به زودی، برای ورود به هدست Quest VR خود نیازی به حساب فیسبوک نخواهید داشت

metaprofiles.png

متا

نمایه Meta Horizon شما به عنوان یک نمایه اجتماعی در VR و سایر سطوح مانند یک مرورگر وب عمل می کند. در Meta Horizon، دوستان Oculus شما «فالوور» شما خواهند شد. می‌توانید انتخاب کنید که وضعیت فعال و به‌روزرسانی‌های فعالیت، مانند برنامه‌هایی که دارید و دستاوردهایتان، با دنبال‌کنندگانتان به اشتراک گذاشته شود یا خیر.

حساب های متا اجتماعی نیستند – آنها به سادگی به کاربران اجازه می دهند وارد دستگاه های VR شده و برنامه های خریداری شده را مشاهده و مدیریت کنند.

فیس‌بوک در سال 2014 سازنده هدست واقعیت مجازی Oculus را خریداری کرد. در سال 2020، این شرکت شروع به الزام کاربران دستگاه Oculus به داشتن یک حساب فیس بوک برای ورود به نمایه واقعیت مجازی خود کرد. این مورد برای برخی از کاربران Oculus خوشایند نبود، از جمله برخی نگران مسائلی مانند حریم خصوصی و مدیریت فیس بوک با داده های کاربر.

در ماه آینده، صاحبان هدست های Quest VR برای ورود به دستگاه های خود نیازی به حساب فیس بوک نخواهند داشت. متا اعلام کرد این هفته. به جای استفاده از یک حساب کاربری فیس بوک، کاربران باید یک حساب متا جداگانه و همچنین یک پروفایل اجتماعی Meta Horizon ایجاد کنند.

به عنوان بخشی از آن اعلامیه در سال 2020، فیس بوک گفت که کاربران فعلی Oculus دو سال فرصت خواهند داشت تا حساب های Oculus خود را با حساب های فیس بوک خود ادغام کنند – از ژانویه 2023، تمام حساب های Oculus ادغام نشده بسته خواهند شد.

متا این هفته تایید کرد که تا سال 2023 از حساب‌های موجود Oculus پشتیبانی می‌کند و در آن زمان کاربران باید یک حساب متا و نمایه Meta Horizon ایجاد کنند. همه کاربران دیگر باید از ماه آینده حساب های جدید خود را ایجاد کنند.

این حرکت آخرین تصویری است که نشان می‌دهد چگونه متا توجه خود را از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود – فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ – به سمت آینده خود به‌عنوان یک شرکت متاورس سوق می‌دهد.

نمایه های Meta Horizon سه گزینه برای حفظ حریم خصوصی ارائه می دهند: Open to Everyone، Friends and Family و Solo. همچنین می‌توانید نمایه Meta Horizon خود را روی خصوصی تنظیم کنید، به این معنی که از شما خواسته می‌شود درخواست‌های فالوور را بررسی و تأیید کنید. افراد بین 13 تا 17 سال نمایه های Meta Horizon خود را به طور پیش فرض به صورت خصوصی تنظیم می کنند.

Amazon Prime Day 2022: تخفیف های اولیه


منبع: https://www.zdnet.com/article/soon-you-wont-need-a-facebook-account-to-log-into-your-quest-vr-headset/#ftag=RSSbaffb68