تستر USB-C عالی 16 دلاری برای کیت تعمیر شما (و نحوه استفاده از آن)

متر USB-C MakerHawk یکی از ابزارهای اصلی من برای آزمایش و تشخیص مشکلات است. و تنها با 16 دلار، ارزان تر از یک مجموعه مناسب از پیچ گوشتی است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/the-perfect-usb-c-tester-for-your-repair-toolbox-for-just-16/#ftag=RSSbaffb68

و از آنجایی که پورت‌ها در حال تغییر از USB-A به USB-C هستند، توصیه می‌کنم به سراغ تستر پورت USB-C بروید.

تستر USB-C وصل شده است

همچنین: این شارژر کوچک USB-C دارای قدرت زیادی است

من همچنین صفحه نمایش LCD رنگارنگ را دوست دارم که تمام اطلاعاتی را که باید ببینم بدون نیاز به صفحه نمایش در صفحه های بی پایان به من نشان می دهد. با این حال، متن در قسمت کوچکی است، بنابراین به خاطر داشته باشید که اگر این چیزی است که ممکن است برای شما مشکل باشد.

را تستر سنج MakerHawk Type-C USB-C می تواند هر چیزی را که می توانید به آن پرتاب کنید، پوشش دهد، به همین دلیل است که این دستگاه برای طیف وسیعی از برنامه ها به انتخاب من تبدیل شده است.

این یک ابزار واقعا همه کاره است و می تواند برای آزمایش و تشخیص انواع مشکلات استفاده شود.

من دقت متر را آزمایش کرده ام و به نظر می رسد محدوده خطا بسیار کمتر از 5٪ است که – برای من – کاملاً قابل قبول است.

تست خروجی پاوربانک

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

همچنین: 5 بهترین لوازم جانبی MagSafe

یکی دیگر از ویژگی هایی که من در مورد این متر دوست دارم این است که فقط یک دکمه وجود دارد. استفاده از آن ساده است، مخصوصاً در مقایسه با برخی از مترها که احساس می کنند بیهوده پیچیده هستند یا فقط طراحی بدی دارند. دستورالعمل‌های این مترها هرگز بهترین نیستند (اگر برای شروع به زبان خود دستورالعملی داشته باشید)، بنابراین داشتن متری آسان برای استفاده تفاوت را ایجاد می‌کند.

تستر USB-C به پاور بانک وصل شد

تستر سنج MakerHawk Type-C USB-C.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

تستر سنج MakerHawk Type-C USB-C با دست

چیزهای زیادی در اینجا فقط چند مورد است که من از آن استفاده می کنم:

  • آیا دستگاه شارژ می شود؟ این می تواند به شما بگوید که آیا یک دستگاه کاملاً مرده است (جایی که شارژ نمی شود) یا شاید صفحه نمایش آن مرده است (به نظر من این یک آزمایش بسیار مفید برای مواردی مانند کنسول های نینتندو سوییچ، گوشی های هوشمند یا واحدهای GPS داخل خودرو).
  • آیا یک شارژر کار می کند و قدرت مورد نظر خود را ارائه می دهد؟ کنتور را به برق وصل کنید، کابل شارژ را به دستگاه وصل کنید و متوجه شوید.
  • آیا شارژ متناوب است؟ کنتور را به برق وصل کنید و تماشا کنید. شاید پورت یا کابل را تکان دهید تا ببینید آیا شارژ قطع می شود یا خیر.
  • آیا باتری قابل شارژ فرسوده شده است؟ دستگاه را تا زمانی که به صفر درصد برسد روشن کنید، کنتور را به برق وصل کنید و آن را شارژ کنید، و دستگاه اندازه گیری میزان میلی آمپر ساعت تحویل را ثبت می کند. می توانید این را با مشخصات منتشر شده برای دستگاه بررسی کنید.
  • آیا یک پاوربانک ظرفیتی را که ادعا می کند به شما می دهد؟ مجدداً آن را صاف اجرا کنید و کنتور را به برق وصل کنید و آن را شارژ کنید، و اجازه دهید متر ساعت تحویل داده شده را ضبط کند و این را با مشخصات منتشر شده برای دستگاه بررسی کنید.
و همه اینها با قیمت 16 دلار. بله 16 دلار این باعث می شود تستر سنج MakerHawk Type-C USB-C یک سرقت کامل باشد.

اگر به این فکر می کنید که جعبه ابزار فناوری خود را فراتر از پیچ گوشتی ها و ابزارهای فشردگی ببرید، ابزاری که توصیه می کنم به زرادخانه خود اضافه کنید، تستر پورت USB است.

برای یک USB متر 16 دلاری، این یک ارزش عالی است و از شارژر 140 واتی Apple MagSafe پشتیبانی می کند.

آدریان کینگزلی هیوز/ZDNET

من دوست دارم که محدوده قدرت این متر تا 150 وات برسد زیرا به راحتی مدرن را پوشش می دهد شارژرهای 100 واتی USB-C (تعدادی از کنتورهای USB-C قدیمی من این کار را انجام نمی دهند)، و داشتن سقف 150 وات نیز به این معنی است که این متر می تواند با شارژر 140 واتی USB-C MagSafe اپل برای جدیدتر مک بوک های مجهز به M1 و M2.

بنابراین، برای چه کاری از تسترهای USB استفاده کنم؟

همچنین: استفاده از کابل USB-C اشتباه می تواند به فناوری شما آسیب برساند. در اینجا نحوه جلوگیری از آن آمده است

مشخصات فنی تستر متر USB-C MakerHawk Type-C