بهترین معاملات روز کارگر 2022 در مورد تجهیزات فضای باز


حتی با وجود اینکه تابستان به پایان می رسد، هوا در حال خنک شدن است و ممکن است بخواهید زمان بیشتری را صرف آشپزی در بیرون از خانه کنید یا صرفاً حیاط آراسته خود را حفظ کنید. شما می توانید در تمام طول سال از این لوازم در فضای باز لذت ببرید، اکنون با قیمتی با تخفیف. ما بهترین معاملات فضای باز را از Amazon، Lowe’s، و Wayfair گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید تابستان را با یک حیاط تازه و غذای تازه با استفاده از لوازم خانگی تازه به پایان برسانید.

خواندنی:

  • قیمت فعلی: 559 دلار
  • قیمت اصلی: 699 دلار

اگر اهل کمپینگ یا علاقه مندان به فضای باز هستید، اما عشق شما به فضای باز به اندازه کافی برای قطع برق کافی نیست، این نیروگاه قابل حمل Yeti ابزاری است که ارزش سرمایه گذاری را دارد. با چهار پورت مختلف می‌توانید تلفن، گریل پلت، یخچال قابل حمل، تلویزیون، روتر Wifi و بیشتر. راه‌حل‌های شارژ پرسرعت نیز به شما امکان می‌دهند ظرف چند دقیقه شارژ شوند، بنابراین هرگز با تلفن مرده سرگردان نخواهید شد. شارژر قابل حمل چگونه شارژ می شود؟ زمانی که Yeti 500X با پنل های خورشیدی قابل حمل جفت شود، می تواند از طریق خورشید شارژ شود. همچنین می‌توانید یتی را برای شارژ کامل در 10 ساعت به دیوار یا به ماشین خود وصل کنید. توجه داشته باشید، یتی خود را از منبع 12 ولت و با استفاده از کابل دیگری غیر از کابلی که همراه آن است شارژ نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دستگاه آسیب وارد کنید.

  • قیمت فعلی: 119 دلار
  • قیمت اصلی: 149 دلار

با استفاده از این تریمر شارژی، بخارات و آکوردهای معمول و دردسرهای کوتاه کردن پرچین ها و بوته های شما همراه با سبزی اضافی از بین می رود. به جای آکورد، موبر از یک سر تغذیه خودکار دو خطی با یک خط 0.065 اینچی استفاده می کند که می تواند یک ردیف 12 اینچی از چمن یا پرچین را برش دهد. با استفاده از یک باتری 2.0 Ah (شامل) می توانید تنها با یک بار شارژ تا یک ساعت از آن استفاده کنید.

  • قیمت فعلی: 607 دلار
  • قیمت اصلی: 759 دلار

آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که بتوانید سطح سوخت را ردیابی کنید یا میزان پخته شدن گوشت را هنگام کباب کردن کنترل کنید، اما نمی‌خواهید پس از باز کردن درب، دود به شما بخورد؟ این کباب پز می تواند آن آرزو را محقق کند. با یک برد کنترل دیجیتالی متصل شده که به صورت پشت سر هم با پروب های گوشت کار می کند، می توانید بدون باز کردن درب آن را بررسی و ردیابی کنید. گلوله های چوب سخت برای کباب کردن مرغ، ماهی یا شکار عالی است، طعمی غنی و چوبی ارائه می دهد. حتی می توانید با دودکش داخلی سیگار بکشید. این گریل با داشتن 849 اینچ مربع از سطح کل سطح پخت و 28 اینچ عمق منطقه پخت و پز (از جلو به عقب)، این امکان را فراهم می کند که تمام افراد خانواده از آن لذت ببرند و یک ابزار عالی برای تهیه غذای هفتگی است. فقط مطمئن شوید که منطقه کباب پز در فضای باز مورد نظر شما می تواند ابعاد 55 در 52 اینچ این گریل را در خود جای دهد.

  • قیمت فعلی: 448 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

این گریل رویال گورمت 6 شعله با رنگ آبی رویال با مشعل جانبی داخلی و کابینت برای پادشاه (یا ملکه) گریل عالی است. چه در حال سرو استیک، ماهی سالمون یا کدو حلوایی باشید، این منطقه پخت و پز 855 اینچ مربعی برای سرگرمی عالی است. همچنین لازم نیست منتظر روشن شدن مشعل ها باشید زیرا سیستم جرقه زنی الکترونیکی یک دکمه اجازه می دهد تا گرمای سریع و یکنواخت را برای مهمانان شما فراهم کند. با مانیتورهای دماسنج داخلی، در حین معاشرت یا لذت بردن از فضای باز، لازم نیست نگران چک کردن مداوم کباب پز باشید. این کباب پز مجهز به راه اندازی با یک دکمه و سینی گریس قابل جابجایی، زندگی شما را آسان تر می کند.

  • قیمت فعلی: 199 دلار
  • قیمت اصلی: 249 دلار

این پنل خورشیدی قابل حمل چهار پنل، استفاده از شارژ را به حداکثر می‌رساند و همچنین به راحتی برای سفر در خودروی شما قرار می‌گیرد. NOMAD 50 برای جفت شدن با آن عالی است Yeti 200X یا 500X برای تامین وسایل ضروری خود در حالی که در یک سفر طولانی یا کمپینگ هستید. با 50 وات، می توانید پاور بانک ها و نیروگاه ها را شارژ کنید تا وسایل الکترونیکی ضروری شما همیشه در دسترس و آماده کار باشند. این پانل ها همچنین دارای کابل های شارژ داخلی با کابل 8 میلی متری هستند که به شما امکان می دهد پانل های خورشیدی اضافی را به صورت زنجیره ای برای شارژ طولانی تر وصل کنید.

هر ساله در اولین دوشنبه سپتامبر، روز کارگر یک تعطیلات فدرال ایالات متحده است که برای اولین بار در سال 1882 جشن گرفته شد. این تعطیلات با هدف تجلیل از کارگران آمریکایی و دستاوردهای آنها، اکنون معمولاً با فروش مشخص می شود و نماد پایان غیررسمی تابستان است. امسال روز کارگر روز دوشنبه 5 سپتامبر است.

ما اینترنت را در چندین خرده فروش بررسی می کنیم و عوامل زیادی را در نظر می گیریم. اولاً، اگر محصول کمتر از 15٪ تخفیف داشته باشد، معمولاً معامله خوبی نیست. استثناهایی برای آن وجود دارد، مانند محصولات اپل، که بسیار محبوب هستند اما معمولا در فروش نیستند. قانون کلی ما این است که باید حداقل 15٪ تخفیف داشته باشد.

علاوه بر این، ما در شش ماه گذشته هر موردی را که فکر می‌کنیم بسیار خوب است بررسی می‌کنیم تا مطمئن شویم که واقعاً یک معامله عالی دریافت می‌کنید. هر چیزی که قیمت‌گذاری شده باشد تا به‌عنوان یک معامله ظاهر شود، که در آن قیمت را چند روز قبل افزایش می‌دهند و آن را به روز “معامله” کاهش می‌دهند، در این لیست گنجانده نشده است. ما می خواهیم مطمئن شویم که بهترین معامله را برای این موارد دریافت می کنید.

در حالی که فروش در تاریخ واقعی روز کارگر انجام می شود، مانند فروش روز استقلال و روز یادبود، می توانید انتظار داشته باشید که معاملات و فروش ها زودتر از تعطیلات شروع شده و کمی بعد از تعطیلات به پایان برسد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/yard-outdoors/best-labor-day-deals-outdoor-appliances/#ftag=RSSbaffb68