تهویه مطبوع قابل حمل Ecoflow Wave 200 دلار تخفیف دارد

کولر گازی قابل حمل Ecoflow Wave

Wellbots

در حال حاضر، اگر از کد استفاده می کنید WAVE200، می توانید 200 دلار تخفیف اضافی دریافت کنید موج یا هر دو دسته موج و دلتا. با پس انداز، می توانید دریافت کنید تهویه مطبوع قابل حمل به قیمت 1299 دلار یا بسته به قیمت 3999 دلار. اگر به دنبال یک دستگاه تهویه مطبوع معمولی هستید، حتماً انتخاب های ما را برای بهترین کولر گازی ها بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/ecoflow-wave-portable-air-conditioner-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68دو گزینه در حال حاضر موجود است: کولر گازی قابل حمل Ecoflow Wave که هست 1299 دلار با کد و بسته نرم افزاری تهویه مطبوع و پاوربانک قابل حمل Ecoflow Wave و Ecoflow Delta Pro برای 3999 دلار با کد

کولر گازی Ecoflow Wave

منتقد دیوید گرویتز سال گذشته این بسته را آزمایش کرد و احساس کرد که شارژ با انرژی خورشیدی به آن توانایی خارج از شبکه را می دهد و واقعاً از آن لذت می برد، “حدود 15 سوکت دارد و می تواند انواع وسایل را از تلفن شما گرفته تا فریزر شما شارژ کند. (بنابراین شما غذای گران قیمت را در قطعی از دست ندهید) به قهوه ساز خود (تا بتوانید در زمان قطع، انسان باشید).

نحوه گرفتن معامله

این مدل‌ها برای کسانی که RV دارند که نمی‌تواند در گرمای بیش از 100 درجه در بیابان خنک بماند یا برای کسانی که به کمپینگ می‌روند و باید از گرمازدگی در هوای آزاد دوری کنند، عالی هستند. کولر گازی Wave دارای قابلیت خنک سازی تا 4000 BTU است. می تواند فضایی را از 86 درجه تا 75 درجه خنک تر را در کمتر از 8 دقیقه خنک کند و اگر آن را با باتری های اضافی جفت کنید، می تواند تا 12 ساعت فضا را خنک نگه دارد.

به‌علاوه، Wave با یک برنامه ویژه ارائه می‌شود تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از تهویه مطبوع قابل حمل خود می‌برید. این ویژگی‌هایی مانند انفجار، حداکثر زمان اجرا و موارد دیگر را ارائه می‌کند تا از خنک ماندن شما در طول این دوره‌های طولانی گرما اطمینان حاصل کند. شما حتی نیازی به نگرانی در مورد اتصال شیلنگ تراکم نخواهید داشت – فقط آن را وصل کنید و بگذارید فضای شما خنک شود.

پاوربانک قابل حمل Ecoflow Delta Pro

علاوه بر موج، می‌توان آن را به وسایل مهمی مانند کولر یا ژنراتورها وصل کرد تا طول عمر الکتریکی آن‌ها در حوادث قطع برق افزایش یابد، بنابراین می‌توانید مواد غذایی خود را از خراب شدن نجات دهید یا دستگاه‌های بسیار مورد نیاز مانند تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ‌ها را شارژ کنید. و بیشتر.

اکثر ایالات متحده در حال حاضر موج گرمای بی سابقه ای را تجربه می کند. بدیهی است که سلامت و ایمنی شما حرف اول را می زند و برای کسانی که نیاز به سرمایه گذاری روی کولر گازی دارند، Ecoflow قیمت آن را کاهش داده است. کولر گازی قابل حمل 200 دلار تا برای همه مقرون به صرفه تر شود.

علاوه بر تهویه مطبوع Wave، پاوربانک قابل حمل Ecoflow Delta Pro می تواند به حفظ برق برای مدت زمان طولانی تری کمک کند. در مواقع اضطراری مانند قطعی گرما یا برق، پاوربانک می تواند کولر گازی Wave را از 1200 وات به 3400 وات افزایش دهد، به این معنی که می تواند فضای شما را سریعتر برای مدت طولانی تری خنک کند.