بهترین معاملات VPN جمعه سیاه اولیه 2022

یافتن معاملات VPN واقعی می تواند کمی مشکل باشد زیرا قیمت ها به طور مکرر تغییر می کنند و با طول مدت اشتراک و افزونه های مختلف، پیچیده می شود. اکثر VPN ها برای اشتراک های طولانی تر هزینه کمتری دریافت می کنند و قیمت استاندارد خدمات اغلب به عنوان یک تخفیف بزرگ تبلیغ می شود. اما اگر VPN همیشه با 63٪ تخفیف در دسترس باشد، من آن را یک فروش نمی دانم. برای پیشنهادهای فهرست شده در این خلاصه، من قیمت تخفیف‌خورده را بر اساس آنچه پیشنهاد استاندارد در نظر می‌گیرم، به جای یک قیمت متورم خیالی که هرگز مجبور به پرداخت آن نخواهید بود، قرار دادم.

ما VPN های رایگان را در جمع بندی خود لحاظ نکردیم زیرا خدمات VPN رایگان مجموعه ای ترکیبی هستند. برای اجرای VPN نیاز به پول است و اگر پولی پرداخت نمی کنید، ممکن است با تبلیغات بمباران شوید یا در یک سرویس زیرمجموعه گیر کنید. این در بهترین حالت ممکن است. بدترین VPN های رایگان می توانند با فروش داده های شما درآمد کسب کنند، بنابراین اگر حریم خصوصی و امنیت خود را جدی می گیرید، بهتر است از یک سرویس پولی استفاده کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/early-black-friday-vpn-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

برای این معاملات VPN جمعه سیاه، ما فقط ارائه دهندگان VPN معتبر و قابل اعتماد را در نظر گرفتیم. هیچ کمبودی در VPN وجود ندارد، اما تعداد محدودی از شرکت ها وجود دارند که VPN های امن و کاربرپسند را ارائه می دهند.