاین به ایجاد برنامه های غیرمنطقی و غیرقابل اجرا ادامه دهد.

صحبت کردن با CNBC، مدیر عامل دلتا اد باستیان آغاز شد: “این یک صنعت بود، نه فقط دلتا، که در دو سال گذشته گرسنه درآمد داشت.”

(اسکرین شات از یک ویدیوی دلتا.)

کریس ماتیشزیک/اسکرین شات

گرسنگی از درآمد چیست. به خصوص زمانی که شما 52 میلیارد دلار از پول دولتی را برداشته اید، ظاهراً برای اینکه نیروی کار خود را دست نخورده نگه دارید و سپس، خوب، تعداد زیادی از آن نیروی کار را رها کنید.

دنبال پول رفتند نه مشتری.

با این حال، من گمان می‌کنم که اکثر این مشتریان هنگام ارائه ارقام سه ماهه خود به آنچه شرکت هواپیمایی به تحلیلگران مالی می‌گوید گوش نمی‌دهند.