خرید رایانه های شخصی بازی جمعه سیاه 2022: لپ تاپ HP Victus 15 40 درصد تخفیف دارد

همچنین: بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار

با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی پرسرعت و نسل دوازدهم اینتل Core i5-12500H، این سیستم دارای سرعت های سریع و توانایی انتقال نیرو به جایی است که سیستم شما بیشتر به آن نیاز دارد. اما، شما فکر می کنید با تمام اجزای قدرتمند در این لپ تاپ، عمر باتری آسیب خواهد دید. اشتباه. این لپ تاپ دارای باتری است که می تواند تا 8 ساعت و 15 دقیقه دوام بیاورد و در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود.

هفته گذشته این لپ تاپ را جزو 5 لپ تاپ برتر زیر 1000 دلار قرار دادم. این هفته، HP Damage 15می بیند که کار بزرگی است، به این معنی که زمان مناسبی برای تغییر از کنسول به بازی رایانه شخصی است. اندازه صفحه نمایش کمی بیش از 16 اینچ به این معنی است که شما لزوماً به مانیتور دوم برای بازی نیاز ندارید – اگرچه، با یک مانیتور خارجی نمی توانید اشتباه کنید.

لپ تاپ گیمینگ HP Victus 15.6 اینچی

تصویر: بهترین خرید
در نهایت، اگر قصد دارید لوازم جانبی را به این لپ تاپ وصل کنید، خوش شانس هستید. در کناره‌ی این لپ‌تاپ: یک پورت اترنت، 2 پورت USB Type-A Superspeed، یک پورت USB-C و ورودی HDMI، یک جک صوتی ترکیبی و یک کارت‌خوان SD وجود دارد. این HP Damage 15 تنها یک بار در چهار ماه گذشته قیمتی به این پایین مشاهده کرده است، بنابراین آمازون می دانست که جمعه سیاه بهترین زمان برای تغییر آن است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/black-friday-gaming-pc-deal-2022-hp-victus-15-laptop-sale/#ftag=RSSbaffb68

HP دارای یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 و یک صفحه نمایش با قابلیت دید گسترده 178 درجه است تا مطمئن شود که صفحه نمایش به همان اندازه برای شما خوب به نظر می رسد که وقتی مردم بازی شما را تماشا می کنند. علاوه بر این، این لپ‌تاپ از تکنیک پیشرفته‌ای برای خنک کردن رایانه استفاده می‌کند، زیرا هوای داغ از پایین لپ‌تاپ خارج می‌شود تا اطمینان حاصل شود که رایانه هنگام بازی دمای خوبی را حفظ می‌کند.