«جوراب هوشمند»، دوربین و اپلیکیشن جدید به شما امکان می‌دهد خواب و ضربان قلب کودکتان را به‌طور هم‌زمان پیگیری کنید


eufy-sleep-جوراب-کلوزآپ

آنکر

اگر شما یک والدین جدید هستید، می دانید که پیگیری سلامت نوزادتان چقدر ارزشمند است. از مانیتور نوزاد گرفته تا محافظ نوزاد، به عنوان یک والدین جدید، می‌خواهید مطمئن شوید که کودک شما همیشه در حال رشد است. امروز، برند کودک Anker’s eufy این را حذف کرد جوراب هوشمند eufy S340، محصولی نوآورانه که می تواند ابزارهای جدیدی را برای ردیابی سلامت کودک در اختیار شما قرار دهد.

با 330 دلار، یک Smart Sock، یک دوربین با وضوح 2k، یک شارژر و یک برنامه برای ردیابی همه چیز – و بدون هزینه اشتراک ماهانه برای دسترسی به داده های خود، دریافت می کنید.

ستاره این نمایشگاه جوراب هوشمند S340 است که داده های خواب کودک شما از جمله ضربان قلب، وضعیت خواب و حرکات را ردیابی می کند. جوراب هوشمند از یک لنز Fresnel استفاده می‌کند و خوانش‌های دقیق‌تری را ارائه می‌کند که می‌توانید بدون هزینه اضافی در برنامه eufy Baby به آنها دسترسی داشته باشید. این داده ها می تواند به شما در درک بهتر الگوهای خواب کودک کمک کند.

eufy-sleep-جوراب-تبلیغی-تصویر

آنکر

جوراب هوشمند از یک ماده مقاوم در برابر کثیفی، انعطاف پذیر و قابل شستشو ساخته شده است که روی پوست کودک شما ملایم است و در 3 سایز مختلف ارائه می شود و راحتی کودک شما را به حداکثر می رساند. علاوه بر راحتی، اندازه های انعطاف پذیر مدت زمانی را که کودک شما می تواند از محصول استفاده کند را افزایش می دهد – تا 18 ماهگی.

جوراب هوشمند S340 همچنین دارای یک مانیتور کودک هوشمند است که دارای یک دوربین 2K با وضوح بالا با پان 330 درجه و شیب 110 است. این مانیتور دارای دید در شب و قابلیت زوم 4 برابری است.

دیدن: 5 بهترین مانیتور کودک در سال 2022

در این خرید پایه‌ای وجود دارد که از فناوری بلوتوث دوربرد استفاده می‌کند تا به شما در مورد وضعیت کودکتان هشدار دهد. اگر کودک شما خوب است، پایه سبز می درخشد و اگر کودک شما نیاز به معاینه داشته باشد، قرمز می درخشد و صدا ایجاد می کند.

این پایه به عنوان یک ایستگاه شارژ بی‌سیم برای Smart Sock عمل می‌کند. با شارژ کامل، جوراب هوشمند 24 ساعت عمر باتری دارد.

علاوه بر پایه، می‌توانید اعلان‌های فوری در مورد آخرین به‌روزرسانی‌های کودکتان، بدون توجه به جایی که هستید، در برنامه دریافت کنید.

باز هم، S340 Smart Sock با قیمت 330 دلار به فروش می رسد و هیچ هزینه اضافی برای دسترسی به داده های خواب، تاریخچه، گزارش ها و کلیپ های ویدیویی ندارد. برای ما مشخص نیست که چه تفاوتی بین S340 Smart Sock و S340 Smart Sock Bundle وجود دارد، به غیر از هزینه اضافی 50 دلار. ما یک سوال از Anker برای روشن شدن موضوع مطرح کرده‌ایم و پس از شنیدن پاسخ، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/new-smart-sock-camera-and-app-let-you-track-your-babys-sleep-and-heart-rate-in-real-time/#ftag=RSSbaffb68