خطوط هوایی آمریکا تصمیم گرفت با مشتریان صادق باشد. آنها ممکن است آن را دوست نداشته باشند


هواپیمای امریکن ایرلاینز در آسمان.

ممکن است پرواز کند. ممکن است نباشد. بعداً دوباره بررسی کنید.

گتی ایماژ

زمانی در زندگی شما فرا می رسد که باید بار خود را خالی کنید.

آن را رها کن، بگذار برود، بگذار روی دیگران بشوید و واکنش را ببین.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

به نحوی، رهایی از تناقضات درونی، عیوب و عذاب می تواند به شما احساس آزادی بدهد.

یا، حداقل، کمی سبک تر.

بنابراین، با کشف اینکه یکی از مدیران خطوط هوایی امریکن ایرلاینز آن را همانطور که (او واقعاً احساس می‌کند) به آن گفته است، به سطح عالی همدلی منتقل شدم.

برایان زنوتینز معاون برنامه ریزی شبکه این شرکت هواپیمایی است. اقتصاد اساسی مشاغل خطوط هوایی.

او روح دارد، می دانید. و او تصمیم گرفت که آن را در آنجا پخش کند. ببینید، او می‌خواهد مشتریان خطوط هوایی بدانند که برنامه‌های تعطیلات آنها ممکن است – فقط ممکن است – به جای هواپیمای خطوط هوایی آمریکا، دود شود.

همچنین: خلبانان امریکن ایرلاینز از مشتریان می خواهند که بدانند اوضاع چقدر بد شده است

ما اینطوری انجام میدیم. یا سعی کنید

در خطوط هوایی به من بگو چرا پادکست، Znotins توضیح داد چگونه خطوط هوایی برنامه های خود را ایجاد می کند.

قبل از همه گیری، امریکن برنامه خود را 90 روز قبل از اجرایی شدن منتشر کرد. “در حال حاضر، ما آن را 100 روز قبل از شروع برنامه منتشر می کنیم.”

این به نظر یک خبر عالی است. مسافران تجاری زمان بیشتری برای انتخاب زمان ملاقات مشتریان یا همکارانی دارند که شاید سال‌هاست ندیده‌اند. مشتریان اوقات فراغت اکنون زمان بیشتری برای تکمیل دیدارهای پایان سال خود با دوستان و خانواده دارند.

با این حال، اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند – یا حتی نیاز دارند – برنامه ریزی بیشتری از قبل داشته باشند، مشکل وجود دارد.

آن پروازی که ما در آن زمان می فروشیم واقعاً بر اساس برنامه نگهدارنده است.» آه، بنابراین اگر تا 330 روز قبل رزرو کنید، مطمئناً می‌دانید که پرواز شما ممکن است در زمان رسیدن به آن زمان وجود نداشته باشد.

Znotins گفت: در زمان‌های گذشته، احتمال بسیار زیادی وجود داشت که برنامه نهایی تا حد زیادی شبیه مکان‌دار باشد.

او افزود: «اما با شیوع همه‌گیری، بدیهی است که این برنامه‌های مکان‌دار بسیار کمتر منعکس‌کننده برنامه‌های واقعی شده‌اند که می‌خواهیم پرواز کنیم.»

به طور مشخص.

همچنین: یونایتد ایرلاینز به تازگی یک قول مسخره به مشتریان داده است (باورتان می شود؟)

اطلاعات هنوز در حال بارگیری است

در اینجا، اخبار کمتر خوب آغاز شد.

این روزها، برنامه هایی که آمریکایی ها در واقع پرواز می کنند کمتر از برنامه های منتشر شده است. Znotins گفت: و این به این دلیل است که ایجاد برنامه زمان‌بر است و اطلاعات و ورودی‌های زیادی از عملیات می‌گیرد.

ممکن است تصور شود که بسیاری از کسب و کارها به همین شکل کار می کنند. شما داده های خود را دریافت می کنید، ورودی های خود را دریافت می کنید و تصمیم گیری خود را دریافت می کنید.

به گفته زنوتینز، جمع آوری اطلاعات آمریکایی ها 120 روز قبل از حرکت انجام می شود. یا شاید هر 100 روز یکبار. یا شاید حتی نزدیک تر.

آه، شما شروع به دریافت آن کرده اید، می ترسم.

Znotins اعتراف کرد: “گاهی اوقات، ما فقط نمی دانیم که کدام پروازها را انجام خواهیم داد و انجام نخواهیم داد.” چون نمی دانیم چه تعداد هواپیما و خلبان و مکانیک و کارمند زمینی برای پشتیبانی از برنامه داریم. بنابراین ممکن است یک پرواز انجام شود یا نباشد.

که ممکن است یک لمس بی ملاحظه احساس شود.

همچنین: 4 بهترین VPN برای سفر: به دست آوردن آرامش و امنیت

من نگرانم که برخی از مشتریان خطوط هوایی آمریکا تعجب کنند که چرا حائلی برای ایجاد حس اطمینان بیشتر وجود ندارد. هم برای آنها و هم برای خود شرکت هواپیمایی.

من نگرانم که بسیاری از مشتریان امریکن ایرلاینز بیش از هر چیز دیگری از این سخنان بترسند، به خصوص که خود خطوط هوایی کمبود کارکنان را یکی از دلایل لغو پروازها می دانند. منظورتان این است که وقتی برنامه خود را منتشر می کنید، واقعاً هیچ ایده کاملی از انجام پرواز ندارید؟

Znotins می‌گوید: «چیزی که ما واقعاً تمایلی به انجام آن نداریم این است که مشتریان خود را چندین بار تغییر دهیم.

یک تسکین، آن

Znotins از اینکه رسانه ها تغییرات ظاهراً مکرر آمریکا را به عنوان یک معامله بزرگ توصیف می کنند، ناراضی است. این نیست. این فقط بخشی از فرآیند است.

او وقت گذاشت تا در مورد کدنویس ها و زندگی فعلی آنها صحبت کند. او خاطرنشان کرد که تعداد بیشتری از آنها دور از دفتر مرکزی در مکان هایی مانند بوزمن، مونتانا زندگی می کنند و اکنون تعداد بیشتری از آنها برای جلسات سه ماهه به دفتر مرکزی پرواز می کنند. بنابراین آمریکایی ها باید از آن آگاه باشند.

او تصمیم گرفت بوزمن را به عنوان مکانی “زیباتر” برای زندگی نسبت به منطقه خلیج توصیف کند. من مطمئن هستم که این چیزی شبیه به این نیست که Southwest را یک خط هوایی بهتر از آمریکایی بنامیم.

اما به پتانسیل برنامه های تعطیلات شما که ویران شده اند برگردید.

همچنین: چگونه هنگام مسافرت خانه خود را ایمن نگه دارید

تنها چیزی که برای کریسمس می خواهم تو هستی (پرواز کردن، نه فقط تلاش کردن)

اینجا هستیم، با کمی بیشتر از 100 روز جادویی تا پایان سال. بسیاری از مردم قبلاً پروازهای خود را برای تعطیلات رزرو کرده اند. Znotins قول داد که این ایرلاین بیشتر بر سفرهای تفریحی متمرکز است تا کاری.

اما آیا اکنون باید سفر خود را برای دیدار عزیزان خود رزرو کنید – یا شاید برای دور شدن از آنها؟ آیا برنامه قابل اعتماد خواهد بود؟

همچنین: چگونه در سفر به خارج از کشور پس انداز کنیم

Znotins گفت: «ما تلاش می کنیم تا آنجا که عملیات ما پشتیبانی می کند، پرواز کنیم. ما نمی‌خواهیم دوباره خودمان را زیاد کنیم.»

برخی ممکن است این را اینگونه ترجمه کنند: “ما قول می دهیم که (خیلی) حریص نباشیم و مردم را ناامید نکنیم (اغلب).” برخی حتی ممکن است فقط روی کلمه “تلاش کردن” تمرکز کنند.

باید زنوتین ها را به خاطر گرایش به اخلاص تحسین کرد. خطوط هوایی، اغلب، مشتریان را ناامید کرده و با آنها با بی تفاوتی پنهان رفتار می کنند، همه اینها در جستجوی برهنه کسب سود.

اما تعجب می‌کنید که کارمندان خود او چقدر به قول صمیمانه‌اش برای (تلاش برای) ارائه به مشتریان ایمان دارند.

چرا، در اینجا واکنش اتحادیه خلبانان در آمریکا به سخنان او آمده است:

نه، خلبان‌ها هنوز حقوقی را که درخواست کرده‌اند را تضمین نکرده‌اند – و هستند اعتصاب در مورد.

بنابراین، فقط می توان نگران بود که کمی آب و هوای بد اینجا، کمی هرج و مرج سازمانی در آنجا و پایان سال آمریکایی – و شما – هنوز هم ممکن است پر از اتفاق باشد.

بیایید امیدوار باشیم که ورودی ها به نحوی با خروجی ها مطابقت داشته باشند. برای یک بار.




منبع: https://www.zdnet.com/article/american-airlines-decided-to-be-honest-with-customers-they-may-not-like-it/#ftag=RSSbaffb68