توییتر بالاخره قابلیتی را اضافه می کند که به شما امکان می دهد توییت های خود را ویرایش کنید

Twitter Blue برنامه اشتراک ماهانه 4.99 دلاری توییتر است که به مشترکین امکان دسترسی به ویژگی های منحصر به فرد برتر را می دهد. در حال حاضر، اعضای آبی توییتر از ویژگی “Undo Tweet” بهره می برند که به کاربران اجازه می دهد پیش نمایش یک توییت را به مدت یک دقیقه قبل از انتشار مشاهده کنند.




منبع: https://www.zdnet.com/article/twitter-is-finally-adding-a-feature-that-lets-you-edit-your-tweets/#ftag=RSSbaffb68

توییتر گفت که دلیل پنجره ویرایش و تمبر ویرایش شده محافظت از صحت مکالمات در توییتر و نگه داشتن یک رکورد در دسترس عموم از آنچه گفته شده است است.

آیا تا به حال برای نوشتن یک توییت وقت گذاشته اید و لحظاتی بعد به طرز غم انگیزی متوجه شده اید که پس از ارسال پست اشتباه تایپی کرده اید؟ به طور معمول، شما مجبور هستید توییت را حذف کنید یا برای همیشه با اشتباه تایپی در فید خود زندگی کنید — تا کنون.

قابلیت ویرایش توییتر

توییتر
twitter-logo-app.jpg

تصویر: برت جردن

این ویژگی با یک هشدار همراه است – توییت‌ها تنها در مدت 30 دقیقه پس از انتشار می‌توانند ویرایش شوند.

توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش ویژگی «ویرایش توییت» است که به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌های خود را پس از انتشار تغییر دهند. پست وبلاگ.

توییت‌های ویرایش‌شده دارای نماد، مهر زمانی و برچسبی هستند که به سایر کاربران اطلاع می‌دهند که توییت ویرایش شده است. ضربه زدن روی برچسب همچنین به کاربران امکان می دهد تا تاریخچه ویرایش توییت را ببینند که نسخه های قبلی توییت را نمایش می دهد.

توییتر می گوید که در حال آزمایش این ویژگی با یک گروه کوچک برای ترکیب بازخورد و حل مشکلات احتمالی است. مشترکین آبی توییتر اولین کسانی هستند که به این ویژگی دسترسی پیدا می کنند و می توانند انتظار داشته باشند که این به روز رسانی را در هفته های آینده ببینند.