تا 400 دلار در لپ تاپ ها و تبلت های مایکروسافت صرفه جویی کنید

برای بهترین تخفیف، Surface Go 3 را با پردازنده Core i3 اینتل، LTE، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD انتخاب کنید. این تبلت در رنگ مشکی یا پلاتینیوم موجود است.

برای تبلتی مناسب برای کار، مطالعه و سرگرمی، ۱۵۰ دلار تخفیف برای Microsoft Surface Go 3 ارائه می شود. بسته به اینکه چگونه دستگاه ویندوز 11 خود را سفارشی می کنید، می توانید بین 70 تا 150 دلار صرفه جویی کنید. این دستگاه می تواند به عنوان تبلت یا لپ تاپ استفاده شود و دارای صفحه نمایش لمسی است.

بسته ای که در فروشگاه مایکروسافت موجود است برای تبلت و صفحه کلید Surface Pro 8 است. مقرون به صرفه ترین گزینه برای تبلت سرفیس پرو 8 با پردازنده i5 اینتل، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD است.

سایر معاملات قابل توجه عبارتند از:


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/save-on-microsoft-laptop-tablets-back-to-school/#ftag=RSSbaffb68

همانطور که تابستان به پایان می رسد و والدین یا سرپرستان شروع به سازماندهی لیست های خرید مدرسه خود می کنند، فروش های مستقلی که توسط فروشندگان از جمله مایکروسافت راه اندازی شده است، فرصتی عالی برای خرید تجهیزات لازم برای یادگیری مدرن است – لپ تاپ، اغلب، که لخت است. حداقل برای دسترسی به تکالیف و کلاس های آنلاین – برای یک تخفیف قابل توجه.

به عنوان بخشی از بسته، صفحه کلید سرفیس پرو را با قیمت 50 دلار انتخاب می کنید که از 139 دلار کاهش یافته است.

شما می توانید تا 400 دلار در خرید طیف وسیعی از تبلت ها و لپ تاپ ها در فروش پشت سر هم مایکروسافت به مدرسه صرفه جویی کنید.

شش گزینه پیکربندی برای Surface Laptop 4 13.5 اینچی وجود دارد که همه آنها در هنگام فروش تخفیف دارند. معامله ای که ما انتخاب کرده ایم مربوط به Windows 11 Surface Laptop 4 با پردازنده i5 اینتل است که دارای 8 گیگابایت رم نیز می باشد. و 512 گیگابایت حافظه SSD. رنگ های متنوعی موجود است.

  • قیمت فعلی: 899 دلار
  • قیمت اصلی: 1239 دلار

انتخاب های برتر ما را در فروش بازگشت به مدرسه در زیر بررسی کنید.

  • قیمت فعلی: 579 دلار +
  • قیمت اصلی: 729 دلار

ارزان ترین پیکربندی مایکروسافت از 399 دلار شروع می شود.

  • قیمت فعلی: 439 دلار
  • قیمت اصلی: 649 دلار

غول ردموند که تا 11 سپتامبر ادامه دارد، تخفیف هایی را بر روی تبلت های مقرون به صرفه برای لپ تاپ ها، هدست ها، لوازم جانبی بازی و هر چیز دیگری ارائه می دهد.

یک گزینه مقرون به صرفه موجود در فروشگاه مایکروسافت برای بازگشت به مدرسه — یا برای کار از خانه — Lenovo IdeaPad 3i است. شما می توانید 210 دلار از قیمت خرده فروشی معمولی این لپ تاپ که با صفحه نمایش 17.3 اینچی Full HD IPS، پردازنده Core i3 اینتل، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و گرافیک Intel UHD ارائه می شود، صرفه جویی کنید.

  • قیمت فعلی: 899 دلار
  • قیمت اصلی: 1299 دلار
با در نظر گرفتن افزایش هزینه های زندگی، امسال، مایکروسافت پنجره وعده قیمت خود را نیز تمدید کرده است و به مشتریان این فرصت را می دهد که در صورت خرید چیزی از فروشگاه مایکروسافت و کاهش قیمت ظرف 30 روز (یا 60 روز برای) پول نقد خود را پس بگیرند. اکثر دستگاه های Surface).

در صورت انتخاب تبلت سطح بالاتر، می توانید تا 339 دلار پس انداز کنید.