بهترین معاملات بازی جمعه سیاه 2022: لپ تاپ، کنسول و لوازم جانبی

Gigabyte Aero 5 XE4 تقریباً 1000 دلار در Newegg تخفیف دارد، که دستیابی به لپ‌تاپ‌های گیمینگ سطح بالا را آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند. این دستگاه با پردازنده مرکزی Intel Core i7-12700H، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 Ti، 16 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD ساخته شده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی از یک پنل AMOLED برای بهبود رنگ، جزئیات و کنتراست استفاده می کند تا هر بازی به بهترین شکل به نظر برسد. حتی دارای یک پورت Thunderbolt 4 برای اتصال نمایشگر دوم، شارژ دستگاه ها و انتقال فایل های بازی بین درایوهای ذخیره سازی است.

  • قیمت فعلی: 89.99 دلار
  • قیمت اصلی: 139 دلار
در زیر بهترین معاملات بازی های اولیه را که پیدا کردیم آورده شده است. در پایین صفحه، معاملات بازی جالب دیگری را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و سایر خرده فروشان برتر مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 399.99 دلار
  • قیمت اصلی: 699.99 دلار

در اینجا برخی از معاملات بلک فرایدی بازی دیگر در Best Buy وجود دارد:

معاملات بیشتر بازی جمعه سیاه 2022 در Target

یک گیمر در زندگی خود دارید و نمی دانید برای تعطیلات چه چیزی از آنها تهیه کنید؟ بسیاری از خرده‌فروشان آنلاین و آجری مانند آمازون، Best Buy و Newegg تخفیف‌های عالی را برای هر چیزی که به بازی مرتبط است ارائه می‌دهند. گیمرهای رایانه شخصی می توانند در قطعات اصلی مانند پردازنده ها، کارت های گرافیک و درایوهای ذخیره سازی صرفه جویی زیادی کنند، در حالی که گیمرهای کنسول می توانند بازی ها را بسته بندی کنند یا یک کنسول جدید را با قیمت ارزان خریداری کنند.

در حالی که این لپ تاپ بازی توسط سازنده بازسازی شده است، این نباید شما را ناامید کند. این لپ تاپ مبتنی بر AMD از پردازنده مرکزی Ryzen 7 5800H، یک ترابایت SSD، 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 استفاده می کند. صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1440p املاک و جزئیات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما امکان می دهد واقعاً از هر بازی موجود در کتابخانه خود قدردانی کنید.

  • قیمت فعلی: 299.99 دلار
  • قیمت اصلی: 608.99 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات بلک فرایدی بازی در حال حاضر در Walmart وجود دارد:

معاملات بازی جمعه سیاه 2022 زودتر در Best Buy

Cyber ​​Monday 2022 در 28 نوامبر است. و در حالی که بسیاری از بهترین معاملات در روز اتفاق می‌افتند، می‌توانید تخفیف‌های عالی را در تمام طول ماه در خرده‌فروش‌های آنلاین مانند Amazon و Newegg دریافت کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/early-black-friday-gaming-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

من تمام تلاشم را کردم تا معاملاتی را انتخاب کنم که حداقل 20 درصد تخفیف داشته باشند، زیرا لپ تاپ ها و کنسول های بازی می توانند بسیار گران باشند. من همچنین سعی کردم ترکیب خوبی از معاملات بازی های رایانه شخصی و کنسول داشته باشم تا برای همه گیمرها جذاب باشد. و من مطمئن شده‌ام که اجزای رایانه شخصی مانند پردازنده‌ها و هارد دیسک‌ها را برای گیمرهای رایانه‌ای که به دنبال ساخت دکل‌های جدید یا به‌روزرسانی تنظیمات فعلی هستند، اضافه کرده‌ام.

در اینجا برخی دیگر از معاملات بلک فرایدی بازی در Target وجود دارد:

معاملات بیشتر بازی های اولیه جمعه سیاه 2022 در Newegg

اجازه ندهید کلمه “Refurbished” شما را بترساند. این لپ‌تاپ گیمینگ رده بالا از ایسر با اجزای سطح بالایی مانند پردازنده مرکزی Intel Core i7-10750H، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 Super، 32 گیگابایت رم و یک درایو ذخیره‌سازی 1 ترابایتی پر شده است. و اگر به آرامش بیشتری نیاز دارید، با 90 روز گارانتی محدود پوشش داده می شود.

  • قیمت فعلی: 399.99 دلار
  • قیمت اصلی: 549 دلار

می‌توانید در این صفحه‌کلید بازی با رتبه برتر Razer صرفه‌جویی زیادی کنید. Huntsman Elite یک صفحه کلید مکانیکی با اندازه کامل است که با سوئیچ های نوری برای دقت، سرعت و حذف شبح طراحی شده است. همچنین دارای نورپردازی RGB به ازای هر کلید است تا بتوانید سبک شخصی خود را نشان دهید یا با سایر لوازم جانبی و اجزای RGB همگام سازی کنید.

  • قیمت فعلی: 2029.99 دلار
  • قیمت اصلی: 3044.99 دلار

این کابینت بازی Terminator 2 از Arcade1Up یک مکمل عالی برای هر بازی یا اتاق استراحت است. طراحی مشابه کابینت کلاسیک را دارد و به شما و یکی از دوستانتان این امکان را می‌دهد تا در این اکشن ریل تیراندازی با Skynet روبرو شوید. بهترین بخش این است که برای بازی نیازی به جمع کردن ربع ندارید! فقط کابینت را وصل کنید و استارت بزنید!

  • قیمت فعلی: 94.99 دلار
  • قیمت اصلی: 199.99 دلار

Shure MV7 یک میکروفون عالی و سطح بالاتر است که برای بازیکنان با تجربه، پخش‌کننده‌های Twitch و سازندگان محتوا طراحی شده است. به ترتیب از اتصال USB یا XLR برای تغذیه همه‌جانبه و ضبط یا تنظیمات در سطح متخصص استفاده می‌کند. برنامه ShurePlus MOTIV به شما کنترل بیشتری بر تنظیمات اکولایزر می دهد تا مخاطبان شما به جای صداهای پس زمینه صدای شما را بشنوند. همچنین دارای سه پایه رومیزی برای تنظیم سریع و قرار دادن آسان است.

معاملات بازی جمعه سیاه 2022 بیشتر در آمازون

اکنون زمان بسیار خوبی برای دستیابی به یک CPU عالی برای ساخت رایانه شخصی جدید یا اگر به دنبال ارتقاء دستگاه بازی فعلی خود هستید، است. این CPU دارای 12 هسته و 24 رشته و همچنین سرعت کلاک پایه 3.7 گیگاهرتز برای قدرت کافی برای پخش آخرین عناوین تریپل آ است. همچنین اگر برای بازی‌های گرافیکی نیاز به آب بیشتری دارید، می‌توانید CPU را تا 4.8 گیگاهرتز اورکلاک کنید.

  • قیمت فعلی: 1529.99 دلار
  • قیمت اصلی: 2294.99 دلار

HyperX QuadCast یک میکروفون عالی برای بازیکنان، پخش‌کننده‌های Twitch و هر کسی است که از Discord برای چت درون بازی با دوستان و هم تیمی‌ها استفاده می‌کند. از یک کابل USB برای اتصال به رایانه شما استفاده می کند، بنابراین برای دریافت بهترین صدا نیازی به صرف هزینه اضافی برای پیش آمپلی فانتزی یا منبع تغذیه ندارید. همچنین از 4 الگوی قطبی مختلف استفاده می‌کند تا بهترین تشخیص صدا را برای چت، پادکست و مصاحبه به شما ارائه دهد و همچنین از یک پایه شوک داخلی برای کاهش لرزش‌هایی که می‌تواند هنگام ویرایش صدا دردسرساز باشد، استفاده می‌کند.

  • قیمت فعلی: 336 دلار
  • قیمت اصلی: 242 دلار

چه تولیدکننده محتوا باشید که به ذخیره سازی برای عکس ها و فایل های ویدیویی خام و با وضوح بالا نیاز دارید یا یک گیمر سخت افزاری رایانه شخصی با کتابخانه ای وسیع، هارد دیسک Seagate IronWolf Pro 18 ترابایت فضای ذخیره سازی بیش از اندازه کافی برای شما دارد. این هارد دیسک سنتی دارای حداکثر سرعت 7200 RPM و همچنین حافظه نهان 256 مگابایتی است که به درایو امتیاز حجم کاری 300 ترابایت در سال می دهد. که برای کاربران متوسط ​​و حتی شلوغ ترین تولیدکنندگان محتوا بیش از اندازه کافی است. همچنین تحت پوشش یک ضمانت 5 ساله و یک برنامه بازیابی اطلاعات 3 ساله برای بازیابی اطلاعات از دست رفته یا خراب است.

  • قیمت فعلی: 3.69 دلار
  • قیمت اصلی: 19.99 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات بلک فرایدی بازی وجود دارد که در حال حاضر در Newegg اتفاق می افتد:

در اینجا برخی دیگر از معاملات بازی های جمعه سیاه وجود دارد که در حال حاضر در آمازون اتفاق می افتد:

معاملات بازی جمعه سیاه 2022 در Walmart بیشتر است

و در حالی که بهترین فروش ها و تخفیف ها معمولاً فقط در روز در دسترس هستند، می توانید معاملات عالی را در تمام طول ماه به صورت آنلاین به دست آورید. بنابراین مطمئن شوید که در هنگام بررسی موارد از لیست خرید خود، چشمان خود را برای صرفه جویی در پول نقد نگه دارید. و برای کمک به شما در یافتن بهترین فروش ها و معاملات، بهترین معاملات بازی جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را گردآوری کرده ایم. برای صرفه جویی در مصرف لپ تاپ های بازی، قطعات و لوازم جانبی، می توانید به خواندن زیر ادامه دهید.

به طور کلی بهترین معاملات بازی جمعه سیاه 2022 اولیه

می توانید این کد دیجیتال ایکس باکس وان را برای بازی Titanfall 2 از EA و Respawn Entertainment با قیمت کمتر از 5 دلار بگیرید! کد مربوط به نسخه استاندارد است که به شما امکان دسترسی به بازی پایه را می دهد. این بدان معناست که شما باید برای هر DLC یا اقلام آرایشی هزینه اضافی بپردازید.

  • قیمت فعلی: 1249.99 دلار
  • قیمت اصلی: 2199 دلار
امسال، جمعه سیاه در 25 نوامبر است. و در حالی که این یک روز سنتی برای فروش و معاملات در بسیاری از خرده‌فروشان آجر و ملات مانند Walmart و Target است، می‌توانید در تمام طول ماه معاملات عالی را به صورت آنلاین پیدا کنید تا به سود خود دست پیدا کنید. لیست کریسمس