خانه های هوشمند بزرگترین شرکت هوشمندسازی ساختمان و اتوماسیون در ایران

هر دستگاهی که از برق استفاده می‌کند، می‌تواند به شبکه‌ی خانگی وصل شده و تحت فرمان شما باشد. این فرمان چه صوتی باشد، چه کنترل از راه دور یا فشار دادن دکمه‎‌ای در اپلیکیشن گوشی یا تبلت،‌ خانه به آن واکنش نشان می‌دهد. اکثر وسایلی هم که به شبکه‌ی هوشمند خانگی متصل می‌شوند، به روشنایی، امنیت، سرگرمی و تنظیم دمای اتاق مربوط می‌شوند. یکی از مباحثی که در هوشمند سازی ساختمان به آن پرداخته می شود، اندازه گیری شرکت خانه هوشمند آکو هوشمند است.

چرا خانه هوشمند؟

خانه های هوشمند بزرگترین شرکت هوشمندسازی ساختمان و اتوماسیون در ایران

دستگاه‌های متصل به تکنولوژی خانه هوشمند و ساختمان هوشمند بعلاوه می‌توانند فیلم خوب برای تماشا، چه در خانه و چه در سالن سینمای واقعی پیدا کرده و به شما پیشنهاد کنند. درحالی که شما می‌توانید برای حفاظت از خانه‌ی خود، سیستم‌های هشداردهنده بخرید، تکنولوژی خانه هوشمند و ساختمان هوشمند امنیت بیشتری ارائه خواهد کرد. چراغ‌های متصل، دوربین‌ها و حتی زنگ در می‌توانند به امنیت بیشتر خانه‌ی شما کمک کنند. اگر شما در خانه نباشید، آیفون تصویری که زنگ بزند، اپلیکیشن آن فرد را نشان می‏دهد و شما می‏توانید با او صحبت کنید یا حتی می‏توانید به او اجازه بدهید وارد شود تا شما برسید. همچنین می‏توان سیستم را طوری تنظیم کرد که وقتی در منزل نیستید به صورت رندوم چراغ‏ها را خاموش و روشن کند.

اولین موردی که به دنبال هوشمند سازی خانه و ساختمان ها به وجود می آید، صرفه جویی در مصرف انرژی است. انرژی به ویژه نوع فسیلی آن، محدود بوده و نمی توان شیوه مصرف بی رویه ای که تاکنون رایج بوده را ادامه داد. از سویی سایر منابع انرژی هم برای تولید به هزینه های گزافی نیاز دارند. بهره گیری از متد خانه هوشمند می تواند تا حد زیادی مصرف انرژی را مدیریت کرده و هدر رفت آن را به طور محسوسی کاهش دهد. رابط های کاربری خانه هوشمند درواقع ابزارهایی هستند که کاربران خانه هوشمند به کمک آن ها می توانند با خانه ارتباط برقرار کنند.

کنترلر پرده برقی

همچنین تعریف و اجرای سناریو از دیگر قابلیت های نرم افزار کاربردی تلفن همراه خانه هوشمند است. اپلیکیشن یا برنامه همان چیزی است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های هوشمند خود را از راه دور کنترل یا نظارت کنید. شما به سادگی می‌توانید برنامه‌ی همراه سیستم را بارگیری (دانلود) کرده و آن را با مرکز هوشمند خود متصل کنید. در حالی که برنامه‌ی هر محصول نسبتا متفاوت است اما عموما پاور کنترل، دسترسی تایمر و غیره را ارائه می‌دهند.

شرکت خانه هوشمند پاردیک تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات Core smart home در ایران با داشتن نمایندگی ها و عاملین فروش معتبر در استان های مختلف، اقدام به فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات برند Akuvox نموده است. شرکت خانه هوشمند پاردیک تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات MCOHome در ایران با داشتن نمایندگی ها و عاملین فروش معتبر در استان های مختلف، اقدام به فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات برند MCOHome نموده است. شرکت خانه هوشمند پاردیک تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات Akuvox در ایران با داشتن نمایندگی ها و عاملین فروش معتبر در استان های مختلف، اقدام به فروش، نصب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات برند Akuvox نموده است. امنیت، آبیاری فضای سبز، کنترل تاسیسات موتور خانه، سیستم کنترل از راه دور توسط اینترنت و یا اس ام اس، سیستم های کنترل تردد، سیستم کنترل پرده و کرکره و نیز درب ها چندین نمونه از ده ها امکانات این مجموعه می باشد. برای برقراری ارتباطی موثر و یکپارچه بین تمام اجزا اصلی خانه هوشمند، لازم است مسیرهایی قرار داده شوند که این وظیفه را به خوبی انجام دهند. اجزای خانه هوشمند آیریک چندین سال است که زیر بار تست‌های مختلف بوده و در طی این مدت تیم فنی و تحقیق و توسعه تمامی باگ‌های مشاهده شده را برطرف کرده و همواره در حال توسعه و پیشرفت سیستم خانه هوشمند بوده است.

O2 می خواهد به شما در مدیریت هزینه های ساخت یک خانه هوشمند کمک کند

شرکت خانه هوشمند ایرانیان همواره سعی نموده تا در ساختمان ها ، راه کارهایی خاص و متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهد. در همین راستا این شرکت با استفاده از محصولات شرکت های بزرگی چون ABB ، Berker ، Schneider و سایر شرکتهای از این دست خدمات و کارآیی های خاصی را ارائه می نماید. فناوری خانه هوشمند یا خانه ی خودکار،راحتی، آسودگی خاطر و بهره وری انرژی را از طریق کنترل لوازم با یک برنامه ی هوشمند در گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های قابل اتصال به اینترنتبرای صاحبین مشاغل و یا اهالی خانه به ارمغان می آورد.

  • همچنین تعریف و اجرای سناریو از دیگر قابلیت های نرم افزار کاربردی تلفن همراه خانه هوشمند است.
  • شما برای پر کردن وان حمام، شیر آب را باز گذاشته و به سراغ کار خود رفته اید.
  • شاید میپرسید چرا؟ خب پس هنوز نمی دانید خانه هوشمند شما چه کارهای خارق العاده ای می تواند بکند.
  • از طرفی دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند قابلیت کنترل سایر تجهیزات و اجرای سناریوهای مختلف را دارد.
  • خانه هوشمندبا تکنولوژی در‌حال پیشرفت امروز به یک ضرورت تبدیل شده است.