تا 700 دلار از تخت خواب هوشمند Cradlewise تخفیف بگیرید

والدین جدید همه می توانند روی یک عامل مهم توافق داشته باشند: خواب خوب شبانه برای نوزاد نه تنها به معنای داشتن یک کوچولوی شاد بلکه (تا حدودی بیشتر) والدینی است که استراحت کرده اند. در حالی که می‌توانید یک تخت خواب «گنگ» بخرید، اما منطقی است که روی تختخواب هوشمندی سرمایه‌گذاری کنید که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و حرکات و برنامه خواب کودکتان را پیگیری کنید. این تخت خواب هوشمند Cradlewise می تواند همه اینها را انجام دهد – و بیشتر. اتفاقاً هم همینطور است در حال حاضر به 1299 دلار می رسدبسته به تاریخ تحویل گهواره.

با 700 دلار تخفیف، برچسب قیمت تخفیف 35 درصدی کمترین قیمت تا به امروز در این تخت نوزاد هوشمند است. شما می توانید آن را امروز به سبد خرید خود اضافه کنید تا آن را برای خود دریافت کنید برچسب قیمت 1299 دلار. همچنین می‌توانید روی یک جوراب هوشمند سرمایه‌گذاری کنید تا سلامت کودک خود را نیز پیگیری کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/get-up-to-700-off-the-cradlewise-smart-crib/#ftag=RSSbaffb68مانیتور تخت هوشمند Cradlewise

کرادلویز
این گهواره هوشمند می‌تواند برای مراقبت از کودک در زمانی که او چرت می‌زند، فروشگاه شما باشد. این یک سه در یک است که می تواند خواب را ردیابی کند و می تواند تشخیص دهد که کودک شما چه زمانی در حال بیدار شدن است. همچنین می تواند برنامه خواب را بیاموزد تا بتواند به طور خودکار بداند که هنوز زمان خواب است. حتی می‌توانید داده‌های خواب کودکتان را از برنامه همراه بررسی کنید تا نگاهی عمیق‌تر داشته باشید – و به بهبود خواب کودک و شما کمک کنید.

همچنین: بهترین مانیتورهای کودک

از آنجایی که این گهواره هوشمند است، می تواند کودک شما را از طریق یک دوربین تعبیه شده زیر نظر بگیرد تا بتوانید هنگام خواب کودک خود را بررسی کنید. اگر کودک شما نیاز به آرام کردن دارد، می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هم در حالت گهواره و هم در حالت بالش بچرخد تا به نوزادتان کمک کنید سرش را تکان دهد. این جهش به منظور تقلید والدینی طراحی شده است که در حال پریدن نوزاد هستند و طبق بررسی ها، واقعا کار می کند.

برای زمانی که کودک شما می خوابد، گزینه های مختلفی ارائه می شود. نویز سفید دارای یک فن چرخان، صدای تهویه هوا، یا حتی تلویزیون ثابت است. گزینه‌های دیگر عبارتند از صدای صورتی برای تحریک صدای باد و بارندگی مداوم، یا صدای قهوه‌ای که رعد و برق یا رودخانه خروشان را شبیه‌سازی می‌کند تا به خوابیدن کودک شما کمک کند.