خرید، قیمت و مشخصات انواع دوربین های مداربسته️ AHD، IP و وای فای️ پک آماده نصب

دوربین های مداربسته بر اساس شکل و ظاهر نیز به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. این دوربین ها هرکدام کاربرد های مخصوص خود را دارند که می توانید نسبت به نیاز خود از آن ها استفاده اریا سی سی تی وی نمایید. با به کارگیری همه ی این پردازش ها بر روی تصاویر و اطلاعات در دوربین مداربسته تحت شبکه، در آخر تصویر به دست آمده برای مشاهده آن، یک تصویر با کیفیت بسیار بالا می باشد.

انواع دوربین مدار بسته از لحاظ نوع ضبط تصاویر

این دوربین ها اندازه بزرگی دارند و مانند یک بازدارنده جرم هستند زیرا به راحتی قابل مشاهده هستند. حال شما نیز می توانید با کیفیت ترین و مدرن ترین این تجهیزات امنیتی را تهیه نموده و آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهید. البته توصیه می کنیم که برای نصب دوربین مداربسته مدنظر خود، حتما با همکاران ما در آموزشگاه فنی پویان در ارتباط باشید. از مهمترین مزایای دوربین مدار بسته تحت شبکه می توان به امکان مشاهده و کنترل تصویر دوربین ip از هر نقطه ای در جهان اشاره کرد . شما می توانید از طریق گوشی تلفن همراه موبایل pc کامپیوتر لپ تاب تبلت و از طریق شبکه اینترنت تصویر دوربین ip خود را مشاهده کنید همچنین می توانید تصاویر دوربین مدار بسته را با استفاده از پهنای باند محدود اینترنت منتقل نمایید. دوربین مداربسته سیم کارت خور، به دوربین تحت شبکه ی بی سیمی گفته می شود که نیاز به اینترنت مودم از طریق کابل یا حتی وای فای ندارد.

زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد. شما برای داشتن یک زندگی با آرامش نمی توانید از محیط پیرامون خود غافل باشید برای هم امر باید بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خود را تحت نظر داشته باشید تا از وقوع جرم و سرقت جلوگیری نمائید. بهترین راه حل برای پاسخ به این نیاز شما خرید دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خود را تحت مراقبت داشته باشید. امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند.

  • در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است.
  • برنامه ریزی فقط خرید و فروش دوربین مداربسته و ساده سازی نصب دوربین مداربسته نیست، بلکه اطمینان از این است که سیستم امنیتی شما متناسب با نیازهای امنیتی ملک شما است.
  • لنزهایی که برای این نوع دوربین ها تهیه می شود باید به صورت جدا از دوربین خریداری گردد در نتیجه امکان این که ویژگی های لنز را متناسب با نیازی که موجود می باشد سفارش داد، وجود خواهد داشت.
  • دوربین‌های مدار بسته در حال حاضر یکی از تجهیزات و وسایل مهم و ضروری می‌باشد و بهتر است در تمام مکان‌هایی که قابلیت نصب آن وجود دارد، نصب گردد، تا سطح امنیت افزایش پیدا کند.

این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی شوند. برخی از خودروهای خارجی در هنگام خرید به همراه دوربین خودرو ارائه می شوند و برخی دیگر از خودروها این آپشن را نداشته و خود فرد بایستی اقدام به خرید و نصب دوربین بر روی اتومبیلش نماید. دوربین خودرو وسیله ای است که در چند سال اخیر مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. استفاده از این دستگاه در ایران نیز در حال عمومیت پیدا کردن است و بسیاری از افراد در حال حاضر جهت کنترل درون و بیرون خودرویشان از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. یکی از قابلیت های مهم این دوربین توانایی دیدن تصویر و صدای ضبط شده به صورت همزمان در نرم افزار است.

به این صورت که در صورت تشخیص حرکت ، دوربین به طور اتومات سوژه را دنبال می کند . این قابلیت یک بازدارندگی موثر است زیرا مزاحمان می دانند که آنها در دید کامل دوربین های مداربسته خانه هوشمند شما هستند و مورد شناسایی شما قرار می گیرند. با توجه به شرایط و کاربرد دوربین‌های مدار بسته شکل ظاهری آنها زیر تغییر می‌کند. فروش دوربین مخفی کوچک و خرید کوچکترین دوربین مدار بسته ریز برای جاسوسی غیرقانونی است. اغلب محصولات این عکس غیر قانونی هستند و امکان خرید و فروش قانونی آنها وجود ندارد. وسایل نقلیه مانند خودرو، ماشین، اتوبوس، قطار، هواپیما و مترو از تکان‌ها و لرزش‌های شدیدی برخوردارند، از اینرو استفاده از انواع مدار بسته معمولی در چنین محیط‌هایی امکان‌پذیر و منطقی نمی‌باشد.

دستگاه NVR هایک ویژن مدل ds-7108ni-q1/8p/m

این نوع دوربین یکی از قوی‌ترین دوربین‌های مداربسته جهت ثبت پلاک، کنترل تردد و بررسی جزئیات به شمار می‌رود. این نوع دوربین به نام‌های همچون دوربین گردان،PTZ و یا دوربین‌های چرخشی نیز شناخته می‌شوند. از نظر ظاهری شکل دوربین‌های دام هستند با این تفاوت که حالت چرخشی دارند و پیشرفته‌تر از دوربین‌های دام هستند.

در نتیجه دوربین مداربسته تحت شبکه علاوه بر این که می تواند عمل تصویر برداری را انجام دهد، با استفاده از موتور هوشمند خود، عمل پردازش بر روی تصاویر را هم می تواند بر عهده داشته باشد. دوربین های سیم دار در واقع همین دوربین‌های مداربسته هستند که با استفاده از کابلهای شبکه و یا کابلهایRG تصاویر دوربین را به دستگاه ذخیره ساز انتقال میدهد، زیرساخت ارتباطی بین دوربین و دستگاه ذخیره ساز کابل می باشد. با توجه به وسعت گسترده و عدم دسترسی به شبکه سراسری برق در محیط‌های جنگلی، کوهستانی، بیابانی و مزارع وسیع؛ در چنین محیط‌هایی از انواع دوربین‌های مداربسته مخصوص با قابلیت‌های ویژه استفاده می‌شود. در این سیستم‌ها، انواع دوربین گردان PTZ و انواع دوربین زوم دار وریفوکال دستی و موتورایز اتوفوکوس قابل کنترل توسط نرم افزارهای کنترلی و انواع کیبورد دوربین مداربسته، بیشترین کاربرد را دارند.

عملکرد این دوربین ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد. بسته به این که چه هدفی داشته باشید و یا چه مکانی را مد نظر داشته باشید، می توانید هر یک از این دوربین ها را خریداری و نصب نمایید. در ادامه به معرفی تعدادی از دوربین های مدار بسته که در اشکال مختلف وجود دارند می پردازیم.

در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد. با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید. این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است. دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید.

دوربین های مداربسته یکی از انواع سیستم های امنیتی- حفاظتی قدرتمند بوده که از آن به منظور جلوگیری از سرقت و سایر جرائم در اماکن مختلف استفاده می گردد. دوربین های مداربسته را با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است در انواع مختلفی تولید می کنند و بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می دهند. تکنولوژی HD-SDI که مخفف عبارت High Definition Serial Digital Interface است، از نظر تکنولوژی انتقال تصویر و سیگنال مشابه دوربین مدار بسته IP می باشد.