بهترین معاملات تلفن بی سیم Verizon در حال حاضر: فوریه 2022

ورایزون در این لیست یک نوع از همان معامله ای را ارائه می دهد که در مورد آیفون 13 دارد. در حال حاضر، در صورت خرید یک دستگاه، می‌توانید یک Galaxy S22 رایگان دریافت کنید، و می‌توانید یک ساعت هوشمند رایگان به عنوان بخشی از قرارداد بسته خود دریافت کنید.

شاید تصمیم گرفته اید برای استفاده از شبکه 5G میان باند جدید و به سرعت در حال رشد آن، به Verizon تغییر دهید، یا شاید شما یک کهنه کار Verizon Wireless هستید که فقط به دنبال تازه کردن آن گوشی قدیمی است. در هر صورت، Big Red قراردادی برای دستگاه جدیدی دارد که یا شما را وارد بازار می کند یا شما را در آنجا نگه می دارد.

آیا آن آیفون 14 پرو مکس را جستجو می کنید؟ زمانی که با طرح‌های انتخابی نامحدود معامله می‌کنید، ورایزون تا 1000 دلار تخفیف روی دستگاه به شما می‌دهد. حتی می توانید دستگاه های آسیب دیده را نیز معامله کنید! اگر یک گوشی اپل 5G بخرید، می توانید ساعت هوشمند اپل را با قیمتی کمتر از 5 دلار در ماه یا یک آیپد با حداقل 8 دلار در ماه انتخاب کنید.

اگر به دنبال جدیدترین گوشی هوشمند موجود در بازار هستید، به Google Pixel 7 Pro نگاهی بیندازید. هنگامی که شرکت مخابراتی را تغییر دهید، Verizon تا 700 دلار تخفیف برای دستگاه جدید به اضافه 200 دلار اعتبار اضافی ارائه می دهد. با این قرارداد، می‌توانید یک ساعت هوشمند Google Pixel را با حداقل 5 دلار در ماه با خرید خود نیز بسته‌بندی کنید.

Verizon تا 800 دلار تخفیف برای گوشی هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Z Flip 4 با معاملات واجد شرایط ارائه می دهد. این معامله برای طرح‌های نامحدود 5G و 5G+ اعمال می‌شود، و پس از دریافت معامله واجد شرایط، 100 دلار اعتبار برای صورت‌حساب ماهانه شما در مدت 36 ماه اعمال می‌شود. این خرده‌فروش تلفن همچنین یک ساعت هوشمند را با خط جدید و خرید گوشی‌های هوشمند اندرویدی 5G ارائه می‌کند – به صورت رایگان.

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-verizon-phone-deals/#ftag=RSSbaffb68

به عنوان یک سر بالا، این تلفن آنقدر محبوب است که تا هفته اول نوامبر قابل سفارش است، بنابراین قبل از گرفتن عکس‌های خانوادگی روز شکرگزاری، می‌توانید برای دریافت آن اقدام کنید.

البته، به عنوان یک شرکت حامل، معاملات ورایزون نسبت به یک درصد ساده از قیمت خرید شما واضح تر است. با این اوصاف، اجازه ندهید کمی پیچیدگی شما را از امکان به ثمر رساندن برخی ارتقاهای رایگان باورنکردنی، اعتبارات قبض با ارزش، یا گوشی های با تخفیف بسیار دور کند.

وقتی خط جدیدی را به طرح 5G خانواده خود اضافه می‌کنید، می‌توانید Google Pixel 6a را رایگان دریافت کنید. اعتبار تبلیغاتی در طول 36 ماه اعمال خواهد شد. آخرین گوشی گوگل 499 دلار ارزش گذاری شده است، بنابراین در مورد پس انداز شما مبلغ کمی نیست.

تفاوت در مورد این معامله این است که می توانید یک ساعت Google Pixel همراه با تلفن را نیز به صورت رایگان دریافت کنید.

در حال حاضر، Verizon تا 1000 دلار تخفیف برای گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی Z Fold4 با مدل‌های منتخب عرضه می‌کند. این معامله برای طرح‌های نامحدود 5G اعمال می‌شود و 1000 دلار اعتبار به صورت‌حساب ماهانه شما اعمال می‌شود. خرده فروش تلفن همچنین با خرید یک ساعت هوشمند رایگان به انتخاب شما ارائه می دهد.

مانند معاملات ذکر شده قبلی، این مورد نیز از طریق اعتبار قبوض 36 ماهه ارائه می شود.

ما برخی از بهترین تبلیغات را برای طیف وسیعی از مشتریان جمع آوری کرده ایم. تقریباً مطمئن هستید که در لیست معاملات عالی ما، یکی را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

مانند Samsung Galaxy Z Flip4، می توانید آیفون 13 پرو را نیز با قیمتی کمتر از 0 دلار تهیه کنید. و مانند برادر آیفون 14 در این لیست، شما همچنین می توانید ساعت هوشمند را فقط با 5 دلار در ماه یا iPad را با حداقل 8 دلار در ماه تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که تا دوشنبه، 24 اکتبر فرصت دارید تا آن بسته ساعت هوشمند را ببندید، بنابراین می‌خواهید نسبتاً سریع عمل کنید.