تنها با 40 دلار یک عمر کارهای PDF را انجام دهید

ویژگی هایی را ارائه می دهد که حتی نمی دانستید به آن نیاز دارید. به عنوان مثال، اکثر برنامه ها به شما اجازه می دهند فایل های پی دی اف را بخوانید و حتی نمایشگرهای چند تب را نیز ارائه می دهند. اما PDF Reader Pro دارای نمای تقسیم‌بندی است تا بتوانید فایل‌ها را با هم مقایسه کنید و حتی چندین رنگ تم مانند حالت‌های روشن و تاریک، Sepia و غیره را ارائه می‌دهد.

PDF Reader Pro ابزارهای ویرایش فوق العاده قدرتمندی نیز دارد. علاوه بر تمام موارد معمول کپی، برش، چسباندن، حذف و درج ویرایش. اما می‌توانید اطلاعات حساس را ویرایش کنید، واترمارک‌ها را اضافه و ویرایش کنید، شماره‌های صفحه، سرصفحه‌ها، پاورقی‌ها و موارد دیگر را وارد کنید. شما حتی می توانید فرم های PDF قابل پر کردن را ایجاد کنید.

ابزارهای حاشیه نویسی به شما امکان می دهند یادداشت ها را وارد و صادر کنید، پیوندها و تصاویر را درج کنید، تمبرها را ایجاد کنید، سفارشی کنید و درج کنید. رمزهای عبور را حذف کنید یا اسناد PDF را به صورت دسته ای رمزگذاری کنید. جای تعجب نیست که PDF Reader Pro دارای امتیاز عالی 5 از 5 ستاره در SourceForge است. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود که می تواند برای آموزش اضافی یا پخش سرگرمی های مورد علاقه خود بهتر استفاده شود.

بنابراین، اگر شما نیاز دارید ابزار PDF همه در یک برای ویندوز، سپس می خواهید این مجوز مادام العمر را برای ویرایشگر و تبدیل ابزار تبدیل PDF Reader Pro Smart در حالی که فقط با قیمت 39.99 دلار به فروش می رسد، بگیرید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

به طور طبیعی، می‌توانید اسناد و تصاویر را به فایل‌های PDF و از آن‌ها تبدیل کنید، اما می‌توانید همزمان چندین فایل PDF را به صورت دسته‌ای تبدیل کنید. PDF Reader Pro همچنین از OCR برای تشخیص متن از PDF های اسکن شده یا مبتنی بر تصویر استفاده می کند.

بسیاری از ما ناامیدی ناشی از نیاز به اطلاعات برای سندی را که فقط در PDF یافت می شود، تجربه کرده ایم. در حالی که مبدل‌های پی‌دی‌اف آنلاین رایگان در دسترس هستند، هر بار که به یکی از آنها نیاز دارید، جستجوی آن‌ها ناخوشایند است، حتی اگر زیاد تکرار نشود. به علاوه، این تنها تبدیل متن نیست. ممکن است لازم باشد اطلاعات را از یک تصویر PDF استخراج کنید یا بخواهید یک صفحه را جدا کنید. لیست ادامه دارد و ادامه دارد.

دیگر هرگز نگران برخورد با فایل های PDF نباشید. یک مجوز مادام العمر برای نسخه ویندوز دریافت کنید ابزار ویرایشگر و تبدیل PDF Reader Pro Smart فقط با 39.99 دلار، 33 درصد کمتر از قیمت اشتراک معمول 59 دلار.


منبع: https://www.zdnet.com/article/breeze-through-a-lifetime-of-pdf-tasks-for-only-40/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

توانایی سازماندهی صفحات PDF کمک بزرگی است. جایگزینی، حذف، تغییر موقعیت، چرخش، استخراج، درج صفحات و موارد دیگر. صفحات را به عنوان یک سند جدید کاملا مجزا تقسیم و ذخیره کنید یا چندین سند را در یک سند جدید ادغام کنید، سپس آن را فشرده کنید تا اندازه فایل آن کاهش یابد.