بهترین معاملات دوربین امنیتی برای روز اول اکتبر

دوربین های امنیتی بی سیم، در فضای باز، مقاوم در برابر آب و هوا IP67 هستند که با باتری های قابل شارژ داخلی کار می کنند. با یک بار شارژ در هر دوربین می توانید تا شش ماه بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

با قیمت اولیه 239 دلار، می توانید یک کوپن را مستقیماً در صفحه محصول آمازون گیره دهید تا 60 دلار از قیمت اصلی صرفه جویی کنید و قیمت خود را 179 دلار کنید.

Eufy اخیرا Homebase 3 جدیدتر خود را منتشر کرده است که شما نیز می توانید آن را انجام دهید اینجا خرید کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/best-security-camera-deals-amazon-prime-early-access-sale-prime-day-october/#ftag=RSSbaffb68

را پایگاه اصلی 2، که در حال حاضر برای سیستم امنیتی خانه خود از آن استفاده می کنم، یک مرکز بدون اشتراک است که می تواند تا 16 گیگابایت فیلم را به صورت محلی ذخیره کند، و همچنین به عنوان مکان مرکزی که دستگاه های Eufy شما با هم ملاقات می کنند، کار کند. زنگ هشدار 100 دسی بل به اندازه کافی بلند است که در کل خانه ما شنیده شود و به طور یکپارچه و قابل اطمینان همراه با زنگ هشدار دیگر ما کار می کند. امنیت یوفی دستگاه ها

اگر به دنبال تقویت امنیت خانه خود بدون اضافه کردن هزینه اشتراک ماهانه هستید، با این بسته Eufy که شامل دو eufyCams 2C و Homebase 2 است، اشتباه نکنید.

  • قیمت فعلی: 179 دلار
  • قیمت اصلی: 239 دلار