بهترین وکیل مهاجرت ️ آپدیت 1401 + لیست 5 تایی-بیات گروپ

بااین‌حال، مسیر مهاجرت برای هرکسی یکسان نیست و ممکن است شما با شرایطی روبه‌رو باشید که برای دوست شما رخ نداده باشد. اینجا توصیه می‌شود که حتماً یک وکیل مهاجرت در کنار خود داشته باشید تا راهنمایی‌های لازم را ارائه کند. اگر شما قدم‌های خود را به همراه این افراد خبره بردارید، کمتر دچار اشتباه خواهید شد و زمان خود را بهتر مدیریت خواهید کرد. شما با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید نام و مشخصات وکیل مهاجرتی که می‌خواهید با وی قرارداد ببندید را سرچ کنید. درصورتی‌که نتیجه حاصل شد، این افراد نام تأییدشده‌ای در سایت‌های معتبر دارند و درصورتی‌که موفق به پیداکردن نام یا مشخصات آن‌ها نشدید، بهتر است به دنبال مؤسسه حقوقی مهاجرتی دیگری باشید. می‌توان گفت که همه مردم به وکیل مهاجرتی احتیاج ندارند، اما اگر شرایط ویژه‌ای دارید، مثلاً مشکل حقوقی خاصی دارید، توصیه می‌شود که حتماً با وکیل مهاجرت مشورت کنید.

اولین چیزی که در مورد مهاجرت مهم است این است که بهترین وکیل مهاجرت را همراه خود داشته باشید که در تمام مراحل قانونی شما را همراهی کند و شما را به مقصد برساند. در واقع می توان گفت داشتن وکیل مجرب می تواند آینده و سرنوشت یک مهاجر را رقم بزند. تیم مهاجرتی کاناداپاس با سال‌ها فعالیت قانونی و اصولی در حوزه مهاجرت و با اخذ مجوزهای قانونی کشور مبدا و مقصد؛ آماده ارائه تمامی خدمات خدمات مهاجرتی در کانادا از جمله موسسه اعزام دانشجو به کانادا، موسسه کاریابی و تمامی ویزاهای موقت و دائم کانادا است. این موسسه توسط آقای مهیار حلاج‌پور اداره می‌شود که وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو و عضو رسمی شورای قانون گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا ICCRC با شماره پروانه R است.

  • وکیل مهاجرتی در ایران وجود ندارد، در واقع وکلا برای وکالت در حوزه خاصی نیازی به گذراندن دوره های تخصصی در دانشگاه ندارند.
  • با توجه به اینکه روش های متعددی برای اخذ ویزای کانادا وجود دارد و هر کدام از این روش ها الزامات و شرایط مخصوص به خود را دارند، بنابراین اطلاع دقیق از تمام پروسه های مهاجرت برای رسیدن به نتیجه دلخواه اجتناب ناپذیر است.
  • مشاورین موسسه تراست نیز از اساتید دانشگاه های کانادا و افراد دارای تجربه تحصیل کانادایی هستند و همین امر نیز باعث ارائه مشاوره‌های با کیفیت، کاربردی و ملموس به متقاضیان شده است.
  • در همین راستا موسسه تراست همواره شفافیت در خدمت رسانی و شفافیت در امور مرتبط به قرارداد و پرداخت‌های مالی را سرلوحه کار خود قرار دریافت اطلاعات بیشتر داده است.
  • وکیل مهاجرتی باید با تمامی قواعد و قوانین کشور مبدا و مقصد آشنایی کامل داشته باشد و به همین دلیل است که می تواند با داشتن مجوز به متقاضیان خدمات بسیار زیادی را ارائه دهد.
بهترین وکیل مهاجرت ️ آپدیت 1401 + لیست 5 تایی-بیات گروپ افرادی که تمایل به مهاجرت به کانادا دارند علاوه بر انتخاب مناسب ترین روش باید تمامی هزینه های مهاجرت به کانادا نظیر هزینه وکیـل مهاجرت به کانادا را در نظر بگیرند. وکیل مهاجرتی موظف است صرفا در چارچوب قرارداد مهاجرتی منعقده اقدام نماید و صرفا هزینه هایی که برای انجام مهاجرت لازم است را انجام داده و هزینه اضافه تری از موکل خود مطالبه ننماید . یک مهاجر با استفاده از مشاوره و آگاهی قبلی وکیل مهاجرت در مورد آداب و رسوم و قوانین حاکم بر کشور محل اقامت به راحتی می تواند در کشور مقصد اقامت داشته باشد.

داشتن تجربه بالا

با خواندن بندهای فوق، در صورتی که پیشرفت سریع پرونده شما برایتان اهمیت داشته باشد، بهتر است در موارد زیر از یک مشاور تخصصی و وکیل مهاجرت استفاده کنید. ما (وای ال جی) از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه را در وب سایت خود به شما ارائه می‌دهیم. برنامه ویزای استارت آپ کانادا مربوط به کارآفرینانی است که دارای مهارت و پتانسیل ایجاد بیزینس در کانادا هستند. وکلای تیم تراست در تمام مراحل مصاحبه همراه شما هستند و با توجه به تجربه و آگاهی که دارند شما را گام به گام برای داشتن مصاحبه ای عالی آماده می سازند. درباره حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا و خرید بیزنس در کانادا بیشتر بدانید.

چرا باید وکیل مهاجرتی داشته باشم؟

دلایل دیگری که ایرانی‌ها را به سمت کشور آلمان ترغیب می‌کند؛ وجود دانشگاه‌های عالی این کشور، زندگی ایده‌آل و رفاه بالای مردمان آن است. برای اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی و دانش آموزی و همراهان شما را یاری خواهیم کرد. شرکت توسعه بیزینس ،سرمایه گذاری استارت آپ i3 Capital گام به گام با بهترین متخصصین و مشاورین در خدمت اهداف کارآفرینانی است که برای پیشبرد اهدافشان به ما اعتماد کرده اند‌. کلمه به کلمه مکاتبات و برگ برگ اسناد، تصاویر، شواهد و قرائن لازم برای تامین نظر اداره مهاجرت کانادا و افسر مسئول رسیدگی با دقت تنظیم میشود. با سپردن پرونده خود به یک وکیل قانونی، وی قادر است در مصاحبه های مهاجرت به همراه شما باشد و مکاتبات مورد نظر را از طرف شما انجام دهد. همچنین، وکیل شما نواقص موجود در پرونده تان را تکمیل خواهد کرد و می تواند در مسیر اخذ ویزا نیز یاریتان کند.