بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه Walmart 2022: امروز 600 دلار در تلویزیون ال جی، 400 دلار در مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey صرفه جویی کنید

جمعه سیاه روز بعد از روز شکرگزاری برگزار می شود و شروع فصل خرید تعطیلات ایالات متحده است. با این حال، در سال های اخیر، جمعه سیاه به یک هفته کامل تمدید شده است و دوشنبه سایبری را نیز شامل می شود.

ما همچنین یک معامله لپ تاپ ویندوز برای HP Pavilion در Walmart پیدا کردیم. این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD است.

  • قیمت فعلی: 129 دلار
  • قیمت اصلی: 179 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات تلویزیونی جمعه سیاه وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر هدفون جمعه سیاه در Walmart

در زیر 10 بهترین معاملات اولیه Walmart را که می توانیم پیدا کنیم آورده شده است. در پایین صفحه، معاملات جالب دیگری از Walmart را مشاهده خواهید کرد که ارزش بررسی را نیز دارند.

  • قیمت فعلی: 996 دلار
  • قیمت اصلی: 1599 دلار

در سال‌های اخیر در جریان فروش بلک فرایدی، معاملات جاروبرقی ربات‌های زیادی را دیده‌ایم. پیش از رویداد خرید، والمارت 110 دلار تخفیف برای جاروبرقی ربات Shark ION ارائه می‌کند، یک مدل وای‌فای مقرون‌به‌صرفه که می‌تواند از طریق دستیار صوتی یا دستگاه تلفن همراه شما کنترل شود. با یک بار شارژ می توانید تا 120 دقیقه تمیز کنید. نظافت بدون دردسر را در این فصل تعطیلات هدیه دهید.

  • قیمت فعلی: 49 دلار
  • قیمت اصلی: 99 دلار

محصولات هدفون هر ساله بدون شکست در فروش بلک فرایدی ظاهر می‌شوند و قبل از این رویداد، قیمت مناسبی برای هدست‌های بازی پیدا کرده‌ایم. در حال حاضر می توانید 30 دلار در هدست Razer Barracuda X، مناسب برای بازی و استفاده از تلفن همراه، صرفه جویی کنید. یک میکروفون جداشدنی وجود دارد و هدست با رایانه شخصی، PS5، نینتندو سوییچ و اندروید سازگار است.

  • قیمت فعلی: 629 دلار
  • قیمت اصلی: 849 دلار

در حالی که آمازون، Best Buy و Target نیز معاملات اولیه جمعه سیاه دارند، Walmart از لحاظ تاریخی معاملات بزرگی را روی لپ‌تاپ، ساعت‌های هوشمند و گجت‌های خانگی IoT راه‌اندازی می‌کند. ما از ردیاب‌های قیمت استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم بهترین معاملات منتهی به جمعه سیاه را به شما می‌گوییم.

یک پیشنهاد تلویزیون جایگزین موجود در Walmart قبل از جمعه سیاه در تلویزیون هوشمند بزرگتر 60 اینچی سامسونگ است. این مدل با تخفیف بیش از 150 دلار، دارای صفحه نمایش 4K کریستال اولترا اچ دی، پردازنده 4K برای بهبود تصویر و نرخ رفرش 60 هرتز است.

  • قیمت فعلی: 1199 دلار
  • قیمت اصلی: 1599 دلار

در سال 2022، سایبر دوشنبه در روز دوشنبه، 28 نوامبر برگزار می شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/early-walmart-black-friday-deals-november-10-2022/#ftag=RSSbaffb68

جمعه سیاه هر سال در آخرین جمعه ماه نوامبر برگزار می شود. در سال 2022، جمعه سیاه در 25 نوامبر آغاز می شود.

آخرین باری که این صفحه به‌روزرسانی دریافت کرد، این‌ها آخرین معاملات Walmart بودند که ارزش بررسی را دارند:

به طور کلی بهترین معاملات والمارت در اوایل جمعه سیاه 2022

والمارت یکی از برترین خرده‌فروشان در ایالات متحده است، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که این شرکت در مورد پیشنهادهای فصلی رشد کند.

تعداد زیادی از معاملات اپل در جمعه سیاه – یا در هر زمانی از سال ظاهر می شود – اما ما یک iPad Air با 120 دلار تخفیف در Walmart پیدا کردیم. این مدل با صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina، پردازنده A14 و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی SSD ارائه می شود – مشخصات عالی برای یکی از تبلت های مورد علاقه ما.

  • قیمت فعلی: 599 دلار
  • قیمت اصلی: 749 دلار
یکی از بهترین معاملات والمارت قبل از جمعه سیاه مربوط به تلویزیون 55 اینچی ال جی است. این تلویزیون هوشمند دارای صفحه نمایش OLED 4K UHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این تلویزیون دارای یک پردازنده هوش مصنوعی a7 برای بهبود کیفیت تصویر و صدا است. به علاوه، در حال حاضر بیش از 600 دلار تخفیف دارد.

  • قیمت فعلی: 447 دلار
  • قیمت اصلی: 598 دلار

در اینجا چند پیشنهاد دیگر هدفون جمعه سیاه وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

دیگر معاملات جمعه سیاه در Walmart

همچنین یک معامله عالی برای مانیتور در Walmart وجود دارد. مانیتور گیمینگ 49 اینچی سامسونگ Odyssey نوعی مانیتور منحنی مناسب برای گیمرهایی است که می‌خواهند صفحه‌نمایش بزرگی برای همراهی دستگاه‌های سطح بالا داشته باشند. اگرچه ارزان نیست، اما Odyssey یک صفحه نمایش خمیده QLED 49 اینچی، فناوری نقطه کوانتومی و نرخ تازه سازی 240 هرتز را ارائه می دهد.

  • قیمت فعلی: 139 دلار
  • قیمت اصلی: 249 دلار

اگر به یک جفت هدفون مناسب برای ورزش و جلسات باشگاه نیاز دارید، Walmart شما را پوشش می دهد. شما می توانید 50 دلار در خرید یک جفت هدفون Bose Sport که بی سیم هستند، صرفه جویی کنید. این مجموعه دارای فنجان های نرم و سیلیکونی است تا در حین فعالیت های سخت مانند ورزش از بین نرود.

  • قیمت فعلی: 199 دلار
  • قیمت اصلی: 309 دلار
دوشنبه سایبری پس از روز شکرگزاری و جمعه سیاه رخ می دهد. در حالی که در ابتدا با تجارت الکترونیک مرتبط بود، اکنون بسیاری از خرده فروشان ایالات متحده از این روز برای ترویج فروش فناوری از جمله لپ تاپ، تلفن های هوشمند، تبلت ها و لوازم الکترونیکی خانگی استفاده می کنند.

اگر پیش از جمعه سیاه به دنبال تبلت هستید، والمارت یک پیشنهاد عالی برای Samsung Galaxy Tab S7 Plus دارد. این تبلت بزرگ 12.4 اینچی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD است. یک قلم S موجود است، بنابراین می توانید از آن برای اهداف خلاقانه و یادداشت برداری استفاده کنید.

  • قیمت فعلی: 349 دلار
  • قیمت اصلی: 469 دلار

بهترین معاملات والمارت جمعه سیاه را در زیر بررسی کنید.

آخرین معاملات اولیه Walmart Black Friday 2022

ما همچنین یک معامله مناسب در مورد ساعت هوشمند اپل پیدا کرده ایم. در Walmart، می‌توانید نسل اول اپل واچ SE را با هر دو اتصال GPS + سلولی با قیمت ۱۹۹ دلار خریداری کنید. به علاوه، این ساعت دارای یک بند ورزشی آبی Abyss است.

معاملات بیشتر برای رایانه های شخصی جمعه سیاه در Walmart

بلک فرایدی یکی از بهترین فرصت ها برای دریافت هدایا و ابزارهای تخفیف قبل از تعطیلات است.

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

رویداد خرید عمده در روز جمعه، 25 نوامبر — یک روز پس از روز شکرگزاری برگزار می شود. بسیاری از خرده فروشان بزرگ ایالات متحده، فروش جمعه سیاه را با هزاران تخفیف در لباس، لوازم الکترونیکی و غیره راه اندازی می کنند.

در اینجا برخی دیگر از معاملات بلک فرایدی کامپیوتر و لپ تاپ در حال حاضر در Walmart وجود دارد:

معاملات تلویزیون جمعه سیاه بیشتر در Walmart

Walmart رویداد فروش را با معرفی «تخفیفات روز جمعه سیاه» گسترش داده است و فروش دستگاه‌های فناوری مانند لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های تلفن همراه، جاروبرقی ربات، تلویزیون، هدفون و موارد دیگر آغاز شده است. با شروع معاملات جدید، ما راهنمای خود را برای پوشش بهترین معاملات اولیه Walmart به روز می کنیم. ما همچنین مراقب معاملات سایر خرده‌فروش‌ها مانند آمازون، تارگت و بهترین خرید بوده‌ایم تا بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه را در همه جا پیدا کنیم.