بوت کمپ های توسعه اپلیکیشن موبایل: یک بوت کمپ برای آن وجود دارد

این راهنما به بررسی بوت کمپ های مورد علاقه ما برای توسعه اپلیکیشن موبایل می پردازد.


برنامه نویسی جاوا: دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه از برنامه نویسی جاوا برای ایجاد برنامه در Android Studio استفاده کنند. آنها چارچوب جاوا و نحوه ایجاد طرح ها و طرح های فنی را یاد می گیرند.

برخط

منفی

  • محتوای دوره محدود
  • بدون گزینه حضوری

منفی

  • برنامه درسی دقیق
  • کمک جستجوی کار محدود است

شورای یکپارچگی در گزارش نتایج (CIRR) یک سازمان غیرانتفاعی است که داده‌های نتیجه استاندارد و قابل تأیید را در مورد فارغ‌التحصیلان بوت کمپ ارائه می‌کند. علاوه بر اطلاعات در مورد طول، برنامه درسی، هزینه و موارد دیگر، ما همچنین توجه کرده ایم که آیا هر بوت کمپ عضو CIRR است یا خیر.

هر دانش آموزی پس از فارغ التحصیلی کمکی برای کاریابی دریافت می کند. دانش‌آموزانی که ظرف 120 روز پس از اتمام دوره، موقعیتی را کسب نمی‌کنند، می‌توانند آموزش‌های اضافی را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنند.

2328-2928 دلار

پاره وقت و خودسرانه


یک فرد سیاه پوست روی یک میز در اتاقی تاریک روی یک برنامه کامپیوتری کار می کند.
(تصویر: Shutterstock)

  • هزینه: 2328-2928 دلار
  • قالب: آنلاین و داخل دانشگاه، تمام وقت
  • طول: 22 هفته
  • عضو CIRR: خیر

تیم خدمات حرفه ای Udacity به دانشجویان امکان دسترسی به پشتیبانی از ساخت رزومه، بررسی نمونه کارها Github و بهینه سازی پروفایل Linkedin را می دهد. فراگیران همچنین می توانند از شراکت های صنعتی سازمان استفاده کنند.

بوت کمپ توسعه دهندگان

بوت کمپ

منفی

  • گروه های بزرگ
  • نیاز به خودانگیختگی دارد

برخط

در بیشتر موارد، بوت کمپ‌ها آموزش متمرکز و سریع‌تری نسبت به مدرک دارند. این برنامه ها معمولاً دوره های آموزش عمومی را حذف می کنند و بر کاربردی ترین و مفیدترین آموزش برای این رشته تمرکز می کنند.

1356 دلار

تکمیل یک بوت کمپ توسعه اپلیکیشن موبایل ممکن است منجر به مشاغل امیدوارکننده در توسعه نرم افزار، برنامه نویسی کامپیوتر و توسعه وب شود. را اداره آمار کار (BLS) رشد 22 درصدی را برای همه توسعه دهندگان نرم افزار از سال 2020 تا 2030 پیش بینی می کند که تقریباً سه برابر سریعتر از نرخ برای همه مشاغل است.

Devmountain از سال 2013 بیش از 3200 دانشجو را از برنامه های فناوری و بوت کمپ های خود فارغ التحصیل کرده است. این سازمان وابسته به دانشگاه Strayer، آموزش های سریعی را برای یادگیرندگان غیر سنتی ارائه می دهد.

کمک به کاریابی Devmountain

انتظار یک برنامه درسی ساده تر و پایه را داشته باشید که آموزش فقط به صورت آنلاین ارائه می شود.

Nucamps

Udacity که از یک آزمایش دوره آنلاین رشد کرده است، بیش از 50000 دانشجو فارغ التحصیل کرده و بیش از 170000 گواهینامه اعطا کرده است. این سازمان شرکای صنعتی زیادی برای بورسیه تحصیلی و فرصت های شغلی دارد.

کمک به کاریابی Udacity

آماده سازی دانش آموزان برای کدنویسی برای برنامه های اندروید و آیفون، این بوت کمپ استفاده از ویجت ها، سوئیفت و رابط Xcode را آموزش می دهد. با تقسیم زمان مطالعه بین سخنرانی ها و تکالیف عملی، زبان آموزان مهارت های زبان جاوا، مبانی زبان سی شارپ، و توانایی های برنامه نویسی چند پلتفرمی را فرا می گیرند.

این برنامه‌های تسریع‌شده اصول طراحی و توسعه، به‌علاوه فناوری‌ها، نرم‌افزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی خاص را پوشش می‌دهند.

توسعه اپلیکیشن موبایل می‌تواند متمرکزتر، در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر از مدرک تحصیلی باشد، و آن‌ها را به گزینه‌ای ارزشمند برای بسیاری از زبان‌آموزان تبدیل می‌کند.

اما اگر یک متخصص IT با تجربه هستید که به دنبال یادگیری مهارت های جدید هستید، Devmountain ممکن است بهترین مسیر شما باشد. برنامه iOS سخت‌گیرانه است و برای آماده‌سازی توسعه‌دهنده برنامه‌های موبایل شهرت زیادی برای آن به ارمغان آورده است.

توسعه برنامه نویس توسعه طراحی وب سایت و فناوری های کدگذاری که در دفتر شرکت نرم افزار کار می کنند
گتی ایماژ/iStockphoto

  • هزینه: 399 دلار در ماه یا 2034 دلار برای شش ماه
  • قالب: آنلاین، پاره وقت و خودسرانه
  • طول: شش ماه
  • عضو CIRR: خیر

Udacity که در سال 2011 تأسیس شد، به عنوان یک آزمایش در آموزش آنلاین آغاز شد. این مربی دارای بیش از 100000 فارغ التحصیل، صدها دوره آموزشی و روابط با برخی از بزرگترین سازمان های صنعت است.

کمک به کاریابی Udacity

2400 تا 4800 دلار

9900 دلار

35 ساعت / دوره

بوت کمپ توسعه دهندگان اندروید Udacity که با مشارکت Google طراحی شده است، توسعه دهندگان مشتاق اندروید را با آموزش ساخت های Gradle، تست برنامه و طراحی متریال آماده می کند.

طرفداران

  • فرمت یادگیری انعطاف پذیر
  • دسترسی به بررسی نمونه کارها Github

تیم خدمات حرفه ای در Udacity پشتیبانی رزومه، بهینه سازی پروفایل لینکدین و بررسی نمونه کارها را ارائه می دهد.

بوت کمپ توسعه دهندگان

اگر این اولین تجربه بوت کمپ شماست یا یک توسعه دهنده مبتدی اپلیکیشن موبایل هستید، برنامه های Udacity را در نظر بگیرید. شما می توانید بین اندروید و iOS یکی را انتخاب کنید و کمتر از ثبت نام در سایر بوت کمپ ها هزینه کنید.

هزینه برنامه ها معمولا بین 1000 تا 12000 دلار است. توصیه می کنیم فقط بر اساس قیمت انتخاب نکنید. هر چیزی که در قیمت گنجانده شده است را ارزیابی کنید تا ارزش واقعی آن را تعیین کنید.

طول

بوت کمپ های توسعه اپلیکیشن موبایل به زبان آموزان مهارت طراحی و ساخت اپلیکیشن ها در محیط های مختلف و سیستم عامل های مختلف را می دهد. هر برنامه ترکیب منحصر به فرد خود را از آموزش ارائه می دهد، اما لیست زیر برخی از مهارت های اصلی ارائه شده را برجسته می کند.

Nucamp مربیگری شغلی یک به یک، مشاوره رزومه سازی و نکات شبکه لینکدین را ارائه می دهد. فارغ التحصیلان همچنین می توانند به دوره توسعه شغلی و هیئت شغلی Nucamp دسترسی داشته باشند.

Nucamp که در سال 2016 در تاکوما، واشنگتن تأسیس شد، آموزش کدنویسی در دسترس را برای برنامه های مختلف ارائه می دهد. بوت کمپ ها را می توان در چندین شهر یافت.

کمک کاریابی Nucamp

این را انتخاب کنید…

تمام وقت

طرفداران

  • برنامه درسی متمرکز بر صنعت با 50 درصد متمرکز بر آزمایشگاه
  • متعهد به موفقیت فارغ التحصیلان

اشکال زدایی: دانش‌آموزان بوت کمپ معمولاً یاد می‌گیرند که باگ‌های کد را شناسایی و رفع کنند. آنها می توانند استراتژی ها و تکنیک هایی را برای جداسازی و مهار مشکلات و بهترین روش یادگیری از اشتباهات خود ایجاد کنند.

شرکت‌کنندگان بوت کمپ یاد می‌گیرند که از زبان‌ها و محیط‌های محبوب توسعه برنامه، از جمله جاوا، سی پلاس پلاس، سوئیفت و اندروید استودیو، همراه با چارچوب‌ها، ویرایشگرها و اشکال‌زدای مفید استفاده کنند.
این برنامه ها توسط کارشناسان صنعت، سازمان های مستقل، یا کالج ها و دانشگاه ها اجرا می شود. آنها ممکن است دوره های حضوری و آنلاین را همراه با گزینه های برنامه ریزی پاره وقت، تمام وقت و خود مطالعه ارائه دهند.

Devmountain مشاوره شغلی و رزومه سازی را همراه با آماده سازی مصاحبه و فرصت های شبکه سازی کارفرما ارائه می دهد. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند به جلسات راهنمایی، مربیگری و استخدام دسترسی داشته باشند.

تمام وقت و پاره وقت

مدیریت پایگاه داده SQL: شرکت کنندگان بوت کمپ اغلب یاد می گیرند که با استفاده از آن پایگاه داده توسعه و مدیریت کنند زبان برنامه نویسی SQL. آن‌ها ممکن است توانایی‌های مدل‌سازی داده، گزارش در حال اجرا و مهاجرت را نیز انتخاب کنند.

یک برنامه درسی سطح بالا و معتبر

دانش آموزان کارگاه های کدنویسی، بحث های کلاسی و تکالیف خودآموزی را تکمیل می کنند. آنها همچنین پروژه های نمونه کارها را برای هر بخش دوره می سازند.

نمای عقب شخصی که روی لپ تاپ کد کامپیوتر می نویسد.

ZDNet می خواهد به شما کمک کند تا بهترین و با ارزش ترین بوت کمپ های موجود را پیدا کنید. ما هزینه، طول برنامه، شهرت برنامه و انواع فرمت های ارائه شده را هنگام انتخاب این بوت کمپ ها در نظر گرفتیم. برنامه ها نمی توانند برای گنجاندن در لیست های ما هزینه ای بپردازند.

این بوت کمپ که برای دانش آموزانی با دانش HTML و جاوا اسکریپت طراحی شده است، آموزش طراحی وب واکنش گرا، توسعه وب و موبایل و معماری برنامه های وب را ارائه می دهد.

منفی

  • دوره هایی که فقط به زبان انگلیسی ارائه می شوند
  • بدون گزینه حضوری

طرفداران

  • مبتدی دوستانه
  • مشاوره در برنامه گنجانده شده است

اگر می خواهید…

6 ماه

آنلاین و داخل دانشگاه

قیمت

پاره وقت و خودسرانه

این بوت‌کمپ‌های فشرده توسعه اپلیکیشن موبایل تلاش می‌کنند تا نسل بعدی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را آموزش دهند و به آنها کمک کنند تا وارد این حوزه شوند.

Devmountain

علاوه بر هزینه برنامه، باید بدانید چه هزینه های اضافی مانند سفر، آزمایش و مواد ممکن است مورد نیاز باشد.

مطالعه مستقل و پشتیبانی شده

Devmountain

برنامه نویس اندروید Udacity

منفی


یادگیری آنلاین انعطاف پذیر و مناسب برای مبتدیان

پشتیبانی کاریابی پس از برنامه

بوت کمپ های توسعه اپلیکیشن موبایل معمولا بین 3 تا 12 ماه اجرا می شوند و ممکن است اصول اولیه تا ابزارها و تکنیک های توسعه متوسط ​​یا حتی پیشرفته را پوشش دهند.
بوت کمپ های توسعه برنامه بر مهارت های خاص اندروید یا iOS تاکید دارند.

آنلاین، خود گام

این فهرست به ترتیب حروف الفبا ارائه شده است.

  • هزینه: 9900 دلار
  • قالب: آنلاین و داخل دانشگاه، تمام وقت و پاره وقت
  • طول: 13-36 هفته
  • عضو CIRR: خیر

4 ماه

برنامه نویسی سریع: یک زبان برنامه نویسی محبوب که برای سیستم عامل های اپل استفاده می شود، سوئیفت اجازه می دهد زبان آموزان برای ایجاد نرم افزار و برنامه های کاربردی سبک وزن. زبان بصری و تعاملی نیز کدنویسی سریع و ایمن را آسان‌تر می‌کند.

به طور فزاینده ای، شرکت های بزرگ فناوری دیگر نیازی به مدرک چهار ساله برای موقعیت های اولیه ندارند. تسلط بر مهارت های لازم اهمیت بیشتری دارد. نرخ اشتغال برای بوت کمپ ها و مدارک تحصیلی در سازمان های بزرگ کاملاً متعادل است.

برنامه نویس Udacity iOS

زبان آموزان همچنین یک پروژه طراحی و ساخت سنگ بنا را تکمیل می کنند. شرکت کنندگان برنامه به مربیان صنعت، بررسی پروژه ها و مشاوره تخصصی صنعت دسترسی دارند.

این دوره به دانش آموزان آموزش می دهد تا برنامه های iOS را با استفاده از Xcode و زبان Swift توسعه دهند.

فرمت های موجود

women-developers-pay-eqality-coding-programmers-gender-pay-gap.jpg
تصویر: لوئیس آلوارز/گتی

  • هزینه: 2400 تا 4800 دلار
  • قالب: آنلاین، خود گام
  • طول: هر دوره 35 ساعت
  • عضو CIRR: خیر

Nucamps

طرفداران

  • شهرت در صنعت
  • مربیگری

آنلاین و داخل دانشگاه

این را بخوان: چگونه یک توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل شویم


5 بوت کمپ برتر توسعه اپلیکیشن موبایل

برای بیش از دو دهه، Developer Bootcamp مهارت‌ها و آموزش‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. این سازمان آموزش های خود گام را از بسیاری از مکان ها در سراسر آمریکای شمالی ارائه می دهد.

کمک به کاریابی توسعه دهنده Bootcamp

دیدن: چگونه یک توسعه دهنده بازی های ویدیویی شویم


برخی از برنامه ها ارزش بیشتری را برای زبان آموزان فراهم می کنند، مانند ضمانت شغلی یا طرح های پرداخت بدون بهره. شرکت‌کنندگان می‌توانند شهریه خود را از قبل، با اقساط، یا از طریق قرارداد معوق یا تقسیم درآمد پرداخت کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/education/bootcamps/mobile-app-development-bootcamps/#ftag=RSSbaffb68

13-36 هفته

2034 دلار

برای صرف هزینه کمتر برای آموزش آنلاین

برنامه نویس یا توسعه دهنده مستقل که در خانه کار می کند و کد منبع را با لپ تاپ تایپ می کند
گتی ایماژ/iStockphoto

  • هزینه: 399 دلار در ماه یا 1356 دلار برای چهار ماه
  • قالب: آنلاین، پاره وقت و خودسرانه
  • طول: چهار ماه
  • عضو CIRR: خیر

22 هفته

این بوت کمپ با استفاده از ابزارها، فناوری‌ها و زبان‌های مختلف، از جمله Objective-C و Swift، آموزش توسعه‌دهنده اپلیکیشن را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه برنامه ها را طراحی، ارسال و اشکال زدایی کنند. زبان آموزان به عنوان بخشی از آموزش خود، یک اپلیکیشن اپل قابل استفاده و آزمایش شده را طراحی و می سازند.

این برنامه اصول UIKit، Grand Central Dispatch، درخواست های شبکه و جعبه شنی را پوشش می دهد. علاوه بر آموزش کلاس و تکالیف عملی، شرکت‌کنندگان پروژه‌ای را برای ارسال به اپ استور تکمیل می‌کنند.

طرفداران

  • گزینه های تامین مالی متعدد
  • دسترسی مادام العمر به محتوای دوره

برنامه نویس اندروید Udacity

برنامه نویس Udacity iOS