بهترین معاملات اپل آیپد موجود در حال حاضر: ژانویه 2022

امروز می توانید آیپد پرو کوچکتر 11 اینچی را با 50 دلار تخفیف و مدل 12.9 اینچی را با 100 دلار تخفیف در والمارت تهیه کنید.

در حال حاضر، بهترین معامله موجود را می‌توانید در Walmart پیدا کنید، جایی که خریداران می‌توانند با تخفیف 50 دلاری، آی‌پد مینی را به دست آورند و آن را به 409 دلار کاهش دهند.

تبلت‌ها می‌توانند مناسب‌تر از لپ‌تاپ‌ها باشند، بسته به اینکه قصد دارید از آن برای چه کاری استفاده کنید. برای مثال، مانور دادن و استفاده از تبلت در جلسات کاری یا در قطار آسان‌تر است، زیرا تبلت‌ها برای کار کردن به سطح صاف (یا زانوهای شما) نیاز ندارند. با این حال، اگر قصد دارید از تبلت برای طراحی، آثار هنری یا تجارت استفاده کنید، ممکن است تبلتی با صفحه نمایش بزرگتر ترجیح دهید.

آیپد مینی اپل از زمان عرضه اولیه خود چندین بار وارد و خارج شده است. به نظر می رسد نیاز جهان به قرص های کوچکتر در حال کاهش است. در ششمین نسخه از تبلت کوچک، اپل تصمیم گرفت کاربران قدرتمندی را که می‌خواهند چیزی را در هر کیف و حتی جیب‌های بزرگ‌تری قرار دهند، جذب کند. این آی‌پد مینی کاملاً بازطراحی‌شده با پردازنده‌ای حتی سریع‌تر از آی‌پد پایه، پشتیبانی از قلم اپل، و نشانه‌های طراحی برگرفته از آی‌پد پرو و ​​آی‌پد ایر اخیر ایجاد کرد. جیسون سیپریانی ما به‌روزرسانی طراحی، عملکرد قوی و «قابلیت حمل بی‌نظیر» را تحسین کرد.

تبلت ها برای پر کردن شکاف بین قدرت لپ تاپ و قابلیت حمل یک تلفن هوشمند طراحی شده اند. گاهی اوقات، شما به صفحه نمایش بزرگتر و آب بیشتری نسبت به گوشی هوشمند نیاز دارید (اگرچه، دستگاه ها در سال های اخیر بسیار بهبود یافته اند)، اما همچنین به محصولی نیاز دارید که راحت تر از یک لپ تاپ قابل جابجایی و استفاده باشد. وزن سبک، ضریب فرم نازک و قدرت یک تبلت می تواند آن را به یک میانجی عالی تبدیل کند.

طیف وسیعی از آیپد اپل برای مدت طولانی محبوب بوده است و احتمالاً تا سالهای آینده نیز همینطور باقی خواهد ماند. در حالی که در حال حاضر محدود به چهار مدل – iPad سنتی، iPad mini، iPad Air و iPad Pro است – معاملات زیادی وجود دارد که شامل دستگاه‌هایی از نسل‌های مختلف می‌شود که با طیفی از قیمت‌های مختلف مطابقت دارند.

بیشتر: بررسی کامل اپل آی‌پد پرو (2021).

آی‌پد اصلی اپل اساساً بیش از یک دهه پیش دسته محصولات تبلت را تعریف کرد.

ipad-mini.png

  • قیمت فعلی: 409 دلار
  • قیمت اصلی: 459 دلار

در حال حاضر، Best Buy تخفیفی برای نسخه 256 گیگابایتی ارائه می دهد که در حال حاضر با 200 دلار تخفیف از قیمت معمولی 749.99 دلاری آن عرضه می شود. می توانید نسخه ارزان تر (64 گیگابایت) را با قیمت 599 دلار از اپل خریداری کنید.

آی‌پد اپل به‌عنوان تبلت برتر این شرکت معرفی شد. در سال‌های بعد، جایگاه آن توسط iPad Air و iPad Pro پر شده است. خوشبختانه برای خریداران، این بدان معناست که iPad اصلی واقعاً قیمت خود را دیده است رها کردن در دهه ای که از راه اندازی اولیه آن می گذرد. آی‌پد امروزی مقرون به صرفه‌تر از همیشه است و یکی از بهترین ارزش‌ها را نشان می‌دهد، به لطف اپل دوبرابر کردن سطح ذخیره‌سازی پایه‌اش. این آن را به عنوان یک گزینه همه کاره و ایده‌آل برای دانش‌آموزان، خبره‌های رسانه‌های جریانی مبتنی بر نیمکت و گیمرهای معمولی قرار می‌دهد. جیسون سیپریانی خود ZDNet آن را “تقریباً برای همه مناسب است.”

آیپد ایر اپل همچنان به عنوان حد وسط بین مدل استاندارد خود و آیپد پرو جدید وجود دارد. در حال حاضر ارزان ترین گزینه ای است که می تواند از صفحه کلید جادویی کامل اپل استفاده کند و کم هزینه ترین مدل با اندازه کامل برای استفاده از جدیدترین طراحی زیبا و صفحه نمایش لبه به لبه اپل است.

امروزه، این خط از هر زمان دیگری متنوع‌تر است و همه چیز را از یک نسخه به‌روزشده و مقرون به صرفه از نسخه اصلی گرفته تا مدل‌های Mini تازه‌شده و مدل‌های پیشرفته‌تر Air و Pro را برای علاقه‌مندان به تبلت‌هایی با نیازهای پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد. آی‌پدها را می‌توان برای فعالیت‌هایی از جمله مرور وب، پخش رسانه، طراحی و عملیات تجاری استفاده کرد – و اپ استور پر از برنامه‌های مناسب برای iPad است، از بازی گرفته تا کتاب‌خوان‌ها و ابزارهای کاربردی.

ipad-pro-3rd-gen.png

  • قیمت فعلی: 749 دلار / 999 دلار
  • قیمت اصلی: 799 دلار / 1099 دلار

در حالی که نمی‌توانیم هر تبلت جالبی را در بازار به نمایش بگذاریم، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیریم:

ipad-9th-gen.png

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-ipad-deals/#ftag=RSSbaffb68

تفاوت اصلی در سیستم عامل است. محصولات موبایل اپل، از جمله iPad، یک سیستم عامل اختصاصی به نام iOS (یا انواع آن) را اجرا می کنند. با این حال، سیستم عامل اندروید گوگل برای سایر فروشندگان، از جمله سامسونگ و لنوو، باز است.

بیشتر: بررسی کامل اپل آی‌پد (نسل نهم).

بهترین معامله در نسل نهم آی‌پد را می‌توانید در Walmart پیدا کنید، با این که خرده‌فروش در حال حاضر مدل 256 گیگابایتی را با تخفیف قابل‌توجهی می‌فروشد.

این یک راه‌حل ایده‌آل برای کاربرانی است که به قدرت و صفحه نمایش بیشتری نسبت به مدل استاندارد نیاز دارند، اما نه همه ویژگی‌های حداکثری iPad Pro گران‌تر. کارشناس مقیم ما به توانایی عالی آخرین مدل برای متعادل کردن بهره‌وری و سرگرمی و همچنین سوئیچ بسیار خوش‌آمد آن به شارژ USB-C به عنوان ویژگی‌های برجسته اشاره کرد.

در حالی که دامنه گسترده اپل به این معنی است که خرید آی‌پد برای خود مقرون به صرفه‌تر از همیشه است، اما هر مدلی که در اینجا وجود دارد هنوز به اندازه کافی خرید می‌کند که احتمالاً بخواهید قبل از کلیک کردن روی دکمه خرید، تحقیقات جامعی انجام دهید.

iPad Pro اپل قبلاً تبلت انتخابی برای خلاقان و کاربرانی بود که به دنبال مدلی بودند که بتواند بیشتر کارهایی را که لپ تاپ آنها می توانست انجام دهد. اکنون که این شرکت تراشه فوق‌العاده موفق M1 خود را در هسته دستگاه اضافه کرده است، آخرین ورودی‌های آی‌پد پرو از هر زمان دیگری شایسته‌تر هستند و به راحتی می‌توانند همه لپ‌تاپ‌ها را به جز قدرتمندترین لپ‌تاپ‌ها در کسری از اندازه، از بین ببرند. بررسی ما نشان داد که تراشه جدید و حافظه اضافه شده بسیار بیشتر از آن چیزی است که هر کاربر می تواند بخواهد، با عمر باتری عالی به عنوان یک امتیاز اضافی.

ipad-air-4th-gen.png

برای صرفه جویی در سلامت عقل و زمان شما، ما کارهای سنگین را برای شما انجام داده‌ایم و بهترین تخفیف‌های موجود را برای هر مدل از iPad در حال حاضر جمع‌آوری کرده‌ایم.