خرید و فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم ، AHD و دزدگیر اماکن | arya-cctv

در مقابل برای حرکت چرخشی عمودی به اندازه ۹۰ درجه قابلیت چرخش دارند. از مهم‌ترین قابلیت‌های این دوربین، داشتن قابلیت کنترل و زوم سوژه‌ها است. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ مجله خبری دوربین مداربسته آریا HDCVI می باشد. دوربین HDCVI به راحتی و بدون هیچ تغییر خاصی در مدار با دوربین های آنالوگ قدیدمی تعویض می شوند. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود.

http://66toolkit.ir

راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند. کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. همچنین، با توجه به عدم دسترسی این تجهیزات به شبکه برق مرکزی، برای تامین انرژی برق این سیستم‌ها از انرژی خورشیدی و انرژی بادی استفاده می‌گردد. انواع دوربین مدار بسته دام، کیوب، باکس صنعتی و بالت صنعتی دید در شب. دوربین مدار بسته دو منظوره در واقع دوربینهای مداربسته آنالوگ هستند که پرت شبکه به آنها متصل شده و به عنوان دوربین تحت شبکه کار می‌کنند. این دوربین‌ها راباید زمانی استفاده کنید که سیستم مدار بسته شما آنالوگ است.

دوربین بولت بیسیم آیمو مدل Imou Bullet 2C IPC-F22P

قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید. زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند. اقدام درست این است که دوربینی را بخرید که بتواند زمستان نقطه سکونت شما را تحمل کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT1F

فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است.

  • در حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته استفاده میشود.
  • تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند.
  • دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی که به راحتی قابل دسترسی نیستند پشت بام ها می باشند.
  • جنس بدنه دوربین دام اغلب پلاستیک و در مواردی نیز از فلز ساخته شده است.
  • وجود پایه در این نوع دوربین نقطه ضعفی در مقابل دزدیده شدن آن است که برای پیشگیری بهتر است در ارتفاع و دور از دسترس نصب شود.
وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید. در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد.