خرید Best Buy Refurbished Black Friday 2022 و 180 دلار در نسل سوم iPad Air صرفه جویی کنید


نمای نزدیک شخصی که از نسل پنجم آیپد ایر برای طراحی مدل سه بعدی اتاق خواب کودک استفاده می کند.

سیب

تصور اینکه خرید بازسازی شده مترادف با خرید قدیمی یا ناخواسته است، می تواند یک تصور اشتباه رایج باشد. واقعیت این است که محصولات بازسازی شده قبل از بازگشت به جعبه و قفسه، به همان اندازه، اگر نه بیشتر، فرآیند تأیید را پشت سر گذاشته اند. محصولات Refurbished دارای گواهینامه Geek Squad Best Buy بهترین راه برای رسیدن به هدف با بودجه هستند. و برای جمعه سیاه 2022، قیمت‌ها برای برخی از محصولات باکیفیت در پایین‌ترین حد خود قرار دارند – به‌قدری که من نمی‌توانم از این مزیت استفاده نکنم.

مدتی است که به دنبال سرمایه‌گذاری روی یک آی‌پد به‌عنوان یک نوت‌بوک مجازی، ابزار طراحی گرافیکی (در صورت همراه شدن با ابزار فوق‌العاده جذاب) هستم. مداد سیبالبته) و یک مانیتور تمرینی قابل حمل برای تمرین با Apple Fitness+اما منتظر یک معامله خوب بود. طبیعتاً داشتم معاملات جمعه سیاه را بررسی می‌کردم که با قرارداد بازسازی‌شده Best Buys در نسل سوم مواجه شدم.آیپد ایر.

اگرچه آیپد ایر جدیدترین نسل آیپد ایر نیست، اما آیپد ایر 3 همچنان دارای ساختار شیک و برجسته ایر با روکش مدرن، همراه با تراشه مشهور A12 Bionic اپل و کابل شارژ لایتنینگ به USB است. و اگر علاقه مند به استفاده از تبلت برای اهداف طراحی گرافیکی یا عکس هستید، نسل سوم Air دارای یک صفحه نمایش شبکیه چشم 10.5 اینچی با صفحه نمایش True Tone است که رنگ و روشنایی نور محیط را اندازه گیری می کند.

همچنین: وبلاگ زنده: 110+ از بهترین معاملات جمعه سیاه در حال حاضر

با دوربین پشتی 8.0 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 7.0 مگاپیکسلی FaceTime HD، نسل سوم جمع‌وجورتر Air هنوز هم دوربین‌های بسیار باکیفیتی را در خود جای داده است. با توجه به اینکه احتمالاً از تبلت به عنوان دوربین استفاده نخواهم کرد، دوربین های پشتی آنقدرها برای من فاکتور نبودند، اما از جنبه FaceTime HD هیجان زده بودم.

بهترین بخش در مورد این معامله – جدا از قیمت – من همچنین هنگام خرید دو هدیه غیرمنتظره گرفتم: رایگان اپل موزیک و اپل تی وی اشتراک ها با عمر باتری 10 ساعته آی‌پد، در نهایت می‌توانم پس از ویرایش عکس‌هایم، تد کمند را پرخوری کنم.

همچنین: 12 بهترین پیشنهاد جمعه سیاه در iPad، iPad Pro و iPad Mini

در کنار آی‌پدها، معاملات بازسازی‌شده توسط Best Buy’s Geek Squad در این جمعه سیاه بسیار شیرین هستند. برای اینکه یک محصول جدید یا پولی را که به سختی به دست آورده اید هدر ندهید، به شدت پیشنهاد می کنم این موارد را بررسی کنید. و چه کسی می داند، ممکن است یک هدیه غافلگیرکننده نیز به همراه داشته باشید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-deal-ipad-air-sale/#ftag=RSSbaffb68