خدمات تبلیغات کلیکی گوگل(google Ads) گوگل ادز

به عنوان مثال، اگر شما در زمینه خرید و فروش یخچال، کولر یا موارد دیگر فعالیت دارید، میتوانید کلمات مربوط به یک برند را در ادگروپ قرار دهید. اگر میخواهید تبلیغات خود را لغو کنید، از ما بخواهید تا به صورت آنلاین و بلافاصله این کار را انجام دهیم.تبلیغات اینترنتی هزینه مصرف شده را محاسبه و مابقی وجه پرداختی شما را عودت خواهد داد. و باید بدانیم که وجود سايت هاي تبليغاتي رايگان پربازديد در واقع بازاریابی اینترنتی نیز محسوب میشود. در واقع در برخی دیگر از سایتها هم که پربازدید هستند، هر نوع از تبلیغاتی که در سایت صورت می گیرد دارای هزینه ای است که طبق آن تبلیغ محاسبه میگردد که به صرفه تر و کم هزینه تر هستند. این سرویس تبلیغاتی نسبت به سایر روشهای تبلیغات در چه جایگاهی قرار دارد؟ برای پیشرفت در کسب و کار، تاثیرگذارترین روشهای تبلیغاتی وجود دارند که در انواع مختلفی هستند که در سایتهای اینترنتی برای تبلیغات صورت می گیرد، و تعرفه تبلیغات در سایتهای پربازدید به صورت مشخص محاسبه میگردد. یکی از به صرفه ترین و پربازدیدکننده ترین راه ها برای تبلیغات ، تبلیغات اینترنتی است. مهم ترین مسئله ای که باید درک کنید این است که گوگل ادز چگونه هزینه می کند!

از آنجایی که راههای مختلفی برای کسب درآمد از گوگل وجود دارند سعی کردیم تعدادی از این راهها را برای شما بیان کنیم استفاده زا یان مقاله به شما کمک میکند در قدم اول شغلهایی که از طریق گوگل به وجود آمدند را بشناسید و طریق کسب درآمد از گوگل را بیاموزید. اگر بخواهیم به طور خلاصه تبلیغ گوگل را برای شما توضیح بدهیم، میتوانیم بگوییم که گوگل ادز مانند یک سیستم مزایده آنلاین عمل میکند. اما این سیستم چیز ساده ای نیست و بسیار گستردهتر و هوشمند از چیزی است که به نظر میرسد! از جمله تکنولوژی در تبلیغات بسیار موثر است و همچنین در نظر گرفتن یک وب سایت خبری برای جذب مخاطبین بیشتر در کنار سایت تبلیغاتی تاثیر گذار خواهد بود. برخی از نرم افزارهای کاربردی که بوسیله گوگل پلی به توسعه کسب و کار خود اقدام نموده اند شامل نرم افزارهای فروش بلیط هواپیما و قطار، نرم افزارهای کاربردی آموزش زبانهای خارجی، اپلیکیشن های سفارش غذای آنلاین و اپلیکیشن های خرید گروهی با تخفیفات ویژه از جمله کسب و کارهایی هستند که در این زمینه ورود کرده اند. دنی سالیوان، یکی از اعضای تیم جستجو نیز در توییتی تایید کرده که جستجوی گوگل کاملا از تبلیغات گوگل جدا است.

یکی دیگر از مشاغلی که از طریق گوگل میتوانید به آن دست یابید و کسب درآمد کنید آن است که به یک ارزیب موتور جستجو تبدیل شوید. گوگل مایل است این کار را انجام دهد و حتی به معنای واقعی کلمه به شما “پرداخت” میکند. حتی چند تبلیغ نیز مبلغ خوبی را برای شما به ارمغان میآورند. انواع مختلفی از تبلیغات در دنیای تجارت و بازاریابی در جهان به وجود آمده است که صاحبان مشاغل در بازارها و تولیدکنندگان و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از آنجایی که افراد برای رفع نیاز خود به جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود در اینترنت هستند، سایت های زیادی با وجود تعرفه تبلیغات در سایتهای پربازدید محاسبه و در نظر گرفته میشود و در این خصوص راه اندازی شده و با روش های مختلف تبلیغاتی شروع به فعالیت کرده اند. بنابراین بیایید بفهمیم این پلتفرم تبلیغاتی Google در مورد چیست.

واقعی بودن یا تقلبی بودن کلیک ها بر روی تبلیغتان تا حدی با توجه به آی پی کاربران، مدت زمان حضورشان در سایت و دفعات کلیک بر روی تبلیغ توسط گوگل ادوردز و سایت کلیکی ایرانی قابل تشخیص هستند، اما باز هم هستند رقیبان و افرادی که قصد دارند میزان هزینه شما را افزایش دهند، یا حتی سایت های نمایش دهنده تبلیغات فرصت طلبی که با افزایش کلیک های تقلبی بر روی بنر تبلیغاتی شما قصد دریافت هزینه بیشتری دارند. و تعرفه تبلیغات در سایتهای پربازدید (Advertising tariffs on popular sites) محاسبه میشود و کسانی که قصد تبلیغ دارند با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام میکنند. به صرفه بودن و هزینه کمتر برای مشاغل کسب و کار و کسانی که قصد دارند در اینترنت تبلیغات اینترنتی انجام دهند. تبلیغات در سایت تبلیغاتی به صورت حرفه ای، و همچنین با در نظر گرفتن، تعرفه تبلیغات در سایتهای پربازدید، دانش خاص خود را می طلبد، که کسانی که در این زمینه فعالیت دارند از تخصص خاص خود برخوردارند و همچنین به بازاریابان تبلیغات حرفه ای تبدیل شده اند و برای تبلیغ محصولات و ارائه خدمات در انواع تبلیغات اینترنتی مهارت کسب کرده اند.

در صورتی که میخواهید در روز و ساعات خاصی، تبلیغ شما نمایش داشته باشد، به صورت روزانه تنظیمات را گوگل ادز در ایران انجام دهید. بنابراین چنانچه شما برای کسب و کار خود هیچ سایتی نداشته باشید یا اینکه سایت شما در کلمات کلیدی مهم و پربازدید در صفحه اول گوگل نباشد، سهم بسیار بزرگی از بازار کرج را در اختیار رقبایتان قرار می دهید و آنها روز به روز در کسب سهم بازار از شما پیشی می گیرند. و کسی که قصد تبلیغ کالا و خدمات خود را جهت معرفی در بازار هدف، دارد باید بداند که انتخاب سایت برای تبلیغ محصول خود و برند سازی کالا و خدماتش بسیار تاثیر گذار است. و از طرفی اگر شخصی قصد دارد برای اولین بار کسب و کاری را شروع کند پیشنهاد میشود تبلیغات در سایت های پر بازدید را فراموش نکند. اگر شما برای کسب و کار خود فروشگاه یا شرکتی دارید، تبلیغات گوگل مپ یعنی افرادی بیشتری می توانند در زمانی که به شما احتیاج دارند شما را بیابند. اگر حتی یک تجربه کوچک در زمینه نوشتن دارید یا اگر در آن مهارت دارید، Google Blogger میتواند بهترین راه باشد.

تصمیمات خود را ارزیابی کنند و اگر لازم بود تغییراتی در روند آن ایجاد کنند. این یک شغل آنلاین Google است که از شما میخواهد تبلیغات، صفحات وب، وب سایتها و غیره را ارزیابی کنید. پیش نیاز آن این است که شما باید یک وب سایت داشته باشید. این معیار یکی از معیارهای مهم اکانت گوگل ادز می باشد که باید بدان توجه کنید و در صورت نیاز مبلغ پیشنهادی خود را تغییر دهید. هنگامی که وب سایت شما دارای تعداد مناسبی از بازدیدکنندگان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در گوگل ادسنس ثبت نام کنید. باید توجه داشت در وب سایتهایی که پربازدید تر هستند و تعداد مخاطبین بالایی دارند و ترافیک سایت بالاست.

Outstream video ads : این تبلیغات بر خلاف تبلیغات بالا وابسته به یک ویدئو ی دیگر نیست بلکه خود به صورت ویدئویی مجزا نمایش داده می شود. بررسی سرعت بارگذاری سایت و انجام کارهای مختلف برای افزایش سرعت مانند کاهش حجم تصاویر و ویدئو ها ، استفاده از شبکه توزیع محتوا CDN ، بهینه سازی کدهای برنامه نویسی و … ساعت بارگذاری در دقیقه ویدیوها در YouTube در حال افزایش است و مطمئناً در دهه آینده به همان شیوه ادامه مییابد. بنابراین، کسب درآمد از YouTube آسان است. بعد از عضویت میتوانید آدرس ایمیل و نام سایتی که قصد تبلیغ آن را دارید در قسمتی از سایت که برای اینکار در نظر گرفته شده قرار دهید تا بازدید کننده ها دسترسی آسان به لینک سایت را داشته باشند. تبلیغاتی که مردم را قانع میکنند تا روی آنها کلیک نمایند، واضح و خاص و توجیه کننده هستند. سرگرمی یا علاقه شما مشخص کننده نحوه کسب درآمد آنلاین از یوتیوب برای شماست. یوتیوب بهترین پلتفرمی است که میتواند راه حلی برای کسب درآمد از گوگل باشد. اکثر سایت های بروز دنیا در زمینه نگارش و انتشار رپورتاژ آگهی خبری با میموس همکاری دارند چراکه بهترین سایت سفارش رپورتاژ آگهی می باشد.

که به انواع مختلف و روشهای گوناگون با تعرفه تبلیغات در سایتهای پربازدید ارائه میشود. البته لازم است تصور نکنید که این کار بیهودهای است بلکه شما با کاوش در سایتهای گوناگون میتوایند به اطلاعات عمومی خود اضافه کنید و درخصوص موضوعات گوناونی به روز باشید. امروزه تبلیغات در این سایتها به مدل های مختلف و روش های گوناگون صورت میگیرد. که در زمینه های مختلف تبلیغات اینترنتی با افراد مجرب متخصص فعالیت میکنند. احتمالا برای شما هم سوال پیش آمده که کاربران اینترنتی چقدر روی تبلیغات گوگل کلیک میکنند؟ نرخ کلیک (CTR) را میتوان برای سنجش عملکرد کلمات کلیدی و تبلیغات و لیستهای رایگان استفاده کرد. البته باید دقت داشته باشید که زمانی میتوانید کسب درامد از گوگل داشته باشید که وقت و حوصله زیادی را صرف کنید تا به درآمد موردنظر خود برسید. البته منظور از کوتاه این نیست که دو یا سه خط باشد بلکه از زیاده گویی در کار پرهیز کنید . نه فقط هر وب سایت معمولی، بلکه وب سایتی که دائماً از جذابیت بالایی برخوردار است. سپس تیم Google کیفیت وب سایت شما را ارزیابی میکند، میزان دسترسی و مشارکت آن را بررسی میکند و پس از آن تبلیغات در وب سایت شما شروع به نمایش میکنند.

این امر به شرکت کمک میکند تا درک بهتری از اینکه آیا موتور جستجو در جستجوی موارد مرتبط موفق است یا خیر، تاثیر داشته باشد. آیا به این فکر میکنید که چه موضوعی را انتخاب کنید؟ شما اکانت خود را شارژ میکنید، تنظیمات کمپین خود را مشخص میکنید و بلافاصله بعد از تایید گوگل، نمایش تبلیغ شما آغاز خواهد شد. در چنین شرایطی سعی کنید مشکلات متن را برطرف کنید. بهتر است برای بهینه تر شدن تبلیغات و کاهش هزینه ها تمامی این ایرادات برطرف شوند. اگر چه بسیاری از کشورها هستند که به موتورهای جستجو اهمیت زیادی میدهند مانند کشور چین که تمامی تبلیغاتش بر پایه موتورهای جستجو است اما درکشور ما علاوه بر موتورهای جستجو گوگل نیز در زمینه تبلیغات در اینترنت رایگان نقش اساسی را ایفا میکند.

Yahoo، Apple و Bing مدام در حال پیشرفت هستند اما تفاوتهایی بین آنها و گوگل وجود دارد چرا که گوگل از 70٪ سهم بازار بهرهمند است. اما جای نگرانی نیست چرا که میتوانید با استفاده از افزونههای گوگل ادوردز فضای بیشتری به تبلیغتان اختصاص دهید و سهم نمایشش را در مقایسه با رقبایتان افزایش دهید. مدیریت راحتتر سایتهای مختلف (توصیه ما به شما این است که برای هر سایت، یک کمپین جدا راهاندازی کنید چرا که مدیریت هر کمپین راحتتر خواهد بود. از محبوب ترین کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز کمپین سرچ می باشد که در ایران بیشتر نتایج تبلیغاتی با استفاده از این کمپین اجرا می شوند که همان آگهی های متنی هستند که با کلمات کلیدی مختلف در نتایج جستجو ظاهر می شوند. همچنین باید بدانید که عملی ترین راه کسب درآمد استفاده از google adsense و یوتیوب است از این رو شاید نیاز باشد شما در این زمینه آموزشهایی ببینید. کاری را که بیشتر از انجام آن لذت میبرید ثبت کنید و ببینید آیا مردم آن را دوست دارند یا نه. به واسطه سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا یکی از صفحات خود را در صفحات اول گوگل ببینید.

حال برای شناخت انواع تبلیغات گوگل ادز با افراک همراه باشید. صبر کلید این روش کسب درآمد آنلاین از گوگل است. گوگل با خوشحالی برای این اطلاعات مهم به شما پاداش میدهد. تا اینجای مقاله با انواع کلمات کلیدی با علامت اختصاصی آنها در تبلیغات گوگل ادوردز آشنا شدیم. شما احتمالا هنگامی که عبارتی را در گوگل جستجو کرده اید، نتایجی را در بالا یا پایین صفحه دیده اید که با دیگر نتایج گوگل کمی فرق دارند. همین شرایط است که آنها را نسبت به دیگر سایتها متمایز کرده است. هنگامی که حساب خود را باز کردید، زمان آن رسیده است که نحوه استفاده از Google Ads را برای رشد کسب و کار خود بیابید! هر کمپین در تبلیغات کلیکی گوگل نیز از یک یا چند گروه تبلیغ یا ad group تشکیل شده است که تبلیغات (ads) و کلمات کلیدی آنها در داخل این گروه های تبلیغاتی اضافه میشوند. باید بدانیم که تبلیغات اینترنتی، در سایت های تبلیغاتی با کیفیت و بازدهی مناسب صورت میگیرد، که تعرفه تبلیغات در سایتهای پربازدید را هم شامل میشود و یک روش تبلیغاتی موثر است.

از جانب دیگر این سایت با میزبانی از بسیاری از سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ و معتبر سطح کشور اعتماد سازی خوبی را برای مخاطبانش ایجاد کرده است. توجه داشته باشید که قبل استفاده از این روش، باید رصد کردن نرخ تبدیل را برای کمپینتان فعال کنید. انطباق منفی (Negative Match): انطباق منفی را قبل تر در همین مقاله توضیح دادم که با استفاده از آن میتوانید کلمات خاصی را از کمپین خود حذف کنید. از آنجا که گوگل ادز از هر زمان دیگری رقابتی تر شده، Cloudward این راهنمای عملی را در مورد بهترین نکات مربوط به تبلیغات گوگل برایتان نوشته است.