تیم های مایکروسافت همه این ویژگی های جدید کار ترکیبی را دریافت می کند

مایکروسافت همچنین مفهوم Live Share خود را به عنوان یکی از ویژگی های همکاری خود برجسته می کند. این بیشتر هدف توسعه دهندگان برنامه است و چارچوب سیال مایکروسافت ساخته شده است. Live Share در ماه مه به عنوان ابزاری معرفی شد که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا فراتر از اشتراک‌گذاری صفحه برای همکاری همهجانبه‌تر عمل کنند. از آن زمان در پیش نمایش بود و امروز می گوید که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا هر برنامه ای را در مرحله جلسه تیم ها با یکدیگر همکاری کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-teams-is-getting-all-these-new-hybrid-work-features/#ftag=RSSbaffb68

Teams Connect، یک ویژگی همکاری درون سازمانی و بین سازمانی برای کانال های Teams، به طور کلی در این ماه در دسترس خواهد بود. این یک فضای مشترک ارائه می دهد تا کاربران از سازمان های مختلف نیازی به تغییر مستاجر برای همکاری در کانال ها نداشته باشند. این برای شرکت های سرمایه گذاری مشترک و شرکت های بزرگ با شرکت های تابعه یا سازمان هایی که اخیراً ادغام شده اند مفید است.

مایکروسافت مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای Teams و ویژگی‌های همکاری بین برنامه‌ای اعلام کرده است که فکر می‌کند برای کارهای ترکیبی مفید خواهند بود.

همانطور که مری جو فولی از ZDNet از کنفرانس Inspire این هفته مایکروسافت گزارش داد، Office Excel در حال به دست آوردن ویژگی Excel Live برای همکاری بلادرنگ در محتوای اکسل در یک جلسه Teams است. به گفته مایکروسافت، Excel Live به PowerPoint Live for Teams می‌پیوندد و به گفته مایکروسافت، باید قابلیت‌های همکاری زنده بیشتری برای سایر نرم‌افزارهای مایکروسافت وجود داشته باشد.

مایکروسافت گفت که یک تجربه ساختاریافته پرسش و پاسخ سازمان‌دهندگان را قادر می‌سازد تا به راحتی مکالمه را تعدیل کنند و روشی «یکپارچه» برای شرکت‌کنندگان برای پرسیدن سؤالات و تعامل با سخنرانان فراهم می‌کند. سازمان‌دهندگان می‌توانند پرسش‌ها و پاسخ‌ها را در حین سرازیر شدن مدیریت و تعدیل کنند و انتخاب کنند که کدام سؤال منتشر یا رد شود.

برای کسانی که از Teams برای وبینارها به عنوان بخشی از ترکیب ترکیبی برای کارهایی مانند آموزش یا جلسات مشتری استفاده می کنند، مایکروسافت یک تجربه مدیریت وبینار جدید با گزینه های سفارشی اضافی ارائه کرده است. پیش‌نمایش عمومی در ماه اوت منتشر می‌شود.

و همانطور که مایکروسافت در اوایل این ماه اعلام کرد، کاربران Teams می توانند چت های موجود یا جدید را به رکوردهای Dynamics 365 خود پیوند دهند. این امر نیاز به تغییر برنامه را برای کسانی که از Dynamics 365 به عنوان ابزار فروش استفاده می کنند، کاهش می دهد. اکنون در پیش نمایش عمومی است و به زودی به طور کلی در دسترس خواهد بود.

در انتهای دیگر Teams، «Chat with self» برای کسانی که می‌خواهند یادداشت‌ها را ذخیره کنند یا در درون Teams سازماندهی شوند، وجود دارد. می توان از آن برای پیش نویس ها و ارسال فایل ها برای خود استفاده کرد.

همچنین ابزارهای بهبود یافته برای ساخت برنامه‌ها برای کانال‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده، اکنون امکان ارسال پیام‌های غنی به کاربران خارجی را فراهم می‌کند تا گیف‌ها و ایموجی‌ها ارسال شوند. ادمین ها همچنین گزارش فعالیت های کاربر بهتری را دریافت می کنند.

مایکروسافت جزئیات پیشرفت های متعدد از زمان پیش نمایش کانال های مشترک در ماه مارس. این تعداد کانال ها را از 50 به 200 کانال افزایش داده است، با 200 کانال استاندارد، 30 کانال خصوصی و 200 کانال مشترک به اشتراک گذاشته شده در هر تیم.

مایکروسافت همچنین لینکدین را با تیمز ادغام کرده است تا کاربران بتوانند جزئیات مخاطبین را در لینکدین از چت ها، کانال ها، تماس ها و جلسات Teams ببینند. این در حال حاضر به طور کلی در دسترس است.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که یک ویژگی ویدیو کلیپ را به Teams Chat می‌آورد تا کاربران بتوانند کلیپ‌های کوتاه را ضبط و به اشتراک بگذارند.

هنگام راه اندازی یک وبینار، کاربر می تواند آن را به عنوان یک وبینار داخلی یا خارجی تنظیم کند. کاربران می توانند ارائه دهندگان اضافی اضافه کنند و حداکثر 10 سازمان دهنده را تعیین کنند که می توانند به تسهیل جلسه کمک کنند. کاربران می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری درباره سخنرانان ارائه‌دهنده یک وبینار، از جمله تصویر هد شات حرفه‌ای سخنران، شرکت، عنوان، نمایه لینکدین، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و یک بیوگرافی مختصر ارسال کنند.