تیم های مایکروسافت: این چیزی است که مایکروسافت در ماه گذشته اضافه کرده است

همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای زیرنویس‌های ترجمه شده زنده وجود دارد که با حساب‌های جدید Teams Premium مایکروسافت مرتبط است. مایکروسافت ماه گذشته افزونه Teams Premium را معرفی کرد که هزینه آن 10 دلار برای هر کاربر در ماه است که به کاربران قابلیت‌های هوش مصنوعی و امنیتی بیشتری برای کمک به سازماندهی جلسات، برندسازی شرکت، موارد برجسته شخصی، جستجوی رونوشت‌ها، ترجمه زنده برای شرح‌ها برای 40 زبان ارائه می‌کند. ، و برقراری امنیت

برای فایل‌های PDF، مایکروسافت به مدیران اجازه می‌دهد تا Adobe Acrobat را به عنوان برنامه پیش‌فرض در مرکز مدیریت تیم‌ها برای مشاهده و ویرایش فایل‌های PDF در Teams تنظیم کنند. اشاره می کند که کاربران نهایی می توانند فایل های PDF را بدون اشتراک Acrobat یا Adobe ID مشاهده، جستجو، نظر و حاشیه نویسی کنند. اکنون در پیش نمایش عمومی است.

ویژگی‌های Teams Premium در دسامبر ۲۰۲۲ به‌عنوان بخشی از پیش‌نمایش Teams Premium عرضه می‌شوند و در دسترس بودن عمومی برای فوریه ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

«اگر سازمان‌دهنده‌ای Teams Premium داشته باشد، همه شرکت‌کنندگان در جلسه می‌توانند از زیرنویس‌های ترجمه‌شده زنده لذت ببرند.» یادداشت هالی لیمن از مایکروسافت در یک پست وبلاگ

microsoft-teams.jpg

تصویر: دانیل کنستانته — Shutterstock

مدیران مایکروسافت امروزه برنامه های مشترک را به عنوان برنامه هایی در داخل Teams یا اجزای Teams در برنامه های مشتریان تعریف می کنند. این شرکت در حال هماهنگ کردن امتیازات Microsoft 365 و Dynamics 365 است. برنامه های مشارکتی همچنین شامل Dynamics 365 است که می تواند اجزای Dynamics یا Dynamics در داخل برنامه های مشتری باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/microsoft-teams-heres-what-microsoft-added-in-the-last-month/#ftag=RSSbaffb68

جزئیات تاریخچه تماس نیز در حال بهبود است، که زمانی که کاربران نیاز به دسترسی به ضبط تماس ها و رونویسی ها از بخش جزئیات دارند، به شما کمک می کند.

Microsoft Teams Together Mode که شرکت‌کنندگان را در یک اتاق مجازی مشترک مانند یک سالن سخنرانی نشان می‌دهد، اکنون به برگزارکنندگان جلسه اجازه می‌دهد تا صندلی‌هایی را به شرکت‌کنندگان اختصاص دهند.

این برنامه همچنین به کاربران اجازه می دهد تا محتوای جلسه مشترک مانند ارائه پاورپوینت را در یک پنجره جداگانه بیرون بیاورند تا کاربران بتوانند یکدیگر و محتوای آنها را راحت تر ببینند.

همچنین: تجارب فرا و همه جانبه: چگونه یک شرکت در سفر شروع می شود

تیم‌های مایکروسافت همچنان ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کنند: در ماه گذشته، مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی را برای فایل‌های PDF، حالت Together Mode، چت و همکاری و ارائه کم‌کد خود، Power Platform ارائه کرده است.

مایکروسافت چند دستگاه دیگر را که توسط تیم تایید شده است اضافه کرده است، از جمله نمایشگرهای Crestron Flex، Earbuds YY2969 سونی و دستگاه ویدیویی Neat Frame.

تیم‌ها اکنون از کاربران پشتیبانی می‌کنند زیرا در حال ایجاد کلیپ‌های ویدیویی کوتاه هستند که گیرندگان می‌توانند با کلیپ خود یا نظر در چت به آنها پاسخ دهند. اکنون در برنامه دسکتاپ قرار دارد و تا پایان سال در پیش نمایش عمومی در iOS و Android خواهد بود.

زیرنویس‌های ترجمه‌شده زنده «به‌طور موقت برای همه مشتریان در دسترس است»، اما پس از فوریه 2023 به مجوز Microsoft Teams Premium نیاز دارد. اما به نظر می رسد مجوز به سازمان دهنده جلسه مرتبط است.

در سطح بالاتر، مایکروسافت اخیراً برنامه‌های خود را در چهار سطح ابر محور دسته‌بندی کرده است. سطح “تجربه کاربر” آن شامل برنامه های Microsoft Office، تیم ها و برنامه های سفارشی است. سپس Developer Tools وجود دارد که شامل ویژوال استودیو GitHub و Power Platform است. همچنین داده ها و بینش ها را ارائه می دهد که داده های Graph، Dataverse و Azure را پوشش می دهد. پشت همه اینها در فضای ابری، امنیت، انطباق و خدمات هویتی آن قرار دارد که به Microsoft Defender و Azure Active Directory مرتبط است.

به‌روزرسانی‌های پلتفرم Power به ادمین‌ها امکان می‌دهد اشتراک‌های برنامه شخص ثالث را که قبلاً از مرکز مدیریت تیم‌ها خریداری کرده‌اند مدیریت کنند. این باید به مشاهده فاکتورها کمک کند. مایکروسافت همچنین در تلاش است تا به‌روزرسانی‌های برنامه‌ها را بهبود بخشد و قابلیت‌های Teams VoIP Call را با Teams Meetings هماهنگ کند.

همچنین: چهار راه برای جلب توجه در دنیای در حال تغییر کار

Teams یک حالت همراه جدید برای Teams در Android دارد که به شرکت‌کنندگان امکان دسترسی سریع به چت، واکنش‌ها و تخته سفید مایکروسافت را می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران آیفون در دسترس است.

مایکروسافت همچنین به‌روزرسانی‌هایی مخصوص آموزش، کارگران خط مقدم و کاربران دولتی دارد.