خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 18 بهمن | arya-cctv

تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است. چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین ها با توجه به ابعاد کوچک و جمع و جورشان جزو پرکاربردترین دوربین ها هستند.

http://66toolkit.irدوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل شبکه و دوربین مداربسته دام بر مبنای کابل کشی با کابل کواکسیال. البته از نظر ظاهری دوربین های تورت Turret نیز در انواع دوربین مدار بسته دام قرار می گیرد. هم اکنون انواع دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن، هایلوک، داهوا و دوربین مداربسته تیاندی دارای قابلیت IP67 هستند. با وجود چنین قابلیتی دیگر نگرانی‌ها در خصوص آب، رطوبت و گرد و غبار به صفر می‌رسد. زیرا این دوربین‌ها بخاطر طراحی خاصی که دارند در این زوایا بهترین دید را خواهند داشت.

  • مثلا در یک کارخانه که دستگاه ها به صورت اتوماتیک کار می کنند نصب دوربین مداربسته برای چک کردن کارکرد درست دستگاه ها لازم است.
  • نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود.
  • دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد.
  • برای اماکن و کاربردهای گوناگون از انواع دوربین مداربسته با مشخصات، امکانات و کیفیت‌های مختلف استفاده می‌شود.
  • ضبط تصاویر در سیستم مدار بسته توسط هارد دیسک در دستگاه DVR-NVR صورت می گیرد.

دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به مجله خبری دوربین مداربسته آریا هر جا که باشید ارسال کند. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند.

در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید. شاید شما از آن دسته افرادی هستید که دوربین‌های دیجیتال را به آنالوگ ترجیح می‌دهید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-HFW2439SP-SA-LED

دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید با قرار دادن آن در مکانی مناسب و اتصال به اینترنت مودم خود مراقب فرزندان خود باشید. تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. در این بخش چند دوربین تحت شبکه پاناسونیک با کیفیت بالا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با مراجعه به لینک هر محصول، می‌توانید مشخصات و نقد و بررسی کامل این محصولات را به راحتی مشاهده کنید.

دوربین مداربسته HD CVI دام داهوا مدل DH-HAC-HDW1230MP