خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight

البته با این قیمت‌هایی که ما می‌بینیم برای همون تلفن و تلویزیون هم هزینه‌ی زیادیه! اما این موضوع در ویدیو وال‌ها خیلی اهمیت داره، چراکه شما هزینه‌ی زیادی رو برای خرید ویدیو وال متحمل شدین و تکرار این قضیه کار پرهزینه‌ایه. همون‌طور که می‌دونین در کنسرت‌ها همه‌ی افراد نمی‌تونن بلیط صندلی‌ها و جایگاه‌های جلویی رو بخرن. درنتیجه با توجه به ازدحام جمعیت، حتی نمی‌تونن چهره‌ی خواننده‌ رو ببینن. صد البته جلوه و نورافشانی این نمایشگرها خودش به‌تنهایی می‌تونه دلیل کافی برای استفاده از اون‌ها باشه. کاربرد ویدیو وال‌ها به تبلیغات تجاری محدود نمیشه و امروزه در بسیاری از مکان‌های غیرتجاری استفاده میشه.

  • ویدئو وال ها به دلیل اندازه و وضوح آنها برای بازاریابی پیام و مارک تجاری بسیار موثر می کند.
  • قیمت دستگاه ویدئو وال بر اساس اندازه فیزیکی آن، وضوح صفحه، کیفیت اجزای داخلی و دیگر ویژگی‌‌ها تعیین می‌شود، بنابراین به طور مستقیم مشخصات فنی دستگاه بر قیمت نهایی ویدئووال تاثیر گذار است.
  • در سازمان‌ها از ویدئووال ها جهت نظارت تصویری بر تعداد زیادی از دوربین‌ها در کنار هم استفاده می‌شود.
  • یکی از جذاب‌ترین کاربردهای ویدئو وال امکان استفاده از آن برای افزایش زیبایی محیط و البته جلب توجه افراد است.
  • همون‌طور که از معنی عبارت مشخصه، باید از اون‌ها در فضای باز استفاده بشه.

در تمامی ویدئووال ها پورت های خروجی یافت میشود و میتواند داده های مختلفی را از دیگر دستگاه ها دریافت کند و خروجی را با آن داده ها تولید کند. اندازه نقاط را با دات اعلام میکنند و اعداد مرسوم در بازه ۱ الی ۱۵ می باشد. (هر چقدر این عدد پایین تر باشد قیمت محصول افزایش پیدا میکند) هر چقدر فاصله بیننده از صفحات دات پیچ بیشتر باشد، امکان مشاهده تصاویر با کیفیت بالاتر افزایش مییابد.

ویدئو وال 55 اینچی HIKVISION با بزل 1.8mm

همانطور که گفته شد ویدیو وال از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی و برد کنترلر، منبع تغذیه، و کابینت یا استراکچر و سازه مگنتی (با توجه به نوع ماژول و محل نصب) تشکیل می شود. نوع آخر ویدیو وال‌ها، صفحه‌های پرشده از LED‌های ریز که به آنها تلویزیون شهری نیز گفته می شود که با توجه به مقاومت بالای اون‌ها، معمولا در مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد استفاده مجموعه ای اس آی لایت میشن. هزینه ویدئو وال باید بر اساس طول عمر مورد انتظار مرکز کنترل، نه طول عمر یک واحد نمایش ارزیابی شود.

آموزش و اطلاع‌رسانی

نورپردازی بر قابلیت مشاهده محتوای نمایش داده شده در صفحه دیجیتال وال ویدئو تأثیر می گذارد. به عنوان نمونه ، بینندگان هدف در یک روز روشن به سختی می توانند محتوا را روی صفحه کم نور ببینند. یک رستوران با خرید ویدئو وال می تواند منوهای مختلف صبحانه ، ناهار و شام را نشان دهد. محتوا همچنین به طور خودکار به روز می شود ، به عنوان مثال با تغییر تقویم ، رویدادهای ذکر شده در ویدئو وال به روز می شوند. نرم افزار مدیریت محتوا مشاغل را قادر می سازد محتوای نمایش داده شده در صفحه ها را شخصی سازی کنند. نادیده گرفتن آنها توسط مشتریان ، کارمندان یا بازدیدکنندگان بسیار دشوار است ، که این امر آنها را به ابزاری ایده آل برای مارک تجاری یا کمپین های اطلاعاتی یک سازمان تبدیل می کند.

به طور سنتی ، از ویدئو وال ، به ویژه ویدیو وال های LED ، در خرده فروشی برای تبلیغات و در رویدادها استفاده می شود. امروزه ویدئو وال ها برای مشاغل کوچک و متوسط ارزان تر و مقرون به صرفه ترند. عموما برای یک هدف خاص، شبیه کنترل از راه دور برای استفاده از تلویزیون های قدیمی استفاده می‌شود. بدون سیستم عامل os، با استفاده از تراشه‌های پردازش ویدیویی با یک یا چند ورودی ساخته می‌شوند که محتوا را برای تحویل به چندین نمایشگر تقسیم کند. ویدیو وال یک صفحه نمایش بزرگ است که شامل چندین پنل ثابت در کنار هم می‌باشد. فرودگاهها، راه آهن، پایانه های مسافربری ( به منظور تبلیغات، اطلاع رسانی و عیره).

نمایشگر لمسی 65 اینچ گرید A

خرید ویدئو وال مشخصات و قیمت ویدئو وال شرکت مهندسی نوآوران تحقیق | asilight