بهترین معاملات بازی کنسول Amazon Prime Day 2022

ساحل لاک پشت یکی از نام های پیشرو در صداهای بازی است. ممکن است نام آن مانند لاجیتک، ریزر و امثال آن تداعی کننده نفوذ نباشد، اما در میان طرفداران کیفیت ساخت معمولی، قیمت منصفانه و محصولات بادوام، طرفدارانی تقریباً شبیه به فرقه دارد. از سال 2019، همچنین مالک Roccat بوده و تأثیر قابل توجهی بر دستگاه های صوتی تولید و عرضه شده توسط آن برند داشته است.

این مدل خاص یک گزینه سیم‌دار و مناسب کیف پول است که برای گیمرهای جوان‌تر و هر کسی که بودجه کمی دارد عالی است. طرح رنگ منحصر به فرد قرمز/مشکی آن نیز آن را به واحد کمیاب تبدیل می کند که از نظر زیبایی شناختی به خوبی با نینتندو سوییچ مطابقت دارد، برخلاف طرح های رنگی بسیار رایج سیاه/سبز و سفید/آبی که به ترتیب برای هماهنگی با خطوط Xbox و PlayStation منتشر می شوند.

از ویژگی‌های Recon 70 می‌توان به درایورهای 40 میلی‌متری، میکروفون پایین‌رونده با قطع خودکار، گوش‌های چرمی برای بهبود پاسخ باس و عایق‌سازی نویز، و طراحی سبک وزن اشاره کرد. به لطف کانکتور جهانی 3.5 میلی متری، با Xbox Series X/S، Xbox One، PlayStation 4/5، PC و دستگاه های تلفن همراه سازگار است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/best-console-gaming-deals-amazon-prime-day/#ftag=RSSbaffb68

  • قیمت فعلی: 30 دلار
  • قیمت اصلی: 40 دلار