حیف که آیفون جدید شما این ویژگی عالی را ندارد


Ulefone Armor 15

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

در حالی که شکی وجود ندارد که آیفون پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در جهان است، تماشای شرکت‌های دیگر که سعی می‌کنند ویژگی‌هایی را ارائه کنند که عرضه‌شان را از هر آنچه اپل ارائه کرده است متمایز کند، جالب است.

گاهی اوقات ویژگی های جدید کمی احمقانه هستند. زمان های دیگر آنها بسیار جالب هستند.

Ulefone’s Armor 15 یکی از آنهایی است که ویژگی بسیار جالبی دارد.

روی کاغذ، Armor 15 یک گوشی هوشمند کاملاً توانمند است:

  • صفحه نمایش 5.45 اینچی HD
  • پردازنده هشت هسته ای Helios G35
  • دوربین عقب 12 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل
  • دوربین جلو 16 مگاپیکسلی
  • رم 6 گیگابایت
  • 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • باتری 6600 میلی آمپری
  • باز کردن قفل چهره + اثر انگشت
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با IP69K (کاملاً ضد گرد و غبار و قادر به تحمل فشار آب 80 تا 100 بار / 1160 تا 1450 PSI در دماهای تا 176 درجه فارنهایت / 80 درجه سانتیگراد)
  • سیستم عامل اندروید 12

تناسب و پرداخت آرمون 15 نیز عالی است. با وجود ساختار ناهموار، روکش بسیار شیکی دارد.

img-8186

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET
img-8187

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

در مجموع، Armor 15 یک گوشی هوشمند اندرویدی مقرون به صرفه است. عملکرد عالی است، دوربین‌ها عکس‌های مناسبی را برای رسانه‌های اجتماعی تولید می‌کنند، و صفحه نمایش روشن و راحت است، حتی برای مدت‌های طولانی.

این یک گوشی است که با قیمتی ساخته شده است، اما مطمئناً احساس ارزانی ندارد.

خوب، اما موارد بیشتری وجود دارد. بیایید به آن ویژگی پنهان برسیم.

در یک محفظه مخفی در بالای گوشی هوشمند … هدفون های بلوتوثی!

هدفون بلوتوث مخفی

آدریان کینگزلی هیوز

هنگامی که در محفظه نگهدارنده قرار دارند، هدفون ها شارژ می شوند تا برای استفاده آماده شوند (با یک بار شارژ حدود 4 تا 5 ساعت کار می کنند، اما به لطف قاب شارژ گوشی، بیش از 500 ساعت کار می کنند) .

هدفون ها!

آدریان کینگزلی هیوز

هدفون بلوتوث 5.0 دارای یک کلید لمسی چند منظوره است که پخش/مکث، احضار دستیار صوتی و برقراری و قطع تماس را انجام می دهد. من آنها را با انواع صدا — از موسیقی / پادکست / کتاب های صوتی گرفته تا برقراری و دریافت تماس — آزمایش کرده ام و به نظر می رسد که کاملاً توانمند هستند.

با توجه به اینکه قیمت بسیار زودرس Armor 15 170 دلار است، خرید یک گوشی هوشمند و هدفون مناسب یک معامله عالی است.

ایده جالبی است و مفهوم هدفون داخلی جالب است. شاید برای کسی مثل من که چیزهایی را از دست می دهد کمتر جالب باشد، اما اگر همیشه به یاد داشته باشید که آنها را به عقب برگردانید، همیشه در کنار گوشی هوشمند شما خواهند بود.

این یک ویژگی واقعا خوب است.

Armor 15 همچنین دارای یک قاب گیره کمربند است. این گوشی هوشمند را ایمن نگه می‌دارد، و این چیزی است که من در هنگام بیرون رفتن از آن استفاده می‌کردم، زمانی که می‌خواستم Armor 15 را در دسترس نگه دارم نه اینکه آن را در جیب قرار دهم.

به طور کلی، من Ulefone Armor 15 را دوست دارم. تناسب، پایان و کیفیتی دارد که من از آن انتظار داشتم. او تماس گرفت، و قیمت مناسب است، با فوق العاده زودرس در Kickstarter با قیمت 169.99 دلار تنظیم شده است، تا هنوز بسیار معقول 209.99 دلار افزایش می یابد.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مقاوم هستید که در محیط کار به همان اندازه خانه باشد که در جنگل است و می‌خواهید به عنوان یک محفظه شارژ برای هدفون‌های شما عمل کند، Armor 15 قطعاً یک گوشی بی‌نظیر است. راه حل مهربان برای نیازهای شما


منبع: https://www.zdnet.com/article/too-bad-your-new-iphone-doesnt-have-this-awesome-feature/#ftag=RSSbaffb68