ترفند نهایی عیب یابی ویندوز

پاپ آپ نصب تعمیر ویندوز 11

اسکرین شات توسط Ed Bott

گزینه حفظ تمام فایل‌ها، برنامه‌ها و تنظیمات شخصی خود را انتخاب کنید و سپس روی Next کلیک کنید.

ویندوز 11 دسکتاپ.

اسکرین شات توسط Ed Bott

همچنین: می خواهید ویندوز را کنار بگذارید؟ Windowsfx ممکن است توزیع لینوکس ایده آل برای شما باشد

این راه حل به طور قابل توجهی کمتر از تنظیم مجدد ویندوز است، که نصب فعلی شما را پاک می کند و شما را مجبور می کند برنامه ها را دوباره نصب کنید و تنظیمات را بازیابی کنید. نصب تعمیر، رایانه شخصی ویندوز شما را با استفاده از همان نسخه اصلی که قبلاً نصب شده است، “ارتقا” می کند. در این فرآیند، تنظیمات را به حالت عادی باز می‌گرداند و هر تغییر کوچکی را که باعث مشکل فعلی شما می‌شود، لغو می‌کند.

ترفند نهایی عیب یابی ویندوز

پس از اتمام این مراحل (تقریبا 20 دقیقه طول کشید)، به روز رسانی که به من داده بود بدون هیچ مشکلی نصب شد. به عنوان امتیاز، مشکل دیگری که چند هفته بود آزارم می داد نیز حل شد. قبلاً، هر بار که رایانه شخصی خود را راه اندازی مجدد می کردم، دوربین مادون قرمزی که تشخیص چهره Windows Hello را کنترل می کرد، در دسترس نبود، به این معنی که برای اولین بار باید پین خود را کلید می زدم. پس از تکمیل نصب مجدد در محل، آن تشخیص چهره دوباره کار کرد.

فایل ISO یک فایل فشرده منفرد است که حاوی معادل دیجیتالی DVD نصب ویندوز است. فایل‌های ISO قابل دانلودی را پیدا خواهید کرد که مطابق با نسخه ویندوزی هستند که در حال حاضر در حال اجرا هستید در این مکان‌ها:

من تمام ترفندهای عیب‌یابی را که می‌دانم امتحان کردم و نتوانستم آن به‌روزرسانی را نصب کنم.

در چند ماه گذشته من آخرین نسخه‌های پیش‌نمایش Insider ویندوز 11 را بر روی کامپیوتر اصلی خود اجرا کرده‌ام. در آماده سازی برای آپدیت ویژگی نسخه 22H2 که در ماه اکتبر منتشر شد، به کانال Release Preview منتقل شدم. از آنجایی که این نسخه ها قبلاً توسط گروه های بزرگتر در کانال های Dev و Beta آزمایش شده اند، این یک استراتژی نسبتاً کم خطر است. اما بدون سکسکه نیست.

اخیراً با یکی از آن اشکالات آزاردهنده درجه پایین برخورد کردم که وقتی در لبه برتر زندگی می کنید اجتناب ناپذیر است. Windows Update به من گفت که یک به روز رسانی تجمعی برای رایانه شخصی من در دسترس است. اما هر بار که سعی کردم آن را نصب کنم، به روز رسانی با یک کد خطای مرموز شکست خورد: 0x800f0990.

روی Setup دوبار کلیک کنید و منتظر بمانید تا نصب کننده ویندوز خارج شود و آخرین به روز رسانی ها را دریافت کند. خوب، نه دقیقا آخرین. به عنوان بخشی از پروتکل عدم موفقیت، نصب کننده آخرین به روز رسانی تجمعی را دانلود می کند. اگر آخرین به‌روزرسانی تجمعی دلیل خرابی‌های فعلی شما باشد، این اقدام احتیاطی از شما جلوگیری می‌کند.

همچنین: مایکروسافت شروع به انتشار به روز رسانی ویژگی های سالانه ویندوز 10، ویندوز 10 22H2 می کند

پس از اتمام نصب، راه اندازی مجدد و سپس Windows Update را بررسی کنید تا آخرین به روز رسانی تجمعی را دریافت کنید.

اگرچه به نظر می رسد یک گام جدی است، انجام تعمیرات در محل یک راه حل شگفت آور کم کلید است که راهی برای حل مشکلات به خصوص آزاردهنده دارد. اگر گیج شده اید، آن را امتحان کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-ultimate-windows-troubleshooting-trick/#ftag=RSSbaffb68

روی فایل ISO دوبار کلیک کنید تا آن را به عنوان یک درایو مجازی در ویندوز نصب کنید. در فایل اکسپلورر، با درایو DVD، با حرف درایو خاص خود قابل تشخیص نیست.

زیرا می‌دانستم که می‌توانم به ترفند نهایی عیب‌یابی ویندوز بازگردم، یک تکنیک آزمایش‌شده در زمان که آن کدهای خطای مزاحم را مانند یک فلای‌سواتر دیجیتال بزرگ حذف می‌کند.

همچنین: بله، همچنان می‌توانید به‌روزرسانی رایگان ویندوز 10 را دریافت کنید. در اینجا چگونگی آن است

آیا من اهمیت می دادم؟ نه واقعا.

اگر در موقعیت مشابهی قرار گرفتید، با خیال راحت همان اسلحه بزرگی را که من انجام دادم بیرون بیاورید: نصب تعمیر ویندوز، در واقع یک ارتقاء در محل با استفاده از همان نسخه ای که قبلاً نصب شده است. برای ویندوز 10 و ویندوز 11 کار می کند.