تنها با 30 دلار یک کنترل از راه دور کاربرپسندتر برای Apple TV/Apple TV 4K خود دریافت کنید

در حالی که شعار اپل “این فقط کار می کند” است، گاهی اوقات ممکن است آرزو کنید که محصولات آنها کمی بهتر عمل کنند. اگر اتفاقاً به جستجوی آن فکر می کنید جایگزینی کاربرپسندتر برای Siri Remote اپل، سپس کنترل از راه دور دکمه Function101 برای Apple TV/Apple TV 4K دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید.

به طور طبیعی، Function101 Button Remote به طور کامل با Apple TV و Apple TV 4K آزمایش شده است. اما نه تنها با همه آنها کار می کند، بلکه با اکثر برندهای دیگر تلویزیون نیز سازگار است.

جای تعجب نیست که بینندگان از این که چقدر از این کنترل از راه دور راضی هستند عصبانی می شوند. مانند سایر خریداران، خریدار تأیید شده سینتیا ریوز به آن امتیاز عالی 5 ستاره می دهد. او می گوید: “کنترل از راه دور شگفت انگیز است. من 3 عدد خریدم و بسیار خوشحالم. با اپل تی وی فوق العاده کار می کند. چیزی که دیوانه کننده است این است که شوهرم و من باید یک کنترل از راه دور داشته باشیم. این را به همه توصیه می کنم. دوست دارم!”

این نیازی به ورودی صوتی ندارد زیرا تمام دکمه‌هایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در نوک انگشتان شما هستند. و طراحی آنها را به گونه ای قرار می دهد که مشتریان به یافتن آنها در کنترل از راه دور سنتی عادت دارند. این رویکرد متفکرانه برای ایجاد طرح بندی دکمه در کنترل از راه دور دکمه Function101، پیمایش Apple TV شما را بسیار ساده تر می کند.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

از فناوری مادون قرمز (IR) استفاده می‌شود تا بتوانید این کنترل از راه دور را با تلویزیون خود در عرض چند ثانیه همگام کنید، سپس می‌توانید عملکردهای روشن/خاموش، بی‌صدا و صدا را کنترل کنید. در حالی که IR نیاز به یک خط دید برای Apple TV شما دارد، اما از فاصله 12 متری کار می کند. بنابراین دامنه اتصال گسترده کنترل از راه دور دکمه Function101 به شما این امکان را می دهد که در حالی که از سرگرمی خود لذت می برید استراحت کنید و استراحت کنید.

اکنون می‌توانید از یک جایگزین کاربرپسندتر برای کنترل استاندارد Apple TV لذت ببرید کنترل از راه دور دکمه Function101 برای Apple TV/Apple TV 4K امروز در حالی که فقط با 29.95 دلار در دسترس است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-a-more-user-friendly-remote-for-your-apple-tvapple-tv-4k-for-only-30/#ftag=RSSbaffb68