بهترین معاملات جمعه سیاه اپل در اوایل 2022: صرفه جویی در AirPods Max، MacBook Air و موارد دیگر از امروز شروع می شود

یکی از مشکلات هدیه دادن محصولات اپل این است که معمولاً قیمت بالایی دارند. با این حال، از آنجایی که در حال حاضر وارد فصل تعطیلات شده‌ایم، اپل زودتر تخفیف‌هایی را برای بسیاری از محصولات خود ارائه می‌کند. برای یافتن معاملات خوب برای خانواده و دوستان اپل دوست خود، برای یافتن بهترین گزینه های ZDNET به ادامه مطلب بروید.

به طور کلی بهترین پیشنهادات اپل در اوایل جمعه سیاه 2022

درست در ماه سپتامبر، اپل اپل واچ سری 8 خود را کنار گذاشت. برای یک محصول جدید که به این زودی در معرض فروش قرار می گیرد، کار بزرگی است، و اگر علاقه مند به خرید هستید، اکنون زمان خوبی خواهد بود. سری 8 مقاوم در برابر آب است، می تواند تناسب اندام را ردیابی کند، بینش سلامتی دارد و دارای اقدامات ایمنی پیشرفته ای مانند تشخیص سقوط و تصادف است. مهمتر از همه، ZDNET آن را آزمایش کرد و تحت تاثیر قرار گرفت.

مرور: بررسی اپل واچ سری 8

  • قیمت فعلی: 1,399.00 دلار
  • قیمت اصلی: 1,499.00 دلار
از بین تمام معاملات موجود در لیست، این معامله دارای بیشترین تخفیف است. آی‌پد مینی با 20 درصد تخفیف در دسترس است، که به ندرت در محصولات اپل اتفاق می‌افتد. آی‌پد مینی هدیه‌ای بسیار کاربردی است، زیرا کاربردهای بسیار زیادی دارد و یک امتیاز اضافی دارد-این یک مینی است. اندازه کوچک‌تر باعث می‌شود تا در هر کجا که می‌روید به همراه داشته باشید. اگر شخصی در لیست شما اغلب رفت و آمد می کند یا کیفی با خود حمل می کند که به اندازه کافی سنگین است، یک مینی جایگزین عالی برای اندازه کامل خواهد بود. من شخصاً می‌دانم که وقتی از محل کار با اتوبوس به خانه می‌روم، نمی‌خواهم دستگاه بزرگی را برای خواندن، یادداشت‌برداری یا وب‌گردی ام بسازم.

  • قیمت فعلی: 92.88 دلار
  • قیمت اصلی: 99.00 دلار

اکنون می دانم که ممکن است فکر کنید این صرفه جویی بزرگی نیست و کاملاً در اشتباه نیستید. با این حال، ارزش در این خرید این است که هر AirTag جداگانه با قیمت 29 دلار به فروش می رسد و از طریق این بسته، شما در حال حاضر 20 دلار پس انداز کرده اید. این صرفه جویی، به علاوه شش درصد تخفیف اضافی، یک معامله واقعا خوب را ایجاد می کند. امتیاز دیگر این است که می‌توانید اینها را به‌صورت جداگانه به عنوان چهار جوراب‌دار مختلف به افراد بدهید. AirTag ها چیزی است که همه می توانند از آن بهره ببرند زیرا همه حداقل یک چیز دارند که می خواهند آن را پیگیری کنند.

  • قیمت فعلی: 117.97 دلار
  • قیمت اصلی: 157.99 دلار

این لپ تاپ بهترین مک بوک ایر موجود در بازار است که از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه M2 اپل بهره می برد. تراشه M2 به این لپ تاپ اجازه می دهد تا عمر باتری بسیار طولانی –18 ساعت داشته باشد. علاوه بر این، به دلیل اینکه این مدل Air است، با وجود تمام قابلیت های آن، تنها 2.7 پوند وزن دارد. در نهایت، این مدل خاص دارای ظرفیت ذخیره سازی زیادی است: 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD. قیمت تخفیف خورده برای چنین لپ تاپ باکیفیتی واقعاً عالی است.

  • قیمت فعلی: 299.99 دلار
  • قیمت اصلی: 329.00 دلار

اگر به دنبال هدفون های بی سیمی هستید که کیفیت صدای خوبی را بدون زنگ و سوت های غیرضروری ارائه دهد، این هدفون ایده آل است. این ایرپادها یک راه اندازی ساده با یک ضربه دارند و به طور خودکار متصل می شوند. به علاوه، هنگامی که یک یا هر دو هدفون را از گوش خود خارج می کنید، به طور خودکار صدا را متوقف می کنند. با قاب شارژ، عمر باتری می تواند بیش از 24 ساعت با حداکثر 5 ساعت گوش دادن به هر بار شارژ دوام بیاورد. این می تواند هدیه خوبی برای کسی باشد که به حذف نویز فعال یا صدای فضایی اهمیتی نمی دهد و فقط هدفون هایی را می خواهد که این کار را انجام دهند.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 اپل در آمازون

برای دریافت بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه اپل، ما در وب برای مواردی جست‌وجو کردیم که می‌توانند یک هدیه عالی (یا خرید شخصی — ما قضاوت نخواهیم کرد) بدون شکستن بانک. محصولات اپل در حال حاضر یک سرمایه گذاری هنگفت هستند، بنابراین ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا جایی که می توانید در پول خود صرفه جویی کنید.

آی‌پد هدیه‌ای عالی برای هر کسی است که در لیست خرید شما قرار دارد، زیرا می‌تواند به عنوان یک نوت بوک، صفحه اسکچ‌پد، کتاب‌خوان الکترونیکی، لپ‌تاپ کوچک و غیره باشد. همه می توانند از یکی از ویژگی هایی که ارائه می دهد استفاده کنند و برای یک محصول اپل، این در پایین ترین سطح مقیاس قیمت قرار دارد. برخلاف گجت‌های فناوری گران‌تر، استفاده از آی‌پد ساده است که هم بچه‌های کوچک شما و هم بزرگ‌ترها می‌توانند به راحتی آن را بفهمند.

  • قیمت فعلی: 399.99 دلار
  • قیمت اصلی: 499.00 دلار

دوشنبه سایبری در دوشنبه پس از جمعه سیاه اتفاق می افتد. امسال در 28 نوامبر فرود می آید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-apple-black-friday-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه اپل در Best Buy وجود دارد:

در زیر هشت بهترین معاملات اولیه اپل را که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است. در پایین صفحه، سایر معاملات جالب اپل را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و Walmart مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 467.42 دلار
  • قیمت اصلی: 549.00 دلار

مرور: بررسی AirPods Max: صدا و عملکرد خیره کننده به این معنی است که هدفون 550 دلاری را حفظ می کنم

  • قیمت فعلی: 99.98 دلار
  • قیمت اصلی: 179.00 دلار

هدفون Apple AirPods Max Wireless Over-Ear تنها هدفون روگوشی اپل در خط AirPod است و حالت ANC، صدای فضایی و شفافیت را ارائه می دهد. این هدفون دارای برچسب قیمت بسیار بالایی است، بنابراین تخفیف 15 درصدی می تواند تا حد زیادی در هزینه شما صرفه جویی کند.

جمعه سیاه 2022 در 25 نوامبر، روز پس از روز شکرگزاری است. با این حال، فروش جمعه سیاه زودتر شروع می شود و به همین دلیل ما این لیست را تهیه کردیم.

دقیقاً همینطور، تعطیلات نزدیک است و زمان شروع دوباره خرید است. خرید تعطیلات می تواند زمان بسیار پر استرسی باشد، زیرا می خواهید برای مردم هدایایی دریافت کنید که بدون شکستن بانک ناامید نشوند. اگر کسی را می‌شناسید که قبلاً اکوسیستم دستگاه‌های اپل دارد، خرید یک آیتم اپل دیگر برای او برای ساخت مجموعه‌اش هدیه‌ای است که مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه اپل در حال انجام در آمازون است:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 اپل در Walmart

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه اپل وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 اپل در Best Buy

اپل به تازگی آخرین Apple TV 4K خود را حذف کرده است، به این معنی که زمان مناسبی برای دریافت تخفیف سنگین در مدل قبلی است. با این معامله، می توانید 44 درصد در خرید محصولی که اکوسیستم اپل شما را به ارتفاعات جدیدی می برد، صرفه جویی کنید. هنگامی که یک دستگاه پخش جریانی Apple TV را خریداری می کنید، یک کنترل از راه دور و همچنین یک جعبه شیک ارائه می شود که به شما امکان می دهد به تمام نیازهای سرویس پخش خود در تلویزیون خود و همچنین مزایای رابط اپل مانند Apple Music و AirPlay دسترسی داشته باشید.

  • قیمت فعلی: 489.99 دلار
  • اصلی قیمت: 529.00 دلار

اگر به این فکر می کنید که این سرمایه گذاری بزرگ را انجام دهید، ممکن است تا زمانی که می توانید مقداری پول پس انداز کنید. یک امتیاز بزرگ، این هدفون توسط متخصص ZDNET بررسی و تایید شده است.