جدیدترین صفحه نمایش Odyssey سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ OLED آن است


Odyssey OLED G8 سامسونگ

سامسونگ

سامسونگ روز چهارشنبه در نمایشگاه IFA امسال در برلین، مانیتور جدید گیمینگ Odyssey OLED G8 خود را معرفی کرد. این نمایشگر یک واحد 34 اینچی فوق عریض با یک پنل OLED است که قادر به پاسخگویی 0.1 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 175 هرتز است.

بیشتر: 6 بهترین مانیتور بازی: برای دنیایی از هرتز آماده شوید

استفاده از فناوری OLED، که نیاز به نور پس‌زمینه اضافی را از بین می‌برد، به سامسونگ اجازه داد تا صفحه نمایش را در نازک‌ترین قسمت آن تا 3.9 میلی‌متر کاهش دهد. سایر مشخصات عبارتند از:

  • وضوح پیکسل QHD (3,440×1,440).
  • 100٪ حجم رنگ و DCI-99.3٪ طیف رنگ
  • نسبت کنتراست استاتیک 1 میلیون به 1
  • گواهی VESA DisplayHDR 400 True Black
  • پشتیبانی از AMD FreeSync
  • بلندگوهای داخلی 5 واتی

انحنای 1800R G8 اندکی کمتر از انحنای فوق عریض سامسونگ است اودیسه جی 9 یا غم انگیزان Odyssey Ark که هر دو از منحنی های 1000R استفاده می کنند.

نتیجه نمایشگری است که شباهت بیشتری به نمایشگرهای منحنی فوق عریض دارد که اکثر گیمرها احتمالاً از آن استفاده می کنند، در حالی که تمام مزایای روشنایی و رنگ ارائه شده توسط فناوری OLED را اضافه می کند.

Odyssey OLED G8 سامسونگ و ریموت

سامسونگ

مانند بسیاری از نمایشگرهای اخیر سامسونگ برای بازی و دفتر کار، G8 نیز دارای ویژگی های هوشمند فراوانی است. این بار، شامل یک مرکز سرگرمی برای دسترسی به سرویس‌های پخش مانند Amazon Prime و Netflix است. Gaming Hub سامسونگ که از سرویس های پخش بازی مانند Xbox Game Pass، Nvidia GeForce Now، Google Stadia و غیره پشتیبانی می کند. و یک مرکز کنترل داخلی اینترنت اشیا که به کاربران امکان می دهد با دستگاه های موجود در شبکه SmartThings سامسونگ تعامل داشته باشند.

بیشتر: چگونه مایکروسافت و سامسونگ ممکن است در نهایت به جریان اصلی بازی های ابری تبدیل شوند

نمای پشتی Odyssey OLED G8 سامسونگ

سامسونگ

البته، بدون نور RGB یک دستگاه “بازی” نخواهد بود. سامسونگ آن را با فناوری CoreSync & Core Lighting+ پوشانده است، که می‌تواند با رنگ‌های روی صفحه مطابقت داشته باشد تا نور پس‌زمینه محیط را بر روی دیوار پشت صفحه نمایش نشان دهد.

بیشتر: 5 بهترین تلویزیون بازی سال 2022

سامسونگ انتظار دارد که Odyssey OLED G8 را در سه ماهه چهارم سال جاری در سطح جهانی در دسترس قرار دهد. هنوز خبری از قیمت گذاری نیست.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/samsungs-odyssey-g8-is-its-first-oled-gaming-monitor/#ftag=RSSbaffb68