حضور و غیاب دفتر با فصل تغییر می کند. کارفرمایان باید توجه داشته باشند

انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2023، حضور در دفتر به 33 درصد افزایش یابد. اما قبل از بازگشت کارمندان قبل از سال جدید، رابین به کارفرمایان پیشنهاد کرد که سیاست‌های کاری ترکیبی را برای سال جدید بهبود بخشند.

همچنین: کار ترکیبی: چرا برای کمک به رشد زنان باید اقدامات بیشتری انجام شود

به گفته دان، سیاست‌های فعلی هیبریدی بازگشت به دفتر از یک برنامه هفتگی پیروی می‌کند که با برنامه‌های کارمندان در دفتر هماهنگی ندارد. او به ZDNET گفت که کسب‌وکارها فصل‌های شلوغی را تجربه می‌کنند که نیازمند تلاش‌های بیشتر مشترک بین کارمندان است، یعنی زمانی که کارمندان تمایل دارند به دفتر مراجعه کنند.

به نظر می‌رسد اروپایی‌ها بزرگ‌ترین کاربران اداری هستند و داده‌های رابین 30 درصد اوج استفاده از دفتر را در سه ماهه سوم گزارش می‌دهند. آنها همچنین کمی بیشتر از همتایان آمریکایی خود در دفتر کار می کنند، به طور متوسط ​​5.5 روز در ماه در مقایسه با 4.9 روز.

روش‌هایی که ما کار می‌کنیم دائماً در حال تغییر است، و این ایده خوبی است که در برابر تغییرات در سیاست‌های اداری باز بمانیم. همانطور که گزارش‌ها همچنان نشان می‌دهند، شرکت‌هایی که در راه خود گیر می‌کنند و از پاسخگویی به نیازهای کارگران خودداری می‌کنند، در معرض خطر از دست دادن بهترین استعدادها هستند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/office-attendance-changes-with-the-seasons-employers-should-take-note/#ftag=RSSbaffb68

کارمندان در تابستان که تنها 24 درصد از فضای اداری استفاده می شود، کمتر به دفتر کار سفر می کنند. آنها کمی بیشتر در ماه اکتبر (27٪) از دفتر بازدید می کنند، سپس در اوایل نوامبر (32٪) اغلب به دفتر سفر می کنند، قبل از اینکه استفاده از دفتر قبل از عید شکرگزاری و تعطیلات زمستانی نزدیک به صفر شود. داده های رابین نشان داد که حضور در دفتر در سه ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم 10 درصد بود.

زنی که روی لپ تاپ کار می کند.

تصویر: مرسا ایماژ/گتی ایماژ

اما اکنون که سال رو به پایان است و بلاتکلیفی اقتصادی بازار کار را تهدید می کند، کارگران در حال تغییر عادات کاری ترکیبی خود هستند. به گفته متخصص فناوری محل کار رابینز گزارش محل کار ترکیبی Q3 2022، حضور در دفتر در حال افزایش است.

کارفرمایان و کارمندان درگیر جنگ قدرت بر سر سیاست‌های بازگشت به دفتر در سال 2022 هستند، تحقیقات نشان می‌دهد که کارگران هیبریدی ایالات متحده در نیمه اول سال کمی بیش از یک روز در هفته به دفتر می‌رفتند.

زک دان، یکی از بنیانگذاران رابین، استدلال کرد که کارفرمایان باید از روند حضور فصلی در دفتر برای اطلاع رسانی سیاست های کاری ترکیبی استفاده کنند.

رابین گفت: در سال 2023 و پس از آن، رهبران باید بر ایجاد یک محیط اداری تمرکز کنند که همکاری، خلاقیت و تقویت روابط کارکنان را تقویت کند. این شامل اتخاذ «رویکردی چابک برای کار ترکیبی» می‌شود که انواع فضاها و امکاناتی را که کارگران باید از زمان خود در دفتر و خانه بیشترین بهره را ببرند، در نظر می‌گیرد. رابین گفت، به این ترتیب، کارفرمایان باید “تغییر فضاها را متناسب با چیدمان های مبتنی بر فعالیت در نظر بگیرند.”

«کسب و کارها فصل های شلوغ و ترکیبی دارند [work] دان می‌گوید که باعث می‌شود آنها بیشتر قابل مشاهده باشند زیرا افراد بیشتری حضوری برای انجام کارهای مشترک در اطراف آن حضور پیدا می‌کنند.

فصل‌های اداری کندتر فرصت خوبی را برای رهبران فراهم می‌کند تا استراتژی‌های محل کار خود را مرور کنند، که می‌تواند حداقل اختلال را برای کارمندان تضمین کند و در عین حال آنها را مجبور به حضور در دفتر در زمانی که برایشان مولد یا راحت نیست، نداشته باشد.

دان می‌گوید: «در یک تیم ترکیبی، زمانی که دیگران هم می‌توانند و زمانی که از کاری که باید انجام دهید پشتیبانی می‌کند، احتمالاً کار در دفتر را در اولویت قرار می‌دهید.

دلیل این افزایش؟ به گفته رابین، عادات کاری کارمندان با فصل تغییر می‌کند – و می‌تواند انگیزه‌ای برای کارفرمایان باشد تا سیاست‌های اداری را مطابق با زمان سال تطبیق دهند.

رابین مطالعه بر اساس داده های کل بیش از 2.5 میلیون رزرو میز از مشتریان است. این نشان داد که حضور در دفتر از طریق شیب فصلی در طول تعطیلات زمستانی، در اوایل تابستان، و دوباره در اواخر تابستان، با زمان تعطیلات و تعطیلات مهم مرتبط است.