توییتر پادکست ها را روی پلتفرم خود می آورد


twitter-podcast-space-tab

توییتر

توییتر این هفته با جدیدترین آپدیت توییتر اسپیس، پادکست‌ها را روی پلتفرم خود ادغام کرد، این شرکت در گزارشی اعلام کرد. پست وبلاگ.

پادکست ها در تجربه صوتی بازطراحی شده توییتر در تب Spaces زندگی می کنند. افزودن پادکست یک پیشرفت طبیعی در تب Spaces است. در سال 2020 راه اندازی شد و به عنوان یک چت روم صوتی عمل می کرد.

دیدن: ایلان ماسک می گوید از طرح خود برای خرید توییتر عقب نشینی می کند

از آن زمان، به روز رسانی های مختلفی را پشت سر گذاشته است. در صفحه فضاهای توییترتوییتر می‌گوید، “ما این را در فضای باز با @TwitterSpaces و بازخورد شما آزمایش کرده‌ایم و ایجاد کرده‌ایم، بنابراین آن را درست دریافت می‌کنیم. ما از شکل‌گیری آن خوشمان می‌آید، اما چیزهای بیشتری از جمله ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید در راه است.”

طراحی مجدد فضاهای توییتر، محتوای صوتی را در هاب های شخصی سازی شده بر اساس مضامین خاصی مانند اخبار، موسیقی، ورزش و موارد دیگر گروه بندی می کند. کاربران به راحتی به مجموعه ای از فضاهای زنده و ضبط شده دسترسی خواهند داشت که مطابق با علایق آنها شخصی سازی شده است.

توییتر می گوید آنها می دانند که برخی از مکالمات به بیش از 280 کاراکتر نیاز دارند و “نزدیک کردن مردم به ایده ها، محتوا و سازندگانی که می شناسند و دوست دارند، هسته اصلی توییتر است، مهم نیست که مکالمات در کجا انجام می شود.”

دیدن: Peiter ‘Mudge’ Zatko: CSO که به افشاگر تبدیل شده است می گوید امنیت توییتر به هم ریخته است

علاوه بر این، این هاب ها همچنین دارای محبوب ترین پادکست ها از سراسر جهان خواهند بود. بر اساس این پست، 45 درصد از افرادی که از توییتر در ایالات متحده استفاده می کنند نیز ماهانه به پادکست گوش می دهند. توییتر پادکست‌هایی را به کاربران پیشنهاد می‌کند که با تعاملات آن‌ها در اپلیکیشن همسو باشد.

برای داشتن تجربه‌ای مناسب‌تر، می‌توانید یک پادکست «شست بالا» یا «شست پایین» را برای نشان دادن علایق خود به توییتر انجام دهید.

ویژگی Spaces و پادکست در حال حاضر در حال آزمایش است. از این هفته، گروهی منتخب از مخاطبان انگلیسی زبان جهانی می‌توانند برگه Spaces بازسازی‌شده را بررسی کنند و درباره عملکرد آن بازخورد ارائه کنند.




منبع: https://www.zdnet.com/article/twitter-is-bringing-podcasts-onto-its-platform/#ftag=RSSbaffb68