تیم های مایکروسافت: همه چیز جدید در دو ماه گذشته در اینجا آمده است

همچنین در چند ماه گذشته حاشیه‌نویسی‌های مشترک در جلسات تیم‌ها جدید است که به همه اجازه می‌دهد هنگام حضور در جلسه تیم‌ها، نظرات خود را روی یک صفحه اشتراک‌گذاری شده اضافه کنند و آن را بنویسند.

تفسیر زبان در اواسط سپتامبر برای تمام جلسات تیم های مایکروسافت در دسترس قرار گرفت. هیچ هوش مصنوعی هوشمندانه ای در این ویژگی دخیل نیست، که به سازمان ها اجازه می دهد یک شرکت کننده را انتخاب کنند یا مترجمی را استخدام کنند تا سخنان یک گوینده را به زبانی به زبان دیگر ترجمه کند. جلسات می توانند 16 جفت زبان مختلف داشته باشند. برای جلسات برنامه ریزی شده منظم، جلسات کانال، جلسات با حداکثر 1000 شرکت کننده و وبینارها پشتیبانی می شود.

آخرین به‌روزرسانی‌های مایکروسافت برای تیم‌هایی که از اوت منتشر شده‌اند، سیلیکون اپل، ترجمه زنده بلندگوها و کنترل‌های بیشتر برای کنفرانس‌های ویدیویی فراگیر را هدف قرار می‌دهند.

Cameo مایکروسافت در پاورپوینت لایو به کاربران امکان می دهد فید دوربین Teams را در ارائه خود ادغام کنند. تقریبا یک سال پیش اعلام شد.

مردی که از رایانه استفاده می کند در حالی که دیگری به جلو خم می شود تا به صفحه نمایش نگاه کند

تصویر: Getty Images

مایکروسافت ماه گذشته اشتراک‌های جدید Teams Rooms را منتشر کرد که از Teams Rooms Standard قبلی که 15 دلار برای هر دستگاه در ماه بود و Teams Rooms Premium 50 دلار برای هر دستگاه در ماه متفاوت بود.

برای محل کار ترکیبی، مایکروسافت کنترل‌های کاهش نویز را برای شرکت‌کنندگان در جلسات داخل اتاق در Teams Rooms در دستگاه‌های Windows اضافه کرده است. کنترل‌ها مانند کنترل‌های موجود برای دسک‌تاپ Teams هستند.

گزینه دیگری که این بار با قابلیت‌های ترجمه گفتار خدمات شناختی مایکروسافت پشتیبانی می‌شود، شرح‌های ترجمه شده زنده است، اما مایکروسافت آن را فقط در پیش نمایش عمومی در اوایل سپتامبر.

مجدداً برای هیبریدی، Teams Rooms در دستگاه‌های ویندوزی با دو نمایشگر جلوی اتاق، اکنون می‌تواند حداکثر 18 شرکت‌کننده ویدیو را نشان دهد، هر زمان که محتوایی در حال اشتراک‌گذاری نباشد، در هر صفحه 3×3 تقسیم شود. مایکروسافت می‌گوید این فراگیرتر است زیرا به افراد بیشتری اجازه می‌دهد در یک زمان روی صفحه نمایش ظاهر شوند. گزینه دیگر برای گروه های بزرگتر حالت Together و طرح های گالری بزرگ است که حداکثر 50 شرکت کننده را پشتیبانی می کند.

همچنین: کارگران هیبریدی نمی خواهند به دفتر بازگردند. اما به زودی، آنها ممکن است مجبور شوند

همچنین: چهار راه برای جلب توجه در دنیای در حال تغییر کار

تیم‌هایی که کاربران لپ‌تاپ مجهز به تراشه‌های M1 یا M2 اپل دارند، باید تجربه بهتری را تجربه کنند زیرا مایکروسافت به نسخه‌ای از Teams به‌عنوان یک باینری جهانی که بر روی سیلیکون اینتل و اپل اجرا می‌شود، گسترش می‌یابد. اپل عرضه را در اوایل آگوست آغاز کرد و آن را به عنوان علامت گذاری کرد به طور کلی در ماه سپتامبر در دسترس است. این گزینه به کاربران امکان دانلود باینری جهانی را به عنوان آن نمی دهد تصمیم گرفت که آن را به صورت خودکار در چند مرحله عرضه کند.

مایکروسافت ترجمه پیام چت را در Teams برای iOS و Android اضافه کرد. تیم‌ها تشخیص می‌دهند که زبان شما نیست و از کاربر می‌خواهد زبان خاصی را ترجمه کند یا هرگز ترجمه نکند. برای تغییر تنظیمات ترجمه، کاربران می توانند به تنظیمات> عمومی> ترجمه.

از ماه گذشته، این انتخاب به Teams Rooms Basic و Teams Rooms Pro تبدیل شد. سرپرست‌ها می‌توانند حداکثر ۲۵ مجوز Teams Rooms Basic را به دستگاه‌های Teams Rooms به صورت رایگان، اما با چند ویژگی کمتر نسبت به اشتراک استاندارد اختصاص دهند. هر تعداد دستگاه بیش از 25 به Teams Rooms Pro با 40 دلار در ماه برای هر دستگاه نیاز دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-teams-heres-everything-new-in-the-last-two-months/#ftag=RSSbaffb68