خطوط هوایی جنوب غربی ایده جدیدی برای مشتریان دارد. برخی از قبل از آن عصبانی هستند

سپس اولین تبلیغ کمپین این نکات را مرور می کند و افراد بسیار خوشحال را نشان می دهد که از این نکات بسیار خوشحال کننده لذت می برند.

اما بیایید تلاش کنیم و به وعده های خطوط هوایی عشق بورزیم. (گفتم سعی کن.)

من آن را باور دارم. ساوت وست در واقع یک شرکت هواپیمایی (نسبتا) خوب است که با افکار مشتری مداری بسیار پر شده است.

یکی از مهمترین آنها خطوط هوایی جنوب غربی است.

صبر کن همین الان

همه اش دل است. بیشتر، حداقل. Southwest می‌خواهد شما را بخنداند، تشویق کند و کاملاً فراموش کند که تا به حال پروازهای شما را لغو کرده است.

ساوت وست سال‌هاست که ادعا می‌کند این تنها خط هوایی است که می‌توانید آزادانه دوستش داشته باشید. چرا، مخفف سهام این شرکت هواپیمایی LUV است. و کارکنان آن نیز بسیار خوشحال هستند.

خلبانان Southwest معتقدند سیستم های عملیاتی این خطوط هوایی آنقدر بد است که نگران ایمنی مسافران هستند.

عشق را دارد اما آیا این قدرت را دارد؟

خطوط هوایی جنوب غربی/ اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک

دوران وحشتناک به پایان رسیده است زمان های سخت نیز.

بیل تیرنی، معاون بازاریابی و تجربیات دیجیتال Southwest – زیرا بازاریابی یک تجربه دیجیتال نیست – این کلمات را ارائه کرد: “”Go with Heart” از آنچه که Southwest را از رقبا متمایز می کند الهام گرفته شده است – کارمندان برجسته ما، خدمات مشتریان افسانه ای، و متمایزکننده های انعطاف پذیر. ما اینجا هستیم تا با آسان کردن سفر با کمتر، مشتریان را با آنچه برای آنها مهم است ارتباط دهیم. اضطراب، و از طریق این کمپین، ما همچنین بر تعهد مستمر خود برای بهبود تجربه مشتری تأکید می کنیم.”

سپس اضافه شدن اخیر اعتبار پرواز شما نیز وجود دارد که هرگز منقضی نمی شود. سعی کنید یکی از خطوط هوایی بزرگ دیگر را سخاوتمند کنید.

علاوه بر این، در زیر شکوه شاد – و از بسیاری جهات، قابل توجیه – این تبلیغ، نظرات توییتری ظاهر شد. از نوع کمتر دوست داشتنی.

75 درصد از کارکنان این شرکت هواپیمایی در حال حاضر قراردادهایی در دست مذاکره دارند.

همچنین: این شرکت فناوری تاج محبوب ترین محل کار سال 2022 را به خود اختصاص داده است

ما عشق را داریم

همچنین: چگونه هنگام مسافرت خانه خود را ایمن نگه دارید

به درون قلب نگاه کن آسیبی را می یابی.

شرکت هواپیمایی این کار را به خوبی انجام می دهد. آنقدر که تصمیم گرفته شده است از احساسات مثبت خود استفاده کنید و هر گونه منفی که ممکن است در دو یا چند سال گذشته تجربه کرده اید را پشت سر بگذارید.

اما شما همیشه مشتریان – و کارمندان – عصبانی خواهید داشت، اینطور نیست؟ این به همراه داشتن یک شرکت بزرگ در یک تجارت خدماتی (نوعی) است.

طبیعتاً شکایاتی نیز در مورد عدم اجرای به موقع پروازها وجود داشت.

وقتی با دل می‌روی، فکر می‌کنم می‌دانی هنوز ممکن است مشکلاتی در راه باشد.

بیشتر از نظر فنی نادرست است




منبع: https://www.zdnet.com/article/southwest-airlines-has-a-new-idea-for-customers-some-are-already-angry-about-it/#ftag=RSSbaffb68چرا، Southwest حتی قول می‌دهد که بالاخره می‌توانید ابزار مورد علاقه خود را در نقطه‌ای نامشخص از تاریخ به یک پریز برق واقعی وصل کنید. حالا این کاملا یک وعده است.

آیا جای تعجب است که جنوب غربی در پایان این همه شادی اعلام کند: “برو با قلب”؟ پس از همه، عشق تصمیمات بسیاری را در زندگی هدایت می کند.

منتشر شده است یک کمپین تبلیغاتی جدید که تمام کارهای خوبی را که انجام می دهد جشن می گیرد. و تعداد کمی وجود دارد.

به عنوان مثال، این واقعیت که می توانید دو چمدان را به صورت رایگان چک کنید، هیچ هزینه ای برای کنسل یا تغییر وجود ندارد، و امتیاز پرواز مکرر شما منقضی نمی شود.

نه، این فقط از طرف یک غریبه تصادفی نیست. از اتحادیه خلبانان است.

تنها حدود 100 فروند از این هواپیماهای مکس در حال حاضر در سرویس Southwest وجود دارد. اکثر هواپیماهای این شرکت هواپیمایی، بوئینگ 737 خوب قدیمی از نوع کمی معمولی هستند.

و این فقط در، بیش از حد.

متأسفانه، آنچه این روزها برای بسیاری از مشتریان مهم است، توانایی آنها در اتصال تلفن، تبلت و لپ تاپ خود به پریز برق در هواپیما است.

خب به جز خطر رکود و انحلال کامل اجتماعی و سیاسی.

هنوز ممکن است برای مدتی طولانی به طور مداوم در جنوب غربی رخ ندهد.

آه اوه

شما ارتقای فناوری را دوست خواهید داشت. اگر بتوانید آنها را پیدا کنید

آنجاست، درست در بالا.

خطوط هوایی جنوب غربی/ اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک

وقتی جنوب غربی در ماه می اعلام شد که بالاخره در حال معرفی پریزهای برق بود، در واقع به این 737 های معمولی اشاره ای نکرد — در حال حاضر بیش از 600 عدد از آنها در خدمت هستند.

و در اینجا یک مشتری ناراضی دیگر وجود دارد — این بار ناراضی است زیرا ممکن است برخی از فناوری های خطوط هوایی آنطور که باید کار نمی کند. به نظر می رسد سایت پروازهای مکرر Rapid Rewards ممکن است کاملاً کاربردی نباشد.

هواپیمای ساوث وست ایرلاینز در باند فرودگاه.

اما بیایید نگران این نباشیم. بیایید این ایده را جشن بگیریم که هنوز شرکت های دوست داشتنی وجود دارند. انواع شرکت هایی که می خواهند با به دست آوردن قلب ما کیف پول ما را به دست آورند.

شخصی که در هواپیما شارژر را به پریز وصل می کند.

من مطمئن هستم که ریاضی شما به مراتب بهتر از من است، و شما قبلاً انواع محاسباتی را که معمولاً قبل از شرط‌بندی آنلاین در یکشنبه NFL انجام می‌دهید، انجام داده‌اید.

با این حال، همیشه قرار نیست مشتریانی داشته باشید که به تبلیغات شما خیره شوند.

اینجاست یک شدید: “خلبانان شما می خواهند یک قرارداد ببینند.” این با پوستری همراه است که روی آن نوشته شده است: “بدون قرارداد. بدون استخدام خلبان. بدون حفظ خلبان. بدون آینده.”

متأسفانه، من از آن دسته هستم. بنابراین من روی قسمت “به زودی” این تبلیغ تمرکز کردم. Southwest مدتهاست که به دلیل نداشتن پریز برق مورد انتقاد قرار گرفته است، بنابراین ورود آنها یک گام بزرگ به جلو است. اما نگاه من نشان داد که مسافری که دستگاه آنها را به برق وصل کرده بود در یک بوئینگ 737 مکس 8 بود.

همانطور که به پایان سال نزدیک می شویم، همه چیز روشن تر به نظر می رسد.