خرید تلویزیون سونی در بهترین خرید: یک تلویزیون 75 اینچی با قیمت 549 دلار تهیه کنید

جدا از اندازه چشمگیر آن، تلویزیون 2021 سونی دارای ویژگی های هوشمندی است که در تلویزیون های مدرن انتظار دارید، از جمله اتصال به اینترنت برای سرویس های پخش از جمله نتفلیکس، دیزنی پلاس، پرایم ویدیو و هولو.

هم آمازون الکسا و هم دستیار گوگل داخلی هستند و به کاربران اجازه می دهند دستگاه های خود را از طریق کنترل از راه دور یا صدای خود کنترل کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/sony-bravia-x80j-tv-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68سری KD-75X80J BRAVIA X80J سونی

پیش از تعطیلات، خرده فروشان ایالات متحده فروش خود را برای چند هفته افزایش می دهند – و همچنین موجودی قدیمی تر را پاک می کنند تا جا برای محصولات جدید باز شود.

تلویزیون گوگل هوشمند 75 اینچی X80J 4K UHD سونی در حال حاضر در Best Buy به فروش می رسد و به شما این امکان را می دهد که 850 دلار در یک فروش ترخیص محدود صرفه جویی کنید. هنگامی که آنها از بین رفتند، آنها از بین می روند – اما در حال حاضر، این تلویزیون معمولی 1399 دلار است. برچسب قیمت فقط به 549 دلار کاهش یافته است.

این به مصرف‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا از برخی معاملات عالی، از جمله پیشنهاد Best Buy برای این تلویزیون سونی، استفاده کنند. این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش LED 75 اینچی است که با وضوح 4K Ultra HD (2160p) برای نمایش محتوای واضح و پر جنب و جوش عرضه می شود. نرخ تازه سازی تلویزیون 60 گیگاهرتز است.