بهترین کیس های آیپد پرو 2024: آزمایش شده و بررسی شده توسط متخصص

بهترین کیس های آیپد پرو 2024: آزمایش شده و بررسی شده توسط متخصص

اجازه دهید با بیان اینکه قاب iPad Zugu واقعاً یک قاب محکم است شروع کنم و من واقعاً آن را دوست دارم. دارای پایه قابل تنظیم با 8 پیکربندی، سپر و پوسته مقاوم برای محافظت بیشتر در برابر سقوط، جیب قلم، قابلیت شارژ بی سیم و موارد دیگر. علاوه بر این، Zugu برای مدل‌های جدید iPad Pro M4 برای پیش‌سفارش قاب‌هایی در دسترس دارد.

من این قاب زوگو را روی iPad Air خود (تصویر بالا) در چند هفته گذشته به همراه چندین کیس دیگر آزمایش کردم، مورد علاقه من است. این بسیار کاربردی است اما همچنان کاربردی است و امنیت واقعی را در برابر ضربه و سقوط (نه فقط به عنوان یک پوشش سبک عمل می کند) فراهم می کند. من دوست داشتم از آن به عنوان پایه استفاده کنم، مخصوصاً هنگام آزمایش چندین برنامه یادداشت برداری در این ماه. این ماده با طراحی تمیز و جذاب، ممتاز و گران است.

و در حالی که عملکرد درجه یک است، چیز مورد علاقه من در مورد قاب زوگو رنگ آن است. من از قاب به رنگ رز صحرایی استفاده کرده ام و به عنوان یک دختر شرکتی واقعی Gen-Z، آن را دوست دارم. بسیاری از شرکت‌ها به رنگ‌های خارج از سیاه، سفید، قهوه‌ای و قهوه‌ای توجه نمی‌کنند، بنابراین انتخاب رنگ‌های منحصربه‌فرد عالی هستند، اما من هنوز هم آرزو می‌کنم که طرح‌ها و طرح‌های سرگرم‌کننده‌تر وجود داشته باشد. قاب‌های مدل جدید آی‌پد پرو نیز فعلاً رنگ‌های محدودی دارند، اما انتظار دارم به زودی موارد بیشتری را ببینیم.

مشتریان فعلی در وب‌سایت زوگو گفتند که محافظت کلی، عملکرد، کیفیت و زیبایی کیف زوگو را دوست دارند. بسیاری گفتند که این کیس ارزش بسیار خوبی دارد و حس برتری دارد، و حتی یکی از مشتریان گفت که ای کاش زودتر زوگو را پیدا می کردند.

حتی بهتر از آن این است که زوگو یک بار هزینه تعمیر +AppleCare را می پردازد اگر iPad شما در حین نگهداری از کیف زوگو آسیب ببیند. قاب زوگو به نظر من ارزش پولی را دارد و یک کیف همه جانبه محکم برای استایل و محافظت است.

ویژگی های کیف آیپد پرو Zugu: پایه قابل تنظیم با 8 زاویه | سپر و پوسته مقاوم برای محافظت در برابر سقوط | دریچه های جریان هوا | قابلیت نصب مغناطیسی ایمن | داخلی میکرو فیبر | پوشش مغناطیسی خواب/بیداری خودکار | جیب قلم در پشت | سازگاری شارژ بی سیم اپل Pencil | هزینه تعمیر رایگان AppleCare+



منبع: https://www.zdnet.com/article/best-ipad-pro-case/#ftag=RSSbaffb68