بهترین هتل های تهران؛ 7 پیشنهاد لوکس ! مجله گردشگری سه کلیک

کاخ یک جایگزین فوق العاده برای اقامت در هتل های معمولی هم برای مهمانان شرکتی و هم برای بازدیدکنندگان فهیم شهر است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها به سبک بوتیک به طرز شگفت‌انگیزی مجهز شده‌اند و کارکنان خوش برخورد به تمام نیازهای شما پاسخ می‌دهند و به شما حریم خصوصی کامل، زمانی که به آن نیاز دارید و امکانات رفاهی که به آن عادت دارید، می‌دهند. کافه اسپیناس پالاس طیف گسترده ای از نوشیدنی ها، نوشیدنی های سبک را ارائه می دهد.

۵ مورد از لوکس ترین هتل های تهران

هتل‌ آپارتمان‌ها طرفداران خودشان را دارند، به‌ویژه اگر شیک و با امکانات کافی طراحی شده باشند، جایی مثل هتل آپارتمان وزرا. اینجا اقامتگاهی ۳ ستاره در خیابان وزراست و از آپارتمان اکونومی تا سوییت استودیو به مسافران ارائه می‌کند. اگر در تهران دنبال هتل‌ آپارتمان لوکس باشید، تاج‌محل گزینه خوبی‌ است. این‌ اقامتگاه ۵ ستاره دارد و هرکدام از واحد اقامتی‌اش امکانات کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲. هتل پارسیان آزادی

از دیگر امکانات دیگر هتل هم می‌توان به ۷ رستوران، ۲ کافی شاپ، انواع فروشگاه‌ها و…اشاره کرد و که رزرو این هتل را حتی دلنشین تر هم می‌کند. هتل پارسیان استقلال یکی از شاخص‌ترین این هتل‌هاست که با عمری بیش از ۵۰ سال هنوز هم در لیست هتل‌های ۵ ستاره تهران با کیفیت هتل پرشین پلازا در خیابان سهروردی عالی به‌شمار می‌رود. با اقامت در هتل ویستریا هم مانند اسپیناس پالاس هوای تازه تهران را به واسطه نزدیکی  به کوه‌ها در اختیار خواهید داشت. اینجا هم چشم‌انداز طبیعی از یک سو و نمای شهر به‌ویژه در شب، دل شما را می‌برد.

بهترین هتل های تهران؛ 7 پیشنهاد لوکس ! مجله گردشگری سه کلیک اگر به قصد اسکی عازم تهران هستید، هتل استقلال را باید نزدیک ترین اقامت گاه لاکچری به توچال دانست. با اقامت در این گروه اقامتگاه ها ضمن دوری از ازدحام شهر می توانید از طریق وسایل نقلیه عمومی در کمتر از یک ساعت به مرکز شهر برسید. هتل IBIS روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱ فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران واقع شده و برای کسانی که قصد سفر به نقاط مختلف جهان را دارند و نمیخواهند وارد شهر شوند، اقامتگاهی لوکس است. تجربه گردشگری شهری با گردشگران خارجی میتواند جالب و فرصت های مختلف اطلاعاتی و توریستی را در اختیار علاقمندان قرار دهد. در تهران، هر هفته و هر ماه، برنامه های رایگانی در حوزه های فوق الاشاره برگزار می شود که معمولا این رویدادها در رستوران های مجلل نقاط شمالی تهران اجرا می شود و با استقبال گسترده کاربران تهرانگرد اینترنیشن مواجه می شود. در این سایت، بیش از ۵۵۰ میلیون نظر توسط ۱۷۰ میلیون جهانگرد بارگذاری شده و به نوعی بانک اطلاعات عالی برای گردشگران مجازی در جهان به شمار می رود.

  • هتلی شانزده طبقه با واحدهای اقامتی لوکس و مجلل که تجربه لاکچری و اصیلی را رقم میزند.
  • گزارش امروز سرویس گردشگری مجله تخصصی لوکس تهران، شما را با ۱۳ اقامتگاه های لوکس پایتخت آشنا می کند.
  • تهران هتل خوب کم ندارد؛ اما بیشتر افراد به دنبال تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی هستند و حاضرند بهای زیادی برای آن بپردازند.
  • سینگل، دبل، تویین، دبل سوئیت، جونیور ، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال از جمله اتاق های معمولی تا مجلل هتل را شامل می گردد.
  • موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که شما با سفارت های بسیاری از جمله سفارت اسلوونی، سفارت عربستان سعودی، سفارت گرجستان، سفارت کرواسی و سفارت مغرب دسترسی خواهید داشت.

از طرف دیگر دسترسی خوب آن به میدان ونک و بزرگ‌راه کردستان رفت‌وآمد به جاهای مختلف شهر را ساده‌تر می‌کند. برگ برنده هتل آپارتمان تاج‌محل تزیین آن با حال‌وهوای هند و البته رستوران هندی پرآوازه‌اش است. علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند در زمین تنیس، سالن بدن‌سازی، اسپا یا سالن ماساژ وقت بگذرانند. در اتاق‌های هتل نمی‌توانید سیگار بکشید و اگر این قانون را رعایت نکنید، جریمه‌ نقدی می‌پردازید. کافی شاپ، کافی نت، فضای سبز، خودپرداز، اینترنت در لابی و اتاق، خدمات برای معلولین، استخر از خدمات هتل رمیس تهران با امتیاز 4 از 5 هستند.