تلویزیون هوشمند LG OLED A1 4K HDR با 65 درصد تخفیف به فروش می رسد

این مدل ال‌جی در حال حاضر 65 درصد تخفیف دارد و نمی‌دانیم این مدل تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. حتما امروز آن را بردارید اگر به دنبال یک مدل OLED عالی هستید. اگر می‌خواهید گزینه‌های بیشتری را ببینید، حتماً انتخاب‌های ما را برای بهترین تلویزیون‌ها بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/lg-oled-4k-tv-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68

به علاوه، این تلویزیون دارای Dolby Vision IQ است که تصویر تلویزیون شما را با تنظیمات محیطی تنظیم می کند. تماشای یک فیلم ترسناک تاریک؟ شما تمام جزئیات هیولا را خواهید دید که از سایه ها بیرون می آید. یا اگر در حال تماشای جدیدترین رام کام هستید، آن را با محیط روشن تنظیم می کند تا مطمئن شود که تک تک جزئیات را می بینید.

ال‌جی 48 اینچی دارای فناوری OLED است، بنابراین هر یک از میلیون‌ها پیکسل تلویزیون به‌طور خودکار روشن می‌شوند تا تصویری واقعاً زیبا روی صفحه نمایش بگیرید. همراه با رنگ مشکی کامل و 100% وفاداری رنگ، تصویری واقعی خواهید داشت.

این تلویزیون با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز به شما کمک می‌کند از بازی بدون نگرانی در مورد شبح یا لگ لذت ببرید. همچنین از یک پردازنده قدرتمند هوش مصنوعی α7 Gen4 استفاده می کند تا بازی های شما را با پتانسیل کامل روی نمایشگر نگه دارد.

به تلویزیون هوشمند جدید 48 اینچی می‌اندیشید؟ اکنون می توانید جستجو را متوقف کنید، زیرا ما بهترین معامله ماه را در یک مدل OLED ال جی پیدا کردیم. در اصل 1999 دلار، تلویزیون هوشمند LG OLED A1 سری 4K HDR در فروش است برای 697 دلار، که کمترین قیمتی است که در این مدل دیده ایم.