بهترین معاملات تلفن T-Mobile موجود در حال حاضر: آگوست 2022

من مدتی را صرف بررسی لیست تبلیغات و معاملات T-Mobile کرده ام و فکر می کنم درک خوبی از آن دارم. در زیر تعدادی از بهترین معاملاتی که Uncarrier در حال حاضر ارائه کرده است را خواهید دید. آیا می خواهید از معاملات T-Mobile به روز باشید؟ این صفحه را نشانه گذاری کنید.

اعتبار به مدت 24 ماه تقسیم می شود و به صورت حساب شما اعمال می شود.

با این حال، اغلب اوقات، چاپ ظریفی وجود دارد که باید آن را بخوانید و سعی کنید رمزگشایی کنید. چاپ ریز گفته شده معمولاً شامل نوع تلفنی است که می‌توانید با آن معامله کنید، مدت زمانی که اعتبارات در صورت‌حساب ماهانه شما اعمال می‌شود و اینکه آیا برنامه قیمت خاصی برای واجد شرایط بودن لازم است یا خیر.

اعتبارات برای همه گوشی‌های گلکسی به جز Z Fold 3 که اعتبار آن بیش از 36 ماه تقسیم می‌شود، بیش از 24 ماه تقسیم می‌شود.

T-Mobile تا 800 دلار به شما می دهد تا برای هر مدل آیفون 12 یا آیفون 13 درخواست دهید، تا زمانی که برخی از شرایط را داشته باشید، برخی از آنها را کاملا رایگان می کند. اول، تلفنی است که با آن معامله می کنید. بعدی طرح قیمتی است که برای آن ثبت نام کرده اید.

چه در حال بحث در مورد پرش از روی T-Mobile باشید، چه شرکت مخابراتی فعلی خود را در گرد و غبار رها کنید، یا آماده باشید که تلفن قدیمی خود را ارتقا دهید، تا بتواند گرد و غبار را جمع آوری کند، معاملات زیادی وجود دارد که می توانید پیدا کنید. .

سری Samsung Galaxy S22 به Uncarrier رسیده است و خریداران قاطع می توانند از مزایای پیش خرید جدیدترین گوشی های هوشمند بهره مند شوند. در حال حاضر، T-Mobile شما را با یک Samsung Galaxy S22 رایگان با خط جدید Magenta MAX پذیرایی می کند.

در طرح Magenta Max نیستید؟ هنوز هم می‌توانید تا 400 دلار ارزش مبادله‌ای برای دستگاه‌های واجد شرایط و هر طرح داده دیگری یا زمانی که خط جدیدی اضافه می‌کنید، دریافت کنید. تخفیف معامله در طی 24 اعتبار قبض ماهانه به شما بازپرداخت می شود.

اما، صرفه جویی 800 دلاری تنها معامله ای نیست که T-Mobile روی آیفون ارائه می دهد. اگر آیفون 12 یا آیفون 13 را از اپراتور خریداری کنید، 700 دلار تخفیف برای آیفون 12 یا آیفون 13 دیگر دریافت خواهید کرد.

سامسونگ از گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی اس 22 رونمایی کرده است، اما کاربران هنوز هم می‌توانند قبل از اینکه گلکسی اس 21 از بین برود، معامله‌ای را برای خرید آن انجام دهند. هنگام شروع طرح Magenta Max یا با یک معامله واجد شرایط تحت این طرح، می توانید این تلفن را به صورت رایگان ایمن کنید. علاوه بر این، Galaxy S21 FE هنگام ثبت نام در طرح Magenta Max، از همان معامله تلفن رایگان برخوردار است.

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-tmobile-phone-deals/#ftag=RSSbaffb68با معرفی گوشی تاشو Z Flip4، می‌توانید تا 50 درصد تخفیف دستگاه را با خط جدید و معامله واجد شرایط دریافت کنید. کسانی که دارای طرح Magenta MAX هستند، می توانند آن را به صورت رایگان در هنگام معامله با تلفن خود دریافت کنند یا یک خط جدید تا 999 دلار پس انداز اضافه کنند. شما می‌توانید از میان چهار رنگ مختلف، از جمله رنگ بنفش بورا، یکی را انتخاب کنید.

اگر خط جدیدی با طرح نرخ واجد شرایط اضافه کنید، می‌توانید Pixel 6a تازه راه‌اندازی‌شده را همین حالا در T-Mobile به صورت رایگان دریافت کنید. متناوبا، اگر فقط می‌خواهید تلفن خود را مبادله کنید، می‌توانید تا 300 دلار تخفیف با هر دستگاه معامله واجد شرایط دریافت کنید. Pixel 6a در سه رنگ مختلف عرضه می شود و دارای تراشه پردازشی Tensor امضای گوگل و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین دوگانه واید 12.2 مگاپیکسلی است.

تی موبایل چندین تبلیغ دیگر دارد در حال حاضر در کنار معاملات تلفن های پیکسل، آیفون و گلکسی اجرا می شود. با این حال، اکثر این تلفن‌ها مدل‌های پایه‌ای هستند که ممکن است بهترین عملکرد یا گوشی‌های قدیمی‌تر را ارائه ندهند. با این حال، اگر فقط به یک تلفن نیاز دارید، در اینجا چند گزینه وجود دارد که ارزش در نظر گرفتن دارد: