بهره وری و امنیت آنلاین خود را با 66 درصد تخفیف در برنامه پنج ساله Control D بهبود بخشید

می توانید از بین 10000 قانون سفارشی انتخاب کنید و بیش از 300 سرویس را مسدود کنید. علاوه بر 15 فیلتر فهرست بلاک بومی، Control D شامل بسیاری از لیست های بلاک محبوب از اشخاص ثالث است. و این همه بسیار کاربر پسند است. برای شروع نیازی به دانلود یا نصب هیچ برنامه ای نخواهید داشت! شما می توانید هم در دسکتاپ و هم در موبایل به پلتفرم دسترسی داشته باشید و می توانید آموزش ها را در کنترل پنل وب بیابید.

هنگام مسدود کردن تبلیغات، بهره وری بیشتر و مرور سریعتر، از خانواده خود محافظت کنید. گرفتن یک اشتراک پنج ساله Control D امروز در حالی که فقط با 39.99 دلار در دسترس کاربران جدید است که 66 درصد از قیمت اشتراک معمول 120 دلار کاهش یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/improve-your-productivity-and-online-security-with-66-off-on-a-five-year-control-d-plan/#ftag=RSSbaffb68

کنترل D امنیت و عملکرد بهتری را فراهم می کند و به شما امکان می دهد سریعتر مرور کنید. همچنین می‌توانید با مسدود کردن محتوایی که نمی‌خواهید در زمانی که نمی‌خواهید ببینید، بهره‌وری خود را افزایش دهید. Control D به شما امکان می دهد یک برنامه زمان بندی بهره وری ایجاد کرده و آن را اجرا کنید. مهم‌تر از همه، می‌توانید فرزندانتان را ایمن‌تر نگه دارید – Control D ابزارهایی را ارائه می‌دهد که به محافظت از آن‌ها در هنگام حرکت در اینترنت به تنهایی کمک می‌کند.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

به جز هر چیزی که نیاز به پراکسی دارد، که می توانید از آن برای همه انواع رفع انسداد و جعل مکان استفاده کنید، این معامله شامل همه چیزهایی است که در برنامه کنترل کامل وجود دارد. بنابراین می توانید تا پنج سال آینده بدون نگرانی کار کنید، مطالعه کنید، خرید کنید و آنلاین بازی کنید.

زمانی که سعی می‌کنید هنگام دسترسی به محتوای مورد علاقه‌تان از محافظت از خود محافظت کنید، گاهی اوقات پیمایش در دنیای دیجیتال می‌تواند بسیار سخت باشد. خوشبختانه، یک وجود دارد راه حل تک لمسی برای کنترل زندگی دیجیتال خود بدون به خطر انداختن عملکرد یا بهره وری. در واقع، کنترل D در واقع می تواند هر دو را بهبود بخشد. و کاربران جدید در حال حاضر می توانند یک اشتراک پنج ساله فقط با 39.99 دلار دریافت کنند.

این اشتراک به شما امکان می دهد امنیت کاملی را برای شما فراهم کنید حداکثر 10 دستگاه در یک زمان، با قوانین متفاوت برای هر دستگاه. به سادگی یک نمایه مرور منحصر به فرد برای هر یک از دستگاه های خانواده خود تحت یک حساب واحد ایجاد کنید. به راحتی می توان فهمید که چرا Control D در Product Hunt دارای امتیاز پنج ستاره عالی است.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce